4

426 10 0
                                    

Bildirdiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde SABİHA GÖKÇEN HAVALİMANI nda bir patlama oldu. Medyaya havan topu çarptı denildi. Ve bunun sonucunda 1 kişi maalesef hayatını kaybetti. Bu saldırının hacker ler tarafından yapılmış olma ihtimali gittikçe artıyor. Bildiğiniz gibi başını ANONYMOUS un çektiği çok sayıda hacktivist Türkiye ye saldırdı. Bunun sonucunda ülke genelinde internet zayıfladi ve bankacılık havale gibi işlemler aksamaya uğradı. Türkiye de her gün sadece bankalarda yaklaşık 1.5-2 milyar liralık para dönüyor. Bu saldırı bu işlemleri aksatsada şu anda normal. Hatırlarsınız yaklaşık 5 yıl önce yine ANONYMOUS bir saldırı yapacağını söylemiş insanları destek olmaları için çağırmisti. Hatta gün ve saat vermişti. Tübitak ve ODTÜ nun yanısıra devletin siber ordusu ( gücü tartışılır ) bunun için önlem almış aynı zamanda AYYILDIZ TEAM gibi yerli hacktivist grupların da desteği ile bu saldırı bertaraf edilmişti. Her geçen gün teknolojinin gücü artarken olacak olan Dünya savaşında bu önemli unsur dikkate alınmalıdır. Her ne kadar askeri anlamda güçlü de olsanız yapılacak bir hacker saldırısında tüm birikiminiz elden gidebilir. Hatırlarsınız daha önce de çok sayıda hacker saldirmis ve İsrail istihbaratı MOSSAD in bilgilerinin çoğu ele geçirilmişti. Ve yine yaklaşık olarak 1 yıl önce İLK DÜNYA SİBER SAVAŞI olmuştu. ABD ve BAZI ASYA ÜLKELERİ arasında olan bu savaş sonucunda Abd 5 milyar dolar zarara uğramıştı. Tabi teknoloji nin önemi bu kadar da değil . Eğer internete bağlamışsanız ( Telefon tablet bilgisayar televizyon vs.) Ufak bir hamle yle ele gecirilebilir. İnternet te bunun hakkında videolar var. Telefon kameraniz çok kolay bir şekilde acilabiliyor. Ve sizin bundan haberiniz bile olmaz. Bunu söylememin sebebi olası bir savaşta üst düzey bir yöneticinin bazı videolar ve fotoğraflar i ele gecirilirse bu kişiye çok fazla şey yaptırılabilir. Ve bu da savaşın kaderini derinden etkiler. Aynı zamanda nükleer silahlar savaş uçakları termik santral ler yani bir çok şey ele geçirilebilir. Kısacası 3 DÜNYA SAVAŞI nda bilgisayar önemli bir rol oynayacak.

3. DÜNYA SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin