*POV Harry*
12 afleveringen en 4 uur later roept mijn moeder voor het eten. Tess ligt al sinds aflevering 9 tegen mijn schouder te slapen. Ik wilde haar niet wakker maken omdat het vandaag best een lange dag was, en ze er gewoon leuk bij lag om naar te kijken. Het klinkt misschien vreemd maar sinds gisteren ben ik heel anders tegen haar aan gaan kijken. Gisteravond toen we nog verkleed waren deed ze best gemeen, maar toen we bij haar thuis op de bank tv zaten te kijken en ze zo schrok van die film voelde ik iets. Iets wat ik nog nooit echt eerder had gevoeld. Alsof ik pas voor de eerste keer verliefd werd. Ik heb al vaker een vriendin gehad maar toch voelde dat anders. Toen ik haar naar boven droeg en naast haar in bed lag met mijn armen om haar heen voelde ik me weer gelukkig sinds een lange tijd. Door mijn domme actie van vanmiddag was ze weer boos en gemeen tegen me, en nu maakte het me wel iets uit. Ik wil niet dat het meisje waarvan ik hou boos op me is, of een hekel aan me heeft. En ja, ik hou van haar, meer dan ik ooit van een meisje gehouden heb. ''Harry, komen jullie nou?!'' klinkt de stem van mijn moeder uit de keuken. ''Ja, ja we komen al! Tess...'' Ik duw zachtjes tegen haar schouder aan. Een zuchtend geluidje komt uit haar mond. ''Tess wakker worden, we gaan eten.'' Nu duw ik iets harder. Haar ogen gaan langzaam open en ze kijkt me verward aan. ''Is er iemand dood?'' mompelt ze. Langzaam gaat ze rechtop zitten en wrijft door haar ogen. 'De enige dode in dit huis is de kalkoen die nu op ons ligt te wachten'' antwoord ik. ''Oeh, eten'' glimlacht ze als ze opstaat. Ik loop achter haar aan de keuken in waar mijn ouders en Finn al aan tafel zitten. Mijn vader zit aan kop en mijn moeder en Finn aan de zijkant van de tafel. Tess en ik gaan tegenover ze zitten. ''Hèhè, daar zijn jullie'' glimlacht mijn moeder. Ze staat op en schept eten op, op ieder zijn bord. ''Smakelijk eten.''
JE LEEST
Annoying Santa (A Dutch Harry Styles Fanfiction)
FanfictionTess is 16 jaar en moet voor kerstelf spelen bij haar buren. Wat ze niet weet is dat haar buurjongen Harry Styles, de Kerstman wordt waarmee ze moet 'samenwerken'. Er is alleen één probleem, Tess heeft een grote hekel aan hem. Zal dit haar Kerst en...