K -4

185 5 0
                                    

- lanet olsun nasıl önlem almazsiniz. İstihbarat birimleri ne b*k yiyor?

- efendim bu bölgede asiretler hakim. Ve onlarda zaten savaşa katılacak güce sahip olmadığı için tarafsız olacaklardı. Ancak tarafsızlık çift taraflı. Düşman askerlerinin hareketini de bize bildirmedi.

- Bunlar sadece mazeret. Gemiler yola çıktı mı? Çıktı. Peki ulaştı mı Hayır! O halde boşa konuşmayın. Ve bana derhal Rusya yı bağlayın. Aynı zamanda Türk Bakanı da görüşmek için çağırın.

- anlaşıldı efendim.

- ve yeni bir konvoy hazırlayın. Bu sefer de bir aksilik istemiyorum.

- tamam siz oldu bilin bu sefer aynı şeyler olmayacak. Size teminat veriyorum.

Aynı saatler almanya.

- acilen yardıma ihtiyacım var. Polonya Rusya destekliyor. Tank ve uzun menzilli füzeleri barındıran bir tabur geliyor. Polonya -Almanya arasındaki en önemli sınır olan Schwedt e yığınla asker sevkiyatı var.

- Kaygılı olduğunuz farkındayım en yakın zamanda Konseyi toplayıp yardım teklifinizi değerlendirerek size geri dönüş yapacağım.

- Hayır bakın anlamıyorsunuz orası düşerse Berlin e ulaşmak için önlerinde engel kalmaz

- Tamam siz oyalayin zaten onlarında sevkiyatı devam ediyor. Bende Bu aksam Konseyi toplayıp yardım göndericem.

- umarım sizden haber bekliyorum. Lütfen durumun ciddiyetine göre hareket edin.

Ağız tadıyla bir zafer bile kutlatmıyorlar. Neymiş orası yıkılırsa Berlin dusermis. Koca Almanya biraz Rusya yı oyalımıyor mu? Kendi kendine konuşma yapan Obama idi. İran gemi baskını sonrası tam rahat nefes almıştıki yine hemen haberler geldi. Rusya sığınak yapıyor. Bu aksam Konseyi toplayın tam katılım istiyorum. Başkan dan talimatı alan asistanı konsey toplantısı için harekete geçti.

Öte yandan Alman führen i haklıydı. Rus askerler yardım kolisinin uğradığı saldırı sonrası kin ile dolmuştu. Bir an önce saldırıya geçmek istiyorlardı. Albay Koschen askerlerini her türlü saldırı için hazır olmalarını istiyordu. Çünkü Almanlar ani bir atak ile kendi birliklerini yok etmek istiyebilirlerdi.

Artık 2 tarafta savaşın ne zaman olacağını değil de nasıl ve ne zaman biteceğini düşünüyordu. İki cephe arası en fazla 20 km idi. Dürbünle bakıldığı zaman karşı taraftaki askerlerin yemek yediği bile belli oluyordu. Bazen telsiz hatları birbirine karışıyor ve konusmalar dinleniyordu. Bazen de kasıtlı olarak bağlanıp hakaret ve aşağılayıcı sözler sarf ediyorlardı.

SAAT 01.44

-Efendim beklediğimiz emir geldi. 1 saat 46 dakika sonra hava kuvvetleri saldırıya geçecek. Bizde onların yaptığı etki devam ederken saldırıya destek vererek sınır kapısını ele gecirecegiz.

- pekala askerlere haber verin hazır olsunlar. Ve hiçbir şekilde telsiz kullanmasinlar.

- Derhal.

Selamıni verdi ve ağır adımlarla yola koyuldu.

SAAT 03.30

Üstten kalkan yaklaşık 40 kadar savaş uçağı ve ağır silah taşıyan 7 insansız hava aracı planlandığı gibi saldırıyı başlattı. Yerden de akıllı fuzelerin desteğini alan Rus güçleri alman tarafını ağır bir saldırı altında tuttu. Yerden hava savunma füzeleri ve ucaksavar desteği gelse de saldırı beklenen den önce geldiği için Almanya beklenen desteği veremedi. Hava saldırısı devam ederken karadan da tank gonderen Rusya yaklaşık 40 dakika süren operasyon sonrasında Schwedt in Polonya ya bakan tarafı büyük ölçüde Rus ların eline geçmiş ve o bölgede bulunan yaklaşık 20 sivilin yani sıra toplam 1600-1900 asker ölmüştü.

3. DÜNYA SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin