- Pekala dostum. Yardım kolilerini göndericem. Hazar aracılığıyla tank ve top gönderdim. Yakın zamanda eline ulaşır.
- Erdoğan ile görüştün mü?
- Daha once yaptığı hatayi tekrar yapmamak için gayret gösteriyor. Halk desteğini almak için savaşın kızışmasını bekliyor. Savaş sonunda haklı çıkmak için de kazanan tarafın biraz daha belli olmasını bekliyor.
- savaş öncesi tarafsız olma fikri çok mantıklı. Hem bize hem de ABD ye oynadı. Tam ona göre.
- kesinlikle. Bunca zaman yaptığı siyaseti iyi bir sonla bitirdi.
- bitirdi?
- eee bizim yanımızda olmasa olacağı bu- aynen. Ama sen yinede onu bizim tarafımıza çekmeye çalış. Boğazları kullanamamak çok büyük bir dezavantaj.
- çalışıcam. Dedigim gibi silahlar ve lojistik destek yolda bol galibiyetler.
RUSYA -İRAN arasındaki görüşme böylece son bulmuştu.
- Efendim aldığımız İstihbarata göre İran nakliye ve Savaş gemileri gönderdi. Albay mcColm emirlerinizi bekliyor. Gemiler batırılabilir.
- pekala kısa ve acısız olsun. Kayıp istemiyorum.
- anlaşıldı efendim.
Obama dan emri alan Jason , aldığı emri iletmek için hızla hareket etti. Varak kaplı kapıdan çıktı. Orduda geçirdiği zamanlardan kalan alışkanlıklar gereği hızlı ve uzun emirler verdi. Asansör bindi. Ve gözü Aynadaki ize takıldı. Afganistan'da ve Pakistan da savaşmış ve Tahlar daki çatışmada 3 gün boyunca ağır ateş altında kalmış taburundaki 17 asker ölmüş ve cok sayida ağır yaralı vardı. Silah ve ağrıdan çığlık atan asker sesleri eşliğinde gece koş koca 3 gün. Birlikleri ile irtibata geçmiş ancak aldığı yanıt bu yogun ateş altında oraya destek gonderemeyecekleri olmuştu. Kendi başınızın çaresine bakın sonraki gunlerde havanın sisli olmasından yararlanan o ve 9 asker daha kurtulmayı basarabilmisti. Ancak gün Ağardığı zaman gördüğü şey içler açısıydi . Aşçı dahil olmak üzere taburdan bir çok insan daha ölmüştü. Kurtulmayı basardiktan sonra Ordudan ayrılmış ve yıllar sonra röportaj için gelen bir gazeteci sayesinde tanınmış ve generallige kadar yükselmişti. Asansör durduğu zaman anılarından sıyrılıp aldığı Emiri iletmek için üst düzey askerlerin olduğu savaş Karargahına ulaştı. Pekala başlıyoruz.
- Albay ile iletişime geçin. Saldırı için izin geldi.
Yaklaşık 9 dakika sonra iletişimin sağlandığı telefon çaldı
- Albay güzel haberlerinizi bekliyoruz. Son durum nedir?
- Efendim plan uygulandı. Onları TomHarwey ile tanıştırdık. Ancak gözculuk yapan tim kendini ele verdi. Ve maalesef onları kaybettik. Onun dışında bir aksilik yok.
Bu haber üzerine ortalık adeta bayram yerine döndü. Kimse ölen adamların yasını tutmuyordu "aşağılık herifler" diye geçirdi içinden general bize yapılan da bundan farklı değildi. Biz orada ölürken bunlar burada kahkaha atıyordu. Général o an icin hepsinin kafasına sıkmak istedi. Kendi amirlerini düşünerek. Ama şu anda ülkesinin onlara ihtiyacı vardı. Ve uğruna ölmeyi göze aldığı ülke için katlanacaktı bu zulme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3. DÜNYA SAVAŞI
Science FictionDuzenli olarak paylaşım yapılıyor. Tamamen günümüz şartları değerlendirilerek gelecek için bir kurgu yapılıyor. Ve sadece gerçekler anlatılıyor. Ölümün, savaşın son provası anlatılıyor.