Episode 7. "So, You Want"

3.5K 86 5
                                    

Bölüm 7 : Bunu Sen İstedin.

Hani bir his vardır, tam mutlu oldum, herşey düzeldi dediğiniz an birden çaresizlik gelir ve nereye gidiyorsun der ve sen orda kalırsın. Çaresizce. İşte tam bu duyguları yaşıyorum. Tam bu psikopattan kurtuldum diye sevinirken boğazımı kavrayan bir çift elle çakılmıştım buraya. O tiksindiğim ses kulaklarıma doldu. ''Sen, ne yaptığını sanıyordun! Kaçıyordun değil mi!!!'' diye bağırdığında ne diyeceğimi gerçekten bilmiyordum çünkü boklu bir bataklığa batmıştım. ''Şey...'' diyebildim sadece. O anda ''Seni kahrolası şey!! Gel buraya!!'' deyip diğer elini boynumdan çekip bileğimden tutarak sürüklemeye başlamıştı ve bu çok canımı yakıyordu. Lanet olsun ne istiyordu benden. Kardeşimi öldürdü, beni niye hemen öldürmüyor ki. Niye eziyet ediyor bana?! Bu sorular beynimde dolaşırken ağladığımın farkında değildim. Bileğim kesinlikle morarmıştı. Bundan eminim. ''Yapma!'' diye acıyla inledim. Beni bu veraneye yeniden sokup kendisinin yatak odasına çıkardı. ''Ne ceza veriyim sana! Söyle!'' diye bağırdı. ''Affet beni...'' diyebildim sadece. Çünkü adam bir piskopat. ''Hangi elinle kaçmaya çalıştın! Sol mu?'' diye bağırıp elini cebine soktu ve küçük bir bıçak çıkardı. Gözlerimi şaşkınlıkla ve korkuyla kocaman açtım. Birden sertçe sol elimi tutup bıçakla avucumu kesti. O şokla hiçbişey diyememiştim. Kesince kendime gelmiş ve istemsizce ağzımdan "Ahh!!! Canım acıyor!!! Ahh!!!" kelimeleri acı içinde dökülmüştü. "Yoksa sağ elin miydi hayatım?!" deyip sağ elimin avucunuda kesti."Ahh!!! Yapma!!! N'olur!!! Canımı yakıyorsun!!!" diye acıyla bağırıp istemsizce ağlamaya devam ettim. "Ne dedim ben?! Eğer sözlerimden çıkarsan belan olurum, canını yakarım demedim mi?! Söyle, lanet olası! Bu daha ne ki, sen acı görmemişsin!!!" diye kükrediğinde bişey söyleyebilecek halde değildim. Sadece ağlıyordum. Ona bakıyordum. Ağzını aralayıp söze başladı. "Sen bu odaya layık değilsin! Normal günlerde depoda kalacaksın. Bu odaya sadece seviştiğimiz zamanlarda geleceksin. Ama eğer uslu olursan burda hep kalabilirsin. Benim koynumda yani." deyip sırıttığında kimsede beslemediğim bir kinle ona bakıyordum. Piç. "Gel buraya!" deyip kolumdan tutarak depo olduğunu tahmin ettiğim soğuk odaya getirdi. "Asıl cezan burda olacak. Ben yukarıda sıcacık yatağımda yatarken, sen boş, buzhane gibi odada sabahlıyacaksın. Ben yukarıda sıcacık mis gibi yemekler yerken sen burda açlıktan gebericeksin! Bu gece sana bir dilim ekmek yok! Şimdi zıbar!!!" diye bağırıp depodan çıktı kapıyı kilitledi. LANET OLSUN!!! Şimdiden üşümüştüm. Tam yere oturduğumda onun piç sesi kulağımı doldurdu. "Üzgünüm hayatım. Bunu sen istedin."

Servus . Şuan çok mutluyam bikağs 1,25 K olmuşuz. Herkeze teşekkür ederim. Tabiki vote ve yorum yapanlara ayrıca muck muck :-* :-* Sınır 10 vote. Bakın sınır geçmeden asla paylaşmıyorum. Okuyanların yarısından çoğu vote yapmıyor. Yorumu geçtim artık. O zaten yerlerde. Birdaha söylüyorum. Sınır geçene kadar paylaşmayacağım. Yb isteyen tıklasın. Çok zor değil. Onun için uzun süre paylaşmıyorum. Yazmadığımdan değil. Hazır ama sınırın geçmesi lazım. Hızlıca sınırı geçerseniz 1 saate bile paylaşırım. Ve yeni bir hikaye çevirmeyi düşüyorum. İsteyenler yorum yapabilirler mi?? Ve yeni hikayem Half Of Me, Bad Boy'uda kimsesiz bırakmayın. Size kalmış birşey. İyi günler...

Debt Or Love | ZM +18 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin