Bölüm 4 - Bana Dokunma
''Şu telefonu sessize alalım.Sevişirken bizi rahatsız etmelerini istemiyorum.'' deyip çarpık bir şekilde sırıtıp telefonunu eline aldı. ''Hemen şimdi mi?'' deyince ''Ne o istemiyor musun!!'' diye bağırdığında yerimde sıçradım. ''Tamam bir şey demiyorum.'' deyip gözlerimin içindeki sıvıları serbest bıraktım.
''Heeeehh şöyle,sözüme gel..." deyip yerdeki bakışlarını gözlerime çevirip cümlesine devam etmek için ağzını araladı.
''İstersem ve tabiki sen hak edersen kedi gibi uysal,sevimli ve çok iyi biri olabilirim.Ama eğer sözümden çıkarsan senin belan olurum.Anladın mı güzelim...'' dediğinde ''Anladım'' deyip ağlamaya devam ettim. ''Ama ağlama,senin gibi güzel birine ağlamak hiç yakışmıyor bitanem.'' dedi. ''Benim okulum...'' deyince lafımı kesip ''Okul mu?Asla ama asla olmaz!!'' diye tısladı. Ağzımı açıp ''Ama...'' dediğimde ''Sana olmaz dedim!!!Ayrıca kimseyle görüşmeyeceksin!Telefonunu ver!'' diye bağırdı.
''Vermem hayır..." diye inledim. ''Veeerrr!!!'' diye kükreyince -ciddiyim kükredi- sıçradım. Ve telefonu elim titreterek eline uzatıp verdim ''Bakalım telefon rehberine..." deyip rehberimi kurcalamaya başladı. Birden kaşları çatıldı ve
"Bu kim?'' diye tıslayıp "aşkım" diye kaydettiğim erkek arkadaşımı gösterdi. Aklıma ya onada zarar verirse diye geldi ve ağlayarak ''Erkek arkadaşım...'' dedim. ''Aşkım diye kaydetmişsin.Vayyy anasınıı..." deyip telefondaki gözlerini bana çevirip "Seviyor musun?'' dedi. ''Evet...'' dedim kısık sesimle. ''Artık sevmiyeceksin onu unutacaksın!!! Anladın mı!! Beni seveceksin, benimle sevişeceksin!" diye kükreyip "Gel buraya!'' diyerek beni yatak odasına sürükledi. Ağladığımı dudağıma gelen sıvıyla anladım.
''Onu nasıl öpüyordun? Beni de öyle öpüceksin! Öp!!'' diye bağırdı.''Yapma!!" diye bağırdım ağlamaya devam ederek. ''Sana öp dedim!!'' diye ikiletince onun ela gözlerine uzun bir süre baktım ve istemeye istemeye dudaklarına uzanıp öptüm. ''Şimdi yatakta devam edelim.'' deyip soyunmaya başladı. Onu şaşkınlıkla izlerken boxerını çıkarıp karşımda çırılçıplak kaldı.''Çıkar üstünü!'' diye bağırdı.''Hayır!!Hayır!!!" diye bağırıp ağlamaya başladım. ''Ben çıkarırım o zaman!'' deyip üstümü çıkarmak için eğilince ''Dokunma bana!!!'' diye bağırdım. Beni yatağa ittiğinde ''Gidicem!!!'' diye bağırmaya devam ettim. ''Gidersen,öleceğini biliyorsun.Şimdi seviş benimle!!'' deyip üstümü çıkarmaya başladı. Ona itiraz etmedim çünkü 750 gün sonra bu pislikten kurtulacaktım. Karşısında çırılçıplak kaldığım anda onu içimde hissetmem bir oldu.
Merhabaaaaaa. Size bir isim buldum. Size Debter diyeceğim. Nasııllll :)) Neyse uzun bir aradan sonra yeniden karşınızdayım. Bu bölüm7 nasıl buldunuz Debter'larım? Lütfen vote ve yorum yapın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Debt Or Love | ZM +18 |
Novela JuvenilKimse onun kadar kötü olamazdı. Kimse intikamını böyle alamazdı. Bir kişi hariç ZAYN MALIK... Kimse onun kadar çaresiz olamazdı. Abisinin kumar borçları yüzünden kimse bu kadar acı çekemezdi. Bir kişi hariç KATHERINE WHITEROSE...