/Antons perspektiv/
Två veckor har gått sedan jag fick reda på att vi skulle ha spelningar igen. Såklart ska våra flickvänner få följa med för annars hade väll vi suttit och klagat hela tiden. Vi satt nu i turnébussen på väg mot Sundsvall. Det tar 11 timmar att komma till Sundsvall från Göteborg. Jag och Amanda satt och myste i soffan och när klockan slog 01:01 så somnade vi båda bredvid varandra.
~Sundsvall~
/Vilhelms perspektiv/
Annamia kommer in och väcker och eller ah alla utom Anton. Han är omöjlig att få upp på mornarna. Som tur var att hans flickvän kunde väcka honom. När han äntligen av vaken så tittade han på oss.
- Kan jag inte få sova lite till? frågade han.
- NEJ! skrek vi alla.
Han hoppade till av räddas och gick för att ära frukost och vi andra följde efter. Det blev kvarg med flingor. Men ser i Andreas ögon att han inte kan bestämma sig vilken han ska äta först.~Spelningen~
Tjejerna fick stå där vi springer in och vänts på oss. Vi hade ögonkontakt med dem ganska ofta och spelningen var helt lysande. Glödhet började spelas och vi skulle ta ut våra tjejer på scenen när det var dags för att ge de en överraskning.
- Hand i hand, pulsen ökar, blickar möts och känslor spökar marken skakar, luften sprakar mm dina läppar smackar.
Hand i hand, pulsen ökar, blickar möts och känslor spökar marken skakar, luften sprakar mm dina läppar smackar och du är glödhet sjöng vi på scenen och våra tjejer kom ut. Alla Scrapers fattade ingen ting och när låten var slut med och du är glödhet så kysser vi dem framför våra fans./Andreas perspektiv/
Jag släppte kyssen och började prata med fansen.
- Okej det är såhär detta är våra flickvänner, började jag lugnt med. Bara för vi har dem så betyder de inte att vi älskar er mindre vi älskar er alla lika mycket. Snälla ge de inte massa hat utan ge dem kärlek. Tack för ni är uppmärksamma.
Tjejerna gick av scenen och det var dags för den sista låten Evreywhere I Go.~Speglingen slut~
När spelningen och singelringen var slut så gick vi tillbak till bussen för att åka till nästa stad. Stockholm!
/Antons perspektiv/
Vi går in i bussen och det plingar till i min mobil. Det är från pappa. Det stod att han hade träffat en ny tjej som heter Johanna Lundin. Jag brydde mig inte om det så mycket men när jag visade det för Amanda så höll hon på att svimma.
------------
VOUS LISEZ
Min nya flickvän ~AK~
FanfictionDetta är 2 dela boken läs fösta boken min nya granne. Sommarlovet har börjat för tonårskillen Anton. Han bor med sin flickvän Amanda och hans familj. Amanda bor bara där för tillfället men en dag ser hon det hon inte vill se. Hon ser Anton som grov...