Ο πρίγκιπας... Αlex? part 2

29 2 0
                                    

Η Σεσίλια κάρφωσε με το βλέμμα της τα πονηρά μάτια του Πολ.

Σ: Αυτό δεν πρόκειται να περάσει έτσι. Δεν σε πιστεύω, Πολ!

Π: Χμ, ώστε θέλεις αποδείξεις? Η παράσταση δεν σε έπεισε? Ο Alex δε σε έπεισε ότι είναι ένας πρίγκιπας? Ένας άνθρωπος που δεν μπορεί να νιώσει και να έχει μία σταθερή σχέση?

Σ: Όχι, δεν το πιστεύω! Το μόνο που έχεις αποδείξει μέχρι στιγμής είναι ότι απλά τον έχεις του χεριού σου. Προφανώς, τον έχεις επηρεάσει με κάποιο τρόπο. Δεν αποδεικνύει ότι είναι πρίγκιπας.

Π: Πολύ καλά, αφού θέλεις αποδείξεις θα τις έχεις... Alicia θυμάσαι που τα είχες με τον Alex?

Αl: Ναι. Και λοιπόν, τι σημαίνει αυτό?

Π: Θυμάσαι που ο Alex πήγαινε και με άλλες όταν τα είχατε?

Αl: Ναι... Όμως, αυτό δεν αποδεικνύει κάτι. Και εγώ είχα πάει και με άλλους. Ήταν ο όρος της σχέσης μας. Μπορούσαμε να πάμε με άλλους με την προϋπόθεση για μένα ο Alex και για αυτόν εγώ να ερχόμαστε πάντα πρώτοι. Οι άλλοι θα ήταν απλά περιπέτειες.

Π: Ναι.. Μόνο που μια φορά παραβίασε τον όρο. Η Αρίστια μπήκε στη μέση.

Σ: Η Αρίστια?

Π: Ναι. Δεν το ήξερες? Τα είχε με τον Alex και αυτή. Και μάλιστα ήταν πολύ δυνατή σχέση. Ο Alex κόντευε να παρατήσει την Alicia για χάρη της.

Η Σεσίλια γύρισε και κοίταξε την Alicia. Φαινόταν θυμωμένη. Εσφιγγε τις γροθιές της. Έπειτα, γύρισε να δει τον Alex. Αυτός είχε χαμηλώσει το βλέμμα του σαν να ντρεπόταν για τις πράξεις του.

Σ: Είναι αλήθεια?

Αl: Ναι...

Π: Βέβαια, τελικά, την παράτησε. Η Αρίστια πληγώθηκε πολύ αλλά το ξεπέρασε... Αυτό έγινε πριν 2 χρόνια, νομίζω?

Η Alicia έγνεψε καταφατικά.

Π: Βλέπεις, έκανε στη Σεσίλια. Πόσο νομίζεις θα κρατήσει οι σχέσεις σας? Δύο μήνες? Μετά θα σε βαρεθεί. Πάντα αυτό κάνει. Έξυπνη η τακτική της Alicia. Για να μη βαριέται τον άφηνε να πηγαίνει και με άλλες και όταν δεν τις ήθελε άλλο ξανά γυρνούσε σε αυτήν... Εσύ τι θα κάνεις?

D: Αρκετά, επενέβη. Πολ, φύγε. Δεν έχεις καμιά δουλειά εδώ.

Π: Δε θα με φυλακίσεις... ξανά?

D: Θα σου δώσω μια ευκαιρία να εξαφανιστείς τώρα!

Π: Καλά καλά.

Κοίταξε πίσω του. Τα είχε καταφέρει. Η Alicia θυμωμένη και συντετριμμενη, ο Alex ντροπιασμενος και η Σεσίλια ξαφνιασμενη και θυμωμένη ταυτόχρονα.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 28, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Έρωτας πέρα από κάθε όριο(βιβλίο 2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora