k-6

147 3 1
                                    

-  tamam sizi anlıyorum ama sizde bizi anlayın. Hemen yanı başımdaki düşmanıma savas acmak da mantıklı degil. Hemde bu devletler nükleer guce sahip bizim aksimize.

-  Bu kararsız tutumunuz bizim tarafımızdan kaygıyla karşılanıyor. Ve unutmayın Türkiye de 10 adet atom bombası var. Ve sadece incirlik üssün de turkiye ye ait 45 civarında nükleer füze var  o da sadece bizim bildiğimiz sayı.

- ama o bombaların kodları ve fırlatma yetkisi elimizde değil. Yani o kadar da buyuk bur fark yaratmıyor. Ayrica o bombaları tek başımıza kullanamayacağımızı onlar da iyi biliyor. Diger bakımdan incirlik üssünde bulunan füzeler de istenilen güçte değil.

-  Neyse biz sizden haber bekliyoruz m ama artık bir karar vermeniz gerektiğini biliyorsunuz.

- Öncelikle istediğimiz güvenlik su anda Rusya ve Iran bölgedeki örgütleri desteklemiyor. Ancak bu karardan sonra onlarında silah yardımı yapacakları gibi bir ihtimal olduğunu biliyorsunuz.

-  farkındayım. Dediğim gibi ben ve muttefiklerim sadece sizi bekliyor. Iyi günler

- umarım

Telefonu kapatan Turkiye Cumhuriyet Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan MGK 'nın toplanmasını istedi. Daha sonra Aselsan Roketsan ve siber polis ekiplerinden olan bir grubun olduğu odaya gitti.

- Pekala Enes Bey su anda ne durumdayız. Istedigim işlemleri halletiniz mi?

- Aslında evet. Büyük ölçüde hallettik. Birçok kod onaylandı ve değişime hazır. Ayrica daha önce meydana gelen cinayet vakaları olmaması için cok büyük bir caba sarf ediyoruz. Koruma arttı. Istihbarat ise nükleer füzelerin kodlarinin çözüldüğünün bilinmememesi için önlemleri sıklaştırdı. Insallah bu sefer benzer bir vaka ile karşı karşıya gelmeyecegiz.

Kalabalık grup hep bir ağızdan "insallah" dedi .

- arkadaşlar bende etik hacker omer. Evet önlemler büyük ölçüde onaylandı. Tabi bu durumu yaparken başbakan Davutoğlu 'ndan aldığımız izin sayesinde. Ayyıldız Tim ve benzeri gruplardan destek alacağız. Daha doğrusu aldık. Ve birçok devlet ve banka kodları değiştirildi. Böylece yeniden saldırmaları gerekecek. Bunun icin yurt dışından da uzman çağırdık. Tabi bunlar da son derece iyi araştırıldı. Yani bir ihanet olacağını sanmıyorum.
Tabi burada büyük ölçüde MIT den yardim aldık. Yani uzman seçiminde. Böyle.

- arkadaşlar sizden tek bir sey ıstiyorum. O da sakin olup ülkemiz icin doğru kararı vermeniz. Bu zamanda büyük fedakarlık yapmak gerek.

Yaklaşık 2 saat süren görüşme sonunda toplantı bitti. Ve basbakan ve Cumhurbaşkanı ayni aracla gece yapılacak guvenlik zirvesine katılmak icin saray a dogru gittiler.

Saat 21.45

Cumhurbaşkanı öncülüğünde toplanan MGK da konu savaş icin hazırlıkların ne durumda olduğu ydu. Tabi beklenen bir savaş oldugu icin onlemelr ona gore arttırılmıştı. Bu da biraz daha rahat olmalarını sağlıyordu.

- zaten terör tehdidi. Yuznden cok sayida birlik  dogu ve güney doğu ya sevk edildi. Iran ve Arap ülkeleri arsindandaki gerilim yüzünden ulke dışındaki birliklere de dikkat uyarısı yapildi. Ve adamların da onlara silah sevkiyatı yaptı. Sığınakların güçlendirildi. Suriye sınırındaki duvar tamamlandı. Asker ve kulesayisi arttırıldı. Boylece en ufak bir hareket bile bizden habersiz olmuyor.

Ayni zamanda ajanlarimizda bazi istihbarat getirdi. Bu bilgilere göre Iran savas uçakları yakin bir zaman sonra arabistan askeri ustlerine hava saldırısı yapacakmış. Bu bilgiler oradaki adamlarımıza iletildi. Onlar da gerektiği kadar bilgiyi yönetim kademelerine iletti. Tabi karşılık olarak onlarda bize iran birlilerinin turkiye sınırındaki örgütlere hava dan ağır silah yardımı yapacaklarını soyledi. Biz de bu bilgiyi Türkmen gruplarına bildirdik. Bu sayede onların yapacakları yardım engellenip silah ve lojistik destek bizim tarafımıza geçecek.

3. DÜNYA SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin