Ο εξόριστος Φύλακας part 2

33 2 0
                                    

?: Γελάς, ε? Ε, λοιπόν, σου εγγυώμαι ότι αυτό δε θα κρατήσει για πολύ.
Στο άκουσμα αυτής της πρότασης, επέστρεψε η φοβισμένη έκφραση της Σεσίλια.
Το τέλος της είχε φτάσει...

Θόρυβος... Φωνές... Θόρυβος...

Η Σεσίλια άνοιξε τα μάτια της γεμάτη περιέργεια.
Ο Alex είχε έρθει! Το ήξερε. Δεν θα την άφηνε ποτέ μόνη. Κρατούσε ένα σπαθί, ενώ από πίσω του ακολουθούσαν η Αlicia και η Deianeira. Η πρώτη φαινόταν λίγο αγχωμένη, ενώ η δεύτερη μάλλον αποφασισμένη.

D: Άφησε την ήσυχη, Ρier!
Πριν όμως πάρει οποιαδήποτε απάντηση, ο άντρας εξαφανίστηκε κι η δίνη χάθηκε μαζί του.

Αl: Ουφ, ευτυχώς.
Ο Alex του Παρελθόντος έτρεξε γεμάτος αγωνία προς την πριγκίπισσα Σεσίλια, την βοήθησε να σηκωθεί και την οδήγησε πίσω στη καμαρα της.
Ο Alex έτρεξε προς την Σεσίλια και την αγκάλιασε.

Σ: Το ήξερα ότι θα ερχόσουν, του είπε συγκινημένη.

Α: Πάντα θα σε βρίσκω, Σεσίλια, της είπε χαμογελώντας.
Την έπιασε από τη μέση τραβώντας την μαλακά προς το μέρος του και την φίλησε τρυφερά.
Την στιγμή τους διέκοψε η Deianeira η οποία τους πλησίαζε με αργά βήματα.
Το να φοράει κανείς ένα μακρύ φόρεμα και τακούνια και να προσπαθεί να τρέξει δεν είναι και το πιο βολικό πράγμα στο κόσμο.

D: Είστε καλά, τους ρώτησε με την σταθερή, γλυκιά φωνή της

Σ: Ναι, ευχαριστούμε.
Η γυναίκα χαμογέλασε.

Σ: Τι ήθελε από μένα, ρώτησε όλο αγωνία.

D: Δεν έχω ιδέα. Θα είχε τους λόγους του. Ποτέ δεν κάνει κάτι εκτός κι αν έχει ένα πολύ καλό λόγο.

Σ: Φαίνεται ότι τον ξέρεις πολύ καλά, παρατήρησε.
Την στιγμή που θα απαντούσε, παρενέβη η Λαβίνια που είχε φτάσει κι αυτή προς το μέρος τους.

Al: Προτείνω να γυρίσουμε πίσω. Τι λέτε?
Γνεψαν θετικά και τότε όλοι νιώσαν εκείνη την ζαλάδα και εκείνο το συναίσθημα που τους κατεκλυζε κάθε φορά που χρονοταξιδευαν. Είχαν επιστρέψει...

Το κινητό της Σεσίλια χτύπησε.

Σ: Ποιος να είναι πρωί πρωί, είπε αγουροξυπνημενη.
Έβγαλε το κινητό της από την τσάντα της και το σήκωσε.

Σ: Παρακαλώ.

Ρ: Σεσίλια! Ω, ευτυχώς, σε βρίσκω.

Σ: Ρόμπερτ, μα καλά τι συνέβη?

Ρ: Θα σου εξηγήσω. Είσαι μαζί με τον Alex?
Σε αυτή την ερώτηση ευχόταν ότι η απάντηση θα ήταν αρνητική.

Έρωτας πέρα από κάθε όριο(βιβλίο 2)Where stories live. Discover now