Dnes se blížil den, na který jsem se těšila dlouhou dobu. Nemohla jsem skoro dospat, jak jsem byla nedočkavá. Ležela jsem v posteli a sledovala hodiny. Sekundová ručička obíhala kolečko skoro snad celou věčnost.
Začal mi vibrovat mobil. Natáhla jsem ruku a podívala se na displej. Musela jsem se široce usmát. Zvedla jsem hovor.
„Ano?"
„Zlato? Jsi připravená?" Zazněl jeho nádherný hlas, který bych mohla poslouchat snad pořád a navždy.
„Za chvilku budu." Oznámila jsem.
„Za deset minut jsem u tebe, dobře?" Musela jsem se pousmát.
„Dobře." Souhlasila jsem.
„Fajn, tak se uvidíme. Ahoj"
„Ahoj" Řekla jsem a položila hovor. Zívla jsem si a protáhla se. Sedla jsem si a peřinu odhodila na druhou polovinu postele.
„Tak" Šeptla jsem. Můj pohled se zastavil na velkém kufru s mými věcmi. Byl sbalený od včerejška. Chystali jsme se na dovolenou. Na naší první dovolenou v Itálii. Snila jsem o ni už dlouho, ale nevěděla jsem, že i tento sen se může stát realitou.
Vstala jsem s úsměvem z postele. Mohla bych teď skákat sto metrů vysoko. Přeběhla jsem do koupelny a pohleděla na sebe do zrcadla. Blond rozcuchané vlasy mi sahaly skoro k ledvinám. Do toho patka přes půl obličeje, která se částečně vlnila. Pod patkou bylo schované šedé oko a hned nedaleko se nacházelo druhé. Obě hleděli na zjev v zrcadle. Malý nosík byl střed obličeje na nímž se vyjímal široký úsměv.
Vzala jsem hřeben do ruky a začala si rozčesávat dlouhé vlasy. Ani to netrvalo dlouho a byla jsem hotova. Vlasy jsem spoutala do vysokého drdolu. Podívala jsem se na hodiny. Byla jsem nedočkavá. Zbývalo šest minut. Pousmála jsem se pro sebe a znovu přeběhla do pokoje pro oblečení.
Popadla jsem černé džíny a bílé delší tílko. Znovu jsem odběhla do koupelny a svlékla si pyžamo. Pět minut...
Vlezla jsem do sprchy a pootočila kohoutkem. Vytryskla studená voda. Oklepala jsem se. Voda se začala pomalu ohřívat. Zavřela jsem oči a chvilku relaxovala. Namydlila jsem se a užívala si pocit tepla. Když jsem mýdlo smyla a vypla vodu, slyšela jsem prásknutí dveří.
Popadla jsem měkký ručník a obmotala ho kolem sebe a vylezla ze sprchy. Otevřela jsem dveře a stál tam on...
„Tak jsem tu. Ještě jsem byl nakoupit a něco zařídit. Máš hlad?" Spustil.
„Ahoj." Přišla jsem k němu a jednu ruku mu obmotala kolem krku a druhou jsem si držela ručník. Něžný polibek na přivítanou... „Mám hlad jako vlk" Uchechtla jsem se. „Dobře tak se jdi obléct a já ti něco udělám." Usmál se a dal mi pusu na čelo. Usmála jsem se a odběhla do ložnice a poté do koupelny.
Oblékla jsem se a přešla k zrcadlu. Vlasy jsem si rozpustila a dále se jim nevěnovala.
Přešla jsem do kuchyně. „Jsem hotová" Oznámila jsem mu a objala ho zezadu a dala mu pusu na tvář. „Sluší ti to." Řekl s úsměvem. Milovala jsem jeho úsměv a ještě více jeho smích. „Tady." Podal mi talíř.
S chutí jsem se zakousla do čerstvě křupavého chlebu se sýrem. U toho jsem pozorovala venkovní počasí z okna. Byl nádherný den. Přemýšlela jsem, jestli tento den může být ještě lepší.
„Takže..." Odmlčel se. „Máš sbaleno?" Optal se. „Ne, ještě ne. Chybí kartáček na zuby a hygiena." Informovala jsem. Kývnul a posadil se proti mně. Sledovala jsem každý jeho nádech a výdech. Každý pohyb očí. „Nemrač se, úsměv!" Vyjekla jsem se smíchem. Ihned se začal smát. „Jsi hrozná, víš to?"
„Fajn" Hlesla jsem a udělala smutný obličej a zvedla se i s talířem a kráčela jsem do kuchyně. Talíř jsem položila do dřezu a v tom mě objal kolem pasu.
„Ale no tak" Zašeptal. Pousmála jsem se. Odhrnul část vlasů z mého krku. Cítila jsem jeho dech. Jeho jemné rty se dotkly mého krku. Vydechla jsem. Bezmocně jsem tam jen stála. Jeho ruce se obmotaly kolem mého pasu ještě pevněji. Cítila jsem, jak se mi začala tvořit husina po celém těle. Nepřestával mě líbat. Ani jsem nechtěla, aby přestal. Užívala jsem si ten pocit. Něžně mě otočil k sobě čelem a políbil mě na tvář a pomalu putoval k mým rtům, dokud se nespojili. Stáli jsme tam spolu v objetí a líbali se. Mezi nás by se ani papír nevešel. Oba dva jsme si užívali ten pocit, že máme jeden druhého u sebe. Svými ledovými rukami jsem jela od loktů k ramenům a poté jsem se zastavila na krku. Pousmál se. Pomalu jsem jednu ruku přenesla na jeho jemnou tvář. Nepřestávali jsme. Rukou jsem zabloudila do jeho vlasů a jemně zatahala. Musela jsem se uchechtnout, protože celý ztuhl. Zastavil i líbání. Odtáhli jsme se. Musela jsem se na něj usmát.
„Miluju tě." Šeptl.
„Já tebe taky" Řekla jsem se stálým úsměvem.
„Tak si jdi dobalit ostatní věci a budeme vyrážet." Mrkl na mě a popadl svůj kufr. „Dobře." Běžela jsem do koupelny, abych popadla posledních pár věcí a dobalila je. Poté jsem vzala kufr a kabelku s mobilem a nabíječkou. „Počkej, ti pomůžu." Usmál se, když už jsem stála před vchodovými dveřmi. Vzal můj kufr a dal ho do auta. Mobil s nabíječkou jsem strčila do kabelky a sedla si na místo spolujezdce. Zavřel kufr auta a pak se otevřely dveře u řidiče. Nasedl a nastartoval.
„Připravena jet do Itálie?" Optal se. „Samozřejmě!" Vyjekla jsem s nadšením.
„Fajn." Řekl si pro sebe a dal mi pusu na tvář a rozjel se.
Cesta trvala několik hodin... „Za tři minuty tam budeme." Usmála jsem se a nedočkavě jsem seděla. Vytáhla jsem mobil a podívala se, kolik je. Deset hodin a tři minuty. Usmála jsem se a na displeji jsem dohledala fotoaparát. Vyfotila jsem ho, jak zamyšleně řídí a pak jsem se musela zasmát. „Co je?" Uchechtl se. „Jsi krásný, když jsi zamyšlený." Řekla jsem a trošku zčervenala. „Nečervenej se zlato." Usmál se na mě a ruku mi položil na stehno. Svou ruku jsem přiložila na tu jeho. Byla jsem šťastná.
O ČTRNÁCT HODIN POZDĚJI
„Bude půlnoc." Oznámila jsem. „Já vím." Hlesl.
Leželi jsme na pláži a sledovali hvězdy. „Tři... Dva... Jedna... Půlnoc" Odpočítávala jsem. „Přej si něco." Šeptla jsem. „Co sis přál?" Vyzvídala jsem ihned po minutě. „Kdybych ti to řekl, splnilo by se to?" Kývla jsem. „Splnilo." Šeptla jsem.
„Přál jsem si, aby tohle nikdy neskončilo." Otočil se na mě a sedl si. „Co sis přála ty?"
„Nic... Vše co jsem si kdy přála, jsi byl ty."
Ahoj, dlouho tu nebyla jednodílovka! Bylo mi krapet smutno a tak jsem se snažila napsat něco na zlepšení nálady.. Léto je u konce ale i tak tu mám něco letního :))
Snad se líbilo...
-Fallen
ČTEŠ
Povídky
Historia CortaKrátké povídky bez pokračování. Každá kapitola je jiná povídka s odlišnými postavami a liší se také dobou a žánrem :) Snad se budou líbit :)) Můžete psát do komentářů třeba jaký chcete žánr. Pokusím se něco sepsat :))