Η Εξαφάνιση της Αρίστια part 2

33 2 0
                                    

Όλοι κατευθυνθηκαν προς την αίθουσα των κρυστάλλων.

D: Θα χρειαστώ την βοήθεια της Λαβίνια σε αυτό, είπε μπαίνοντας μέσα.

Η Λαβίνια περιεργαζοταν αυτούς τους περίεργους κρυστάλλους όταν η Σεσίλια, η Deianeira, ο Ρόμπερτ, η Alicia και ο Alex εισέβαλαν μέσα.

Λ: Σεσίλια! Τι κάνεις εσύ εδώ?

Σ: Εσύ τι κάνεις εδώ?

Λ: Εγώ, εγώ..., ψελισε.

Σ: Είσαι το κλειδί.

Λ: Και εσύ είσαι η εκλεκτή Φύλακας, είπε απότομα περνοντας ξαφνικά θάρρος.

Σ: Ακριβώς, είπε γελώντας.

Η Σεσίλια αγκάλιασε την φίλη της και έπειτα της εξήγησε εν συντομία τι είχε συμβεί τις τελευταίες 11 μέρες. Την κρυφή σχέση της με τον Ρόμπερτ, την μετέπειτα σχέση της με τον Alex, την αλλαγή του Αlex, την αλλαγή της Αlicia, την γνωριμία της με την Αρίστια, την ιστορία του Πολ, την ιστορία της με την Σεσίλια του Παρελθόντος και τέλος την επίθεση του εξόριστου Φύλακα.

Βλέποντας, όμως, το βαριεστημενο και ταυτόχρονα ανήσυχο για την Αρίστια ύφος όλων τελείωσε την αφήγησή της.

Λ: Πω πω, όντως έγιναν πολλά πράγματα.

Σ: Και θα στα πω πιο αναλυτικά όταν έχουμε χρόνο. Προς το παρόν-

D: Χρειαζόμαστε την βοήθεια σου, είπε στεγνά.

Λ: Την βοήθειά μου? Μα σε τι μπορώ να φανώ χρήσιμη?

Ρ: Σε πολλά. Προς το παρόν, θέλουμε να μας πας σε ένα συγκεκριμένο σημείο του Παρελθόντος.

Λ: Ε?

D: Θα σου εξηγήσω εγώ. Θα μείνω μαζί της για να την βοηθάω. Εσείς πηγαίνετε.

Η Σεσίλια, ο Ρόμπερτ, ο Alex και η Alicia έγνεψαν καταφατικά.

D: Ωραία, τότε καλύτερα να ξαπλώσετε.

Και οι τέσσερις πήγαν στα δωμάτια τους και αποκοιμήθηκαν.

Στο Παρελθόν
Η Σεσίλια άνοιξε τα μάτια της. Βρισκόταν στο Παρελθόν στη σάλα χορού για άλλη μια φορά. Έτρεξε να βρει τους άλλους.

Σ: Ρόμπερτ, Αlex! Που είστε?!

Και να κάποιος που δεν περίμενε να βρει μπροστά της.

Σ: Πολ?

Π: Ναι, αγαπητή μου, εγώ είμαι. Τι κάνεις? Στο είπα ότι θα με ξαναέβλεπες σύντομα.

Σ: Το σύντομα ήλπιζα ότι δεν θα είναι την ίδια μέρα.

Π: Λοιπόν, να σου πω, εγώ το περίμενα. Βλέπεις, ότι πρόβλημα έχετε είναι δικό μου δημιούργημα.

Έρωτας πέρα από κάθε όριο(βιβλίο 2)Where stories live. Discover now