Efendim CHE JU DO adası maalesef kaybedildi. Adanın batı yakası neredeyse tamamıyla harap oldu. Genelkurmay Başkanı birliklere gerilla savaşı yapmalarını ve ellerindeki silahları sivillere verilmesini emretti. Aynı zamanda uzun menzilli hava savunma füzeleri maalesef kullanılmayacak durumda. Gemilerin çoğu batirilmakla birlikte 7 gemi ana karaya ulaştı. 1 tanesinin kullanılamaz durumda. Chin ho idi. Genelkurmay sekreteri bu bilgileri verirken kilodunun ıslandığını hissetti. Hele konuştukça başkan in sinirden kızaran suratına gördükçe şu anda cephede olmayı isterdi.
- nasıl yani o 7 geminin burada ne işi var? Onların görevi ülkeleri ıcın gebermek. Ama onlar şu anda burada ve savaşmiyor. Ülkelerini yüz üstü bıraktılar.- ama efendim kalsalardi ölebilirlerdi. Geri gelmeleri Genelkurmay tarafından istendi.
- Benim emrim basitti. Git öldür ya da öl. Ve sanırım bu ülkenin en yetkili kişisi hala benim. Benim emirlerimi dinlemediler.
Chin ho o an icin başkana saldırmak istedi. O askerler haftalardir zor koşullar altında savaşıyor ancak bu düşüncesiz adam onları tebrik etmek yerine adeta yeniden cepheye yollamak istiyordu. Onaylamaktan başka yapacak hiç bir şey yoktu. O da öğle yaptı.
-evet efendim sizi dinlemeleri gerekirdi.
- derhal çık dışarı ve askeri Şurayı topla. Akşam 21.00 de hazır olsunlar.
- Emredersiniz efendim.
Selam durdu ve odayı terketti.
Suriyedeki savaş ilerliyen zamanlarda Esad a karşı ÖSO değildi. Rusya ve İran a karşı Nato idi. Rusya jet olayından sonra pyd (pkk) a silah verdi. Katar Hizbullah a ABD pesmerge ye NATO ortaya karışık. Işid adı altında RUSYA yandaslarini vurdu. Yanlış(!) istihbarat sonrası KOALİSYON güçleri , İran -Rusya ordusunu bombaladı. Bunun sonucunda savaş resmi olarak başladı. Bu arada bu operasyondan kısa bir süre önce TÜRKİYE bağımsızlıktan yana olduğunu söylemiş ve İncirlik üssü nü kapatmıştı. Bu olay RUSYA ile olan ilişkileri iyileştirme sürecine soksa da NATO daki dostları Türkiye'nin yanından uzaklaşmıştı. Ancak şu jeopolitik konuk sağ olsun TÜRKİYE yi eşsiz bir ortak kılıyor. Yani her 2 cephe de bizi yanına almaya çalışıyordu.
Savaş çıktıktan sonra ilk katılan devletler şu şekilde .İtilaf Devletleri
ABD
İNGİLTERE
HİNDİSTAN
KORE
FRANSA
ALMANYAİTTİFAK DEVLETLERİ
RUSYA
İRAN
SURİYE
ÇİN
PAKİSTANbu şekildeki denklemin en önemli 2 eksiği hiç kuşkusuz İsrail ve Japonya. Her 2 side çekimser kalmıştı. Türkiye ise birlikleri sınıra yönlendirip belirli koşulları sagliyan savaş gemileri dışında Boğazları ve hava sahasını kapatmıştı. Rusya Hazar Gölü nu İtilaf ise Akdeniz i doldurmuştu.
İşte savaşın Asya boyutunda Çin , Kore ye saldirmis ve belirttiğimiz olaylar meydana gelmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3. DÜNYA SAVAŞI
Science FictionDuzenli olarak paylaşım yapılıyor. Tamamen günümüz şartları değerlendirilerek gelecek için bir kurgu yapılıyor. Ve sadece gerçekler anlatılıyor. Ölümün, savaşın son provası anlatılıyor.