,,Dáš si něco? Taky čaj, nebo kafe, kakao, něco studeného?" zeptala jsem se když jsem ze skříňky v kuchyni vyndavala dva hrnečky. ,,Justine!" křikla jsem a pokračovala v přípravě mého čaje.
,,Čaj bude fajn!" ozvalo se z obýváku. Přikývla jsem sama pro sebe a dala do hrnků čaj. Zalila jsem ho vařicí vodou, vzala oba do rukou a šla do obýváku, kde Justin seděl na zemi a ochotně si hrál s Barneym.
Sama pro sebe jsem se usmála a položila hrnky na stůl. Sedla jsem si na pohovku, nohy jsem si přitáhla k tělu a pozorovala, jak si ti dva skvěle rozumí. Bylo hezké vidět Barneyho jak poznává i nové tváře. Měl rád společnost.
,,Líbíš se mu." poznamenala jsem a natáhla se pro hrnek čaje, kterým jsem si hřála ruce.
Justin se otočil a rozkošně usmál. ,,Myslím, že budeme dobří kámoši." podrbal ho za uchem a Barney souhlasně štěkl.
Hodil mu míček kamsi do ložnice a Barney za ním poslušně běžel. Potom se zvedl a s úsměvem si sedl hned vedle mě, zatím co já jsem zapnula televizi. Zrovna dávali můj oblíbený seriál Grey's Anatomy, nad čím jsem se zaradovala.
Pár vteřin jsem se zaujatě dívala na televizi a pak, po chvíli ticha, se otočila na Justina. S jemným úsměvem si mě prohlížel jako obraz Mony Lisy. ,,Co?" svraštila jsem obočí.
,,Nic," pokrčil rameny. ,,jen si užívám tvojí přítomnost." řekl potichu a vystřel ruku aby mi dal pramínek vlasů za ucho. Svou dlaň tam poté nechal a palcem mi přejížděl po mé tváři. Bylo to neskutečně příjemné a já se pod jeho dotykem doslova rozplývala.
Naklonila jsem hlavu blíž k jeho dlani a zavřela oči. Uslyšela jsem jeho tichý smích a následně ucítila jeho druhou dlaň na mé druhé tváři. Pomalu jsem otevřela oči a uviděla Justina, jak si oblizuje své rty. Na pár vteřin se mi podíval do očí, a poté se jeho rty dotkl těch mých. Byly měkké, mokré a horké, přesně tak jako před dvěma lety.
Chvilku počkal a odtáhl se, potom naše rty zase spojil a začal s nimi pohybovat, jazykem mi přejel po spodním rtu. Netrvalo dlouho a naše jazyky se o sebe v souladu otíraly, přičemž mé srdce bilo jako splašené.
Zakousl se do mého spodního rtu a popotáhl ho směrem k sobě. Jeho ruka vjela do mých vlasů a věnoval mi poslední polibek než se odtáhl. ,,Měla bys ten čaj odložit aby ses nepopálila." řekl pobaveně.
Rychle jsem otevřela oči a podívala se na své ruce. Pořád jsem křečovitě svírala hrnek, který mé dlaně už dost pálil. ,,Au." zamrmlala jsem a rychle ho položila na stůl. Justinova ruka přistála na mém holém stehnu a já se na něj otočila.
Jeho trochu napuchlé rty si přímo říkaly o víc. Bez váhání jsem si ho za triko přitáhla blíž a opět spojila naše rty. Stlačil ruku na mé noze a já mu rukou vjela do vlasů. Pomalu jsem si začala lehat na záda, dokud jsem nebyla kompletně pod ním. Lehl si mezi mé nohy a nepřestával mě líbat.
Jeho druhá ruka jezdila po mém boku pod tričkem a po chvíli se k ní přidala i druhá. Já obmotala obě nohy kolem jeho pasu a přitáhla si ho ještě blíž. Po dlouhé době jsem pocítila chtíč a vzrušení. Chtíč po něm a jeho těle.
Nepatrný vzdych si našel cestu z mých úst. Justin se ode mě odtrhl a podíval se mi do očí. Oba jsme zrychleně dýchali a naše srdce splašeně bila. Netrvalo dlouho a Justin mi začal sát pokožku na krku. Začal ji hryzat, sát a líbat, jakoby to byla ta nejsladší šlehačka na světě.
Pomalu jel dolů až na můj hrudník. Já držela oči zavřené a vzdychala nad návalem vzrušení. Tahala jsem ho za konečky jeho rozcuchaných vlasů. ,,Justine.." zamrmlala jsem prosebně jeho jméno. Zastavil se a zvedl hlavu aby mi viděl do očí. Přitáhla jsem si ho blíž. ,,Chci tě." zamrmlala jsem mu toužebně do rtů nad čímž se šibalsky usmál.