,,Bože můj, asi umřu hlady." zamrmlala Lori a pohladila si své těhotenské břicho.
Usmála jsem se. ,,Půjdu se podívat jak na tom jsou." oznámila jsem a skleničku s vínem jsem položila na stůl. Namířila jsem si to do kuchyně a otočila se. ,,Ať se toho ani nedotkne, Barney." varovně jsem vztyčila prst a ukázala na víno. Zavrtěl ocasem a Lori jen převrátila očima.
Ušklíbla jsem se za ní a zašla do kuchyně. U kuchyňské linky stál Justin s Joshem a připravovali nám prý skvělou večeři.
,,Osol to." řekl Josh.
,,Vždyť jsem to solil před pěti minutama!" vyhrkl Justin a dal pokličku, kterou držel v ruce, na své místo. Vykulila jsem oči a modlila se aby se to, co vytvořili, dalo jíst. V tom horším případě všichni čtyři prosedíme několik hodit na záchodech. Jak příjemná představa.
,,Jak to zvládáte kluci?" zeptala jsem se pobaveně a stoupla si vedle Justina, který mi položil ruku na bok a věnoval mi pusu do vlasů.
,,Ani se neptej." zamrmlal.
Josh si oklepal ruce. ,,Já myslím, že to bude v pohodě." kývl. ,,Popřípadě to sníme jen my tři, počkáme jestli budeme mít nějaké následky, a když ne, naservírujeme to Lori." věnoval nám pohled a začal strouhat sýr.
Přikývla jsem.
,,Co vy? Nenudíte se bez nás?" nadzvedl Justin obočí a přivinul mě k sobě.
Obmotala jsem mu ruce kolem pasu a nasála jeho vůni. ,,Mm, ani ne, ale Lori si stěžuje že má hlad."
Slyšela jsem jak se potichu zasmál. ,,Běž jí říct že už to je hotový. Já zatím připravím stůl."
Přikývla jsem a natáhla se pro pusu. S radostí mi ji dal a já poté mohla odejít zpět za Lori. ,,Večeře za chvilku bude, takže se můžeš začít pomalu zvedat." oznámila jsem a podívala se na ní, zatím co si cpala pusu gumovými medvídky.
,,Mm, dobře." řekl s plnou pusou. Barney vedle ní poslušně seděl, slintal a čekal, až jí nějaký medvídek upadne, aby ho mohl rychle ukrást.
,,Tak pojď." natáhla jsem ruce a ona odložila balíček. Chytla mě a obě jsme zabraly aby se mohla postavit. Vždycky jsme přitom vypadaly komicky. ,,Už se těším až z tebe malá Becky vyleze." zahlásila jsem a pohladila jí po bříšku.
,,Ani nevíš jak já." zamrmlala a obě jsme se pobraly do kuchyně, kde už všechno bylo perfektně připravené. ,,Kupodivu to hezky voní." zažertovala Lori a usadila se.
Josh a Justinem na ní hodili hnusné pohledy a ona se jen nevinně usmála.
,,Co to vlastně bude?" nakoukla jsem a sedla si.
,,Spaghetti bolognese." řekl Josh s falešným italským přízvukem.
,,Tak to jsem nandavej! Tady velryba má hlad." zahudrala Lori a vzala do rukou příbor. Josh před ní dal s úsměvem talíř a políbil jí do vlasů. Na nic nečekala a pustila se do svého jídla, což mě rozesmálo a ona se zastavila. ,,Pardon, dobrou chuť." zamrmlala s plnou pusou.
,,Dobrou chuť." odpověděli jsme sborově.
,,Musím říct, že to není tak špatný."
,,Říkal jsem, že nejsme zas tak špatní kuch-" přerušil Joshe vyzvánějící telefon.
Justin si sáhl do kapsy a vyndal vibrující telefon. ,,Pardon." zamrmlal a urychleně se odebral do obýváku. Snažila jsem se poslouchat co říká, ale jeho rozhovor byl tlumený a navíc toho nic moc neříkal. Zakousla jsem si do rtu a pokračovala v jídle.
Trvalo několik minut, než se Justin vrátil. Na obličeji měl nečitelný výraz a nic neříkal, jen se v tichu začal přehrabovat v jídle. ,,Stalo se něco?" zašeptala jsem a položila mu ruku na nohu.
Otočil se na mě se smutným pohledem a naznačil rty, že mi to pak řekne. Přikývla jsem a jemně se na něj usmála. Úsměv mi opětoval a na pár vteřin si se mnou propletl prsty.
Po pár minutách ticha Lori promluvila. ,,Už jsem vám říkala, co se mi dneska stalo?" rozesmála se. Pokroutili jsme hlavou na znak, že ne, a Lori se nadšeně pustila do vyprávění vtipné příhody které se jí dnes a denně stávají.