KURGU -2

263 6 0
                                    

- elbette by Costa sizi anlıyorum ama daha önceki ilişkilerimizi düşünüyorum da sanırım bu gidişle iyi ilişkilerimiz zarar görecek. Umarım en yakın zamanda iyi haberler gelecektir.

- Tabi ki by Donald. Konseyimiz en yakın zamanda nihai kararını verecektir. Daha sonra görüşmek üzere.

Konuşma bitmişti ama asıl sorun şimdi başlıyor. Bir müddet daha oyaladı. Daha ne kadar süreyi uzatabilirdi bilmiyordu. Çünkü Abd resmen ya benim yanimdasin ya da karşımda şeklinde bir tutum izliyordu. Aradan geçen yaklaşık 3 ay boyunca kanlı savaşlar olmuştu ancak İspanya hala tarafını belli etmemisti. Bu durum müttefiki olan ABD ile aralarını açmıştı. Şu ana kadar sadece lojistik destek ve İstihbarat sağlamıştı. Ancak artık daha fazlası bekleniyordu. Kendisi gibi tarafsız olan dostu İtalya da Abd nin yanında savaşa girmişti. Kendi topraklarında savaş olmasa da ALMAN dostlarının yardım çağrısına kayıtsız kalmamış ve Savaş Uçaklarını göndermişti. Bu aralar savaş en çok ALMAN -RUSYA arasında kızıştı. Geçmişten gelen kin artarak çoğalmış ve oldukça kanlı savaşlar yaşanmıştı. Çin - Kore arası biraz durulsa da yakın zamanda kopacak fırtınaya hazırlık evresi olduğu açık bir şekilde ortada idi. Tabi şu aralar tüm Dünya Japonya dan gelecek haberleri bekliyordu. Savaşın gidişatını büyük ölçüde etkileyecek bu ülke her 2 taraf içinde oldukça fazla önem teşkil ediyordu.

-SESSİZLİK! !!

Salonu susturan genel sekreter Goro idi. Japon Parlamentosu savaş başladıktan sonra düzenli olarak toplanma kararı almıştı. Bu da o toplantıdan biriydi. Ancak bu sefer halk ta bir karar verilmesini bekliyordu. Çünkü savaş yeni başlamasına rağmen ölü sayısı 100 binlerle ifade ediliyordu. Bazı yerlerde kimyasal silah kullanıldığına dair bilgiler vardı. Ve savaşın çok sayıda sivile (çoğu bebek ve çocuk ) zarar verdiği ve milyonlarca insanın göç ettiği biliniyordu. Ülkeler savaş dışında sınır güvenliği konusunda da çok büyük sıkıntı çekiyordu. Göç yollarında bile bir çok insanın hayatını kaybettiği haberlere yansımıştı. Kısacası bu ve benzer sebepler Japon hakkında bir beklenti oluşturmuştu. Yeniden parlamentoya dönersek;

- evet bayan Arisu sizi dinliyorum.

- pekala fazla bir degisiklik yok sadece ölü sayısı arttı ve göç eden insan sayısı. Anketlere göre halkın %37 si savaşa ABD yanında %21 i Rusya yanında %42 ise sınırlarımiz da kalmamizi ve sadece bize saldıran olursa onları geri püskürtmemiz gerektiğini düşünüyor.

- Bay Haru?

- Efendim şu anda başkent Tokyo dahil olmak üzere neredeyse her yerden mühimmat ve asker sınırlara aktarıldı. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Adalar bölgesine sığınaklar yapıldığını ve gemilerin radarlarda görünmesini engellemek için bazılarının buralara aktarildigini söyledi. Aynı şekilde 1 nükleer denizaltı 46 destroyer 3 ikmal 2 hastane gemisi bir uzun menzilli hava savunma gemisi menzilli 2 uzun menzilli füze modifiye edilmiş savaş gemisi şu anda HOKKAİDO VE DOĞU Çin denizi arasında seyir yapıyor. Olası bir savaşta 23 savaş gemisi daha anında müdahale için hazır bekliyor.

- pekala oturuma 10 dakika ara veriyorum.

3. DÜNYA SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin