Déšť.. Jediné co opravdu miluju je déšť. Je tu pro mě. Ne vždy, ale je. Někdo, kdo může brečet se mnou, někdo, kdo skryje mé slzy.
Už jsou to dva roky, co mi umřel nejlepší kamarád.. Zrovna když jsem se do něj po uši zamilovala. Spáchal sebevraždu a nechal mě tu. Je to sobecké, ale přesně Oliverovo styl. Vždy byl někdo jiný. I přes jeho zlou, sobeckou a žárlivou povahou, dokázal být člověk, který se usmívá, je přátelský, hodný a hlavně mě chránil. Teď už tu není. Nemá mě kdo chránit.
,,Hej Megan! Už zase bulíš kvůli tomu idiotovi Oliverovi?" Začali se do mě navážet. Škola.. Místo, kde jsme byli s Oliverem na vše sami, ale stačili jsme si. ,,Nechte mě být!" Vykřikla jsem. Byla velká přestávka a všichni stáli kolem dveří. Vyrazila jsem pomalejším během k záchodům. Potřebuji být sama.
Běžela jsem chodbou až na konec. ,,Auu! Dávej-" Nestihl říct ani nadávku. ,,Olie?" Vyjekla jsem. Ten kluk vypadal přesně jako Oliver. Voněl tak. Mluvil tak. ,,Meg?" Vytřeštil oči. ,,Ty jsi... To nemůže být.."
,,To nemůže být pravda. Meg!" Zopakoval a dokončil větu. ,,Pane bože!" Vyjekla jsem a objala ho. ,,Však jsi dva roky mrtvý! To.. jsem zmatená."
,,To já také. Hledal jsem tě!" ,,Jak to myslíš?" Stále jsme byli v objetí a všichni kolem nás na nás zírali.
,,Řekli mi, že ses odstěhovala do Texasu.." Šeptl mi. ,,Mě řekli, že ses zabil. Viděla jsem to. Viděla jsem tvé tělo v rakvi, jak byla pokládána do země. Není to možné!"
,,Pojď sem." Řekl mi a jemně mě políbil. Byla jsem zmatená, ale šťastná. Oliver je tady..
O tři měsíce později...
Jsem blázen.. Jsem v blázinci. Denně vidím Olivera. Mám halucinace. Před třemi měsíci, když se mi to stalo poprvé, byla jsem ve škole. Viděla jsem ho.. Byl živý a já ho objala. Teď, když vím, že není pravý, brečím každý den. I když ho vidím vedle sebe a mohu si s ním povídat, cítit jeho doteky.. není však pravý.. Jsem blázen...
Čaoo!! Po dlouhé době se hlásím do služby! Jak se máte? :D
Snad se líbila :DD A promiňte za neaktivitu, i když jsem tu denně... Jen píšu povídku a dopisuji Pentagram.. :D Děkuji vám za 7+K reads na Napiš mi!! Jste úžasní!! <3 Tak zase někdy :))
ČTEŠ
Povídky
Short StoryKrátké povídky bez pokračování. Každá kapitola je jiná povídka s odlišnými postavami a liší se také dobou a žánrem :) Snad se budou líbit :)) Můžete psát do komentářů třeba jaký chcete žánr. Pokusím se něco sepsat :))