Herkese MERHABA! Geri döndüm umarım özlemişsinizdir. Ve çok teşekkür ederim 14 bin okunma oldu çok mutluyum. Hazırda olan textlere göre yazıyordum ama artık o textler içime sinmiyor. Hikayenin kurgusu çok değişecek bu bölümle birlikte. Tamamen benim kafamda olan kurgu olmayacak çünkü o zaman tüm hikayeyi silmem lazım. Ve siz bu hikayeyi sevdiniz saolun hepinizi çok seviyorum bu yüzden bir kaç şeyi değiştiriyorum ve her hafta sınır geçerse yeni bölüm paylaşacağım. Umarım seversiniz. Ve bilgisayardan yazamadığım için mobilden yazmam gerekiyor. Onun için yazmam uzun ve uğraştırıcı oluyor ve kısa oluyor. Ondan dolayı vote sınırı koyuyorum. Kendimi geliştirdiğime inanıyorum eskilere göre ve daha da güzel olacağını umuyorum.
Bölüm 11 - Onu İstiyorum
Bölüm Şarkısı: ZAYN - PILLOWTALK
Katherine'in Ağzından;
Gözümü açmaya mecalim bile yoktu. Uyanıktım ama uyuyordum. Biliyorum bu nasıl oluyor diyorsunuz ama oluyor işte.
Benim yaşadıklarımı yaşasaydınız bunu düşünecek haliniz bile olmazdı.
Kendimi zorlayıp gözümü araladım ama hemen geri kapattım çünkü güneş ışığı gözümü delecek gibi olmuştu.
Tüm gece Zayn'in bana o gece yaptıklarını gördüm rüyalarımda. Kendimi çok kirli hissediyordum.
Ve hala kasıklarım ağrıyordu. Hemde çok baskın bir şekilde. Hareket etmeye çalıştığımda kasıklarıma daha keskin bir acı girdi ve ben hareketsiz bir şekilde yatmanın daha iyi olacağını anladım.
O gece nasıl onun altında kıvranmanın güzel olduğunu düşünmüştüm ben. Bu ben olamazdım. Bu kadar ucuz olamazdım.
Artık bakire değildim.
Artık kirliydim.
Temiz değildim.
Bu beynime ok gibi saplandı ve müthiş bir ağrı verdi. Hemen kalkmam ve banyo yapmam lazımdı. Evet temizlenmeliydim.
Biliyorum yıkanınca her şey geçmeyecekti yada tertemiz olmayacaktım ama yıkanınca daha iyi olacağımdan eminim.
Zayn'i çağırmam ve banyo yapmak istediğimi söylemeliydim. Umarım buna izin verirdi.
Yatakta doğrulmaya çalıştım ağrıyı görmezden gelmeye çalışarak. Biraz uğraştıktan sonra doğrulmaya başardım.
Biraz bekleyip etrafa bakındım kıyafetlerimi bulmak için ve hiç birini göremedim. Pes edip ayağa kalktım ve kapıya yavaş adımlarla yaklaştım.
Ufak bir umutla kapıyı açmayı denedim ama tahmin ettiğim gibi kilitliydi. Seslenmek en iyisi olacaktı, tabi duyarsa.
"Zayn?"
Uzun zamandır konuşmadığımdan sesim kesik ve çatlak çıkmıştı. Ben bile zor duymuştum kendi sesimi.
"Zayn?"
Bu sefer ki daha iyi çıkmıştı. Biraz bekledim ama ses yoktu.
"Zayn?!"
Bu sefer sesim daha sert çıkmıştı ve duymasını umıyordum.
Biraz bekledikten sonra tam ağzımı açacaktım ki bir takım ayak sesleri geldi kulağıma.
Kulağımı iyice dayadım kapıya o sırada kilit sesi geldi kulağıma ve kapı itildi.
Geri adım atmaya zaman bile vermemişti ve itince yere kapaklandım. Kapıyı açıp içeri girdi ve bana alien görmüş gibi bakmaya başladı.
Hemen toparlandım ve ayağa kalktım.
"Neden çağırdın güzelim? Yoksa dün yarım bıraktığım işe devam etmemi mi istiyorsun?" dedi pis bir şekilde sırıtarak.
Bana o kirli geceyi hatırlatmasına gerek yoktu istesem de çıkmıyordu zaten aklımdan.
"Zayn banyo yapmam lazım. Çok kirli hissediyorum kendimi. Lütfen izin ver?"
Bana bir süre öylece baktı.
"Beni takip et. Ve sakın aklından bir şeyler geçirme yoksa seni çok pis beceririm Katherine" diyerek arkasını dönüp ilerledi.
Yapardı, denesemde yapamıyordum zaten beni buluyordu ve daha kötü duruma düşüyordum. Direk sahibinin peşinden adımlayan köpekler gibi Zayn'in peşinden ilerledim.
Burası baya büyük ve lükstü. Ama aşağısı en kötü yerdi. Düşününce bile titreme geliyordu.
Ev değildi, depo hiç değildi. Hala çözememiştim ne olduğunu. Ki zaten gezmemiştim ki burayı çözüyüm ki. Sadece bir kaç lanetli yerleri görmüştüm ve bana yetmişti.
Bir kapının önünde durdu ve bana döndü ama bunu fark etmem çok geç olmuştu çünkü bir şeyler düşünürken kendimi veremiyordum. Ve fark ettiğimde geçti.
Ona çarptım.
Beni belimden tutup düşmemi engelledi ve gözlerimin tam içine bakmaya başladı.
O kadar yumuşak bakıyordu ki tanımasam iyi biri diyebilirdim. Sonra gözleri dudaklarıma çevrildi. İstemsizce bende onunkilerine baktım.
Gerçekten dolgun ve güzellerdi. Yavaş bir şekilde eğilip beni öpmeye başladı.
O kadar yumuşak öpüyordu ki karşılık vermeden edemedim.
Çok güzel öpüyordu sanki bana değer veriyormuş gibi. Çok narinmişim gibi.
Aşıkmış gibi.
Ona karşılık verdiğimi fark edince daha tutkulu öpmeye başladı.
Tanrım onu bu şekilde istemem hiç normal değildi. Ne oluyordu bana böyle.
Elimi ensesine götürüp onu kendime daha çok çektim ve ellerimi saçlarına daldırdım. Boğukça ağzımın içine inledi.
Tanrım hava çok mu sıcakladı!
Elini belime daha sıkı dolayıp onu tamamen hissetmemi sağladığında istemsizce inledim.
Bunu bekliyormuş gibi beni kucağına aldı dudaklarımızı ayırmadan ve önünde durduğumuz kapıyı açıp içeri girdik ve ayağıyla kapıyı kapattı. Nefeslenmek için dudaklarımızı ayırdım. İkimizde derin nefesler alıyorduk ve birbirimizin gözlerine bakıyorduk.
Beni klozetin üstüne bırakıp küvetin yanına adımladı ve suyu açtı. Su dolarken onu izliyordum. Su dolmaya devam ederken dolaptan bir kaç kokulu banyo köpükleri çıkardı.
Biri çilekli biri naneli biri çikolatalıydı. Çilekliyi benim için mi almıştı.
O ve çilekli banyo köpüğü? Hayatta olmaz.
Tanrım bunu sonra düşüneceğim.
Suya onlardan biraz döküp geri yerlerine koydu ve bana döndü.
Gülümseyip tişörtünü üstünden çıkarıp kenara fırlattı.
Ah tanrım şu kaslara bakın. Yada siz bakmayın sadece ben bakacağım.
Göz kırpıp kemerini çözdü ve pantolonunu da çıkarıp bir kenara itti.
Karşımda sadece Boxer ile duruyordu dövmeleri ona çok yakışıyordu.
Ve çok seksiydi.
Dudağımı ısırıp büyümüş ereksiyonuna baktım.
Tanrım beni affet bana ne oluyor hiç bir fikrim yok.
Tek bildiğim, onu istiyorum.
Yanıma gelip dudağıma ateşli bir öpücük bırakıp çekildi ve zaten iç çamaşırlarımla olduğumdan direk sütyenimin kopçasıyla uğraşıp açtı ve eğilip her ikisinede sulu bir öpücük bıraktı.
"Mmm"
Gülümseyip beni kucağına alıp küvetin içine girdi ve oturdu. Ardından suyu kapattı.
Kucağında oturuyordum. Bacaklarım sırtında bağdaş kurmuşlardı.
Bana olan bakışları içimi ısıtıyordu. Keşke o iyi biri olsaydı ona aşık olabilirdim.
Çok yakışıklıydı. Erkekleri kıskandıracak bir şekilde.
Ama şuan bunu düşünmek istemiyordum.
Anlık gelen cesaretle onu ensesinden tutup kendime çektim ve o dolgun dudaklarını öpmeye başladım. İlk baş şaşırmış olsada hemen toparlayıp karşılık vermeye başladı. Suyun içindeki elini çıkarıp belime yerleştirip kendine daha çok bastırdı. İkimizde inledik.
Saçlarına doğru çıkardım elimi ve saçlarını çekiştirdim. Daha boğuk bir şekilde inleyip elini göğüslerime götürdü ve onları sıktı. Artık onu içimde istiyordum.
Elimi Boxerına götürdüm ve elimi içine sokup onu kavradım. Dudaklarımızı ayırıp başını arkaya atarak inledi.
Tanrım o inledikçe daha kötü oluyordum ama çok hoşuma gidiyordu. Onu inletenin ben olduğumu bilmek güzeldi.
Büyümüş ereksiyonu elimin içinde daha da kabarıyordu ve bu hoşuma gidiyordu. Kayıp tam hizasında durdum ve aşağıdan gözlerine baktım.
Bana beklenti içinde bakıyordu.
Boxerının kenarlarından tutup aşağıya doğru çektim ve onu serbest bıraktım.
Ah bu kadar büyük olması normal mi?
İlk önce elimle kavradım ve aşağı yukarı hareket ettirmeye başladım.
Başını yeniden arkaya atıp inledi kendini havaya kaldırdı. Elimi aşağı indirip devreye dilimi soktuğumda ağzından derinlerden gelen bir tıslama çıkmıştı. Ve onu tamamen ağzıma aldım.
Elini başıma koyup saçlarımı çekiştirerek kendine daha çok bastırdı. Ağzımda kendini bir ileri bir geri atıyordu.
Dilimi ucunda dolaştırdım ve tekrar tamamını ağzıma aldım. Boğazıma kadar iniyordu.
"Ah lanet olsun Katherine! Harikasın!"
İnleyişleri beni daha da hızlandırıyordu. Ve sonunda ağzıma menisini bıraktığında geri çekildim.
"Tükür Katherine," diye yumaşak sesle konuştuğunda dediğini yaptım. Suda hareketlenip doğruldu ve beni kucağına doğru çekmeden önce son kalan iç çamaşırımı çıkardı.
Kucağında konumumu alınca beni biraz havaya kaldırıp içime yavaşça girdi ve içimi yavaşça doldurdu.
Sesli bir şekilde inlediğimde dudaklarını benimkilerin üstüne örttü tutkulu bir şekilde öperken bende oturup kalkıp zevkten dört köşe olmuş bir şekilde karşılık veriyordum. Gittikçe ikimizde hızlanınca sonunda ikimizde boşalıp rahatladık ve onun üstüne yığıldım.
Başımı okşamaya başladığında uykum çok bastırmıştı ve son hatırladığım şey şuydu;
"Çok güzelsin Katherine"
Ve kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım.VOTE SINIRI +20 GEÇMESSE YENİ BÖLÜM YOK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Debt Or Love | ZM +18 |
Novela JuvenilKimse onun kadar kötü olamazdı. Kimse intikamını böyle alamazdı. Bir kişi hariç ZAYN MALIK... Kimse onun kadar çaresiz olamazdı. Abisinin kumar borçları yüzünden kimse bu kadar acı çekemezdi. Bir kişi hariç KATHERINE WHITEROSE...