Episode 9. "He's So Strong"

3.3K 83 15
                                    

Bölüm 8 - O Çok Güçlü
 
Acı demek hem fiziksel hem ruhsal olabiliyordu. Ruhsal acı ile fiziksel acı birbirinden kat kat farklı. Şuan bana sen hangi acıyı çekiyorsun diye sorarsanız ben hem fiziksel hem ruhsal acı çekiyordum ve ikisi birleşince karşı konulmaz bir biçimde can yakabiliyordu.

      "Ah! Yeter! Ah canım acıyor!" diye acıyla inledim.
   "Bu daha hiç bir şey bebeğim."
Üstüme doğru eğilip tişörtümü çıkarmaya çalıştı. Ona her ne kadar karşı çıkmaya çalışsamda o benden katca güçlüydü ve beni tek eliyle durdurabiliyordu. Eli pantolonuma gittiğinde daha çok çırpındım ama lanet olsun ki onu milim bile etkilemiyordu. Önünde sadece iç çamaşırlarımla kaldığımda ağladığımın farkında bile olmadığımı fark ettim. Yanağımdan dökülen sıvılar artmaya başlamıştı. Beni tek eli ile tutup önümde kıyafetlerini çıkarmaya başlamıştı. Ve ben şoktan ağzımı bile açamıyordum. Korkuyordum hemde çok. Üstünde benim gibi sadece iç çamaşırları kaldığında beni yatağa doğru fırlattı. O an ışık hızıyla üstüme çıktı ve dudaklarımın üstündeki baskıyı hissettmem bir oldu. O an onu, bana gelen ani bir güçle ittim.
   "Yapma. Lütfen."
   "Hayır bebeğim seni bir güzel becereceğim."
   "Hayır, lütfen yapma-"
Cümlemi tamamlamama engel olup dudaklarını dudaklarıma bastırdı. O ara elleri sütyenimin kopçasını yırtacakmışcasına açtı ve sütyenimi gelişi güzel fırlattı. Ona engel olmak için itmeye çalışıyordum ama kıpırdamıyordu bile. Tanrım ben mi çok güçsüzüm o mu çok güçlü. Dudaklarını dudaklarımdan çekip göğsüme doğru inmeye başladı ve onları yalamaya başladı. Ah Tanrım.
"Ah!"
"İnle! İsmimi bağırarak inle." Bir dakika gerçekten ben onun ismini hâlâ bilmiyordum.
   "Daha ismini bile bilmiyorum ki?!"
   "Zayn. Şimdi inle!" Zayn? Gerçekten bunca zaman hiç duymamıştım. Zayn. Garip.
   "Ah. Zayn!" Kesinlikle şu an ne istediğimi bilmiyordum. Altında kıvranmak güzeldi.
   "Her yerin çok güzel." demesiyle külotumu yırtıp kendini içime itmesi ile haykırdım.
   "Ah! N’olur yalvarırım yapma. Çok acıyor." Kesinlikle çok acıyordu ve istemsiz bir şekilde ağlamaya başlamıştım.
   "Kapa çeneni! Bu yatakta benim kurallarım geçerli, yok oram acıdı yok buram acıdı istemiyorum. Biraz daha konuşursan daha fena sikerim seni." Kükremesiyle sıçramam bir olmuştu. O anda Zayn'in telefonu çalmaya başladı. Ah şükürler olsun. Zayn uzanıp sinirle telefonunu eline aldı.

Zayn'in Anlatımı

   "Lanet olası telefon! Tam da zamanında öttün." deyip sinirle kimin aradığına baktım. Martin Salağı. Telefonu açıp kulağıma dayadım.
   "Ne var lan!"
   "Rahatsız mı ettim abi?" Bir de soruyor ya.
   "Hem de nasıl! Söyle lan, ne istiyon gene!"
   "Carlos Lees denilen herifi buldum." İşte şimdi keyifim yerine gelmişti.
   "Güzel..."

Evet. Uzun bir zaman oldu ama okul zamanında canım hiç yazmak istemedi. Özür dilerim. Ama güzel bir haberim var. Artık her hafta sınır geçerse yeni bölüm paylaşacağım evet. Sınır demişken, sınırımız +20 vote. Yorumda bırakırsanız sevinirim.

Debt Or Love | ZM +18 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin