-Hosçakal

118 18 6
                                    


Yavaş yavaş gözlerimi açarak uyandım nerdeydim ben? Ellerim ayaklarım sandalyeye bağlıydı ağzım ise bantlanmıştı. Terkedilmiş bir binanın icindeydim. Bağirmaya çalısıyordum ama sesim çıkmıyordu. Dilimle bantı ittirmeye calışıyordum ama olmuyordu. Daha ne olduğunun farkına varamadan kafalarında maske olan 3 adam girdi iceri.

1 gün once:

Merhaba ben Selin 17 yaşındayım.

Kimsesiziler yurdunda büyüdüm anlayacağınız annem ve babam yok. 13 yaşındayken kimsesizler yurdundan kaçtım Arkadaşım Elifle.

"Selinnnnn!" diye kapım açıldı.

Evet bu arkadaşım Elifti.

"Evin kirasını ödememiz lazim Mehmet amca başımın etini yedi az önce." dedi.

"Ya 1 aylik idare ediverse ölecekmi sanki öğrenciyiz abi ya."

"Valla yok adam ögrenci mögrenci anlamıyo" dedi.

Yatağımdan kalkıp "Benim biraz birikmişliğim vardı." deyip garsonlukla kazandığım 500 lirayı çıkardim.

"Al bunu verde dırdırından kurtulalım." dedim ve Elif hemen vermeye gitti.

Aslında onu Hatice teyze Elifin annesinin ameliyatı için saklıyordum. Annesi hasta ameliyatı icin 15 bin lira gerek, ameliyat parası bulunamazsa annesinin fazla bir ömrü olamayacağını söyledi doktorlar.

Şimdi diyeceksinizki madem Elifin annesi var ozaman neden kimsesizler yurdunda kalıyordu. Elifin annesi 1 yil önce çıktı ortaya, babasi iyi biri değilmiş şiddet görüyormüş annesi, oda kaçmak zorunda kalmış babasıda bakmayınca kimsesiz yurduna vermiş komşular.

Hiç kız kardeşi yokmuş ama şimdi ben varim. Öz kardeşim olsa bukadar çok severdim.

Eminim supergücümün ne olduğunu çok merak ediyorsunuzdur. Sizi daha fazla meraklı biramak istemiyorum.

"Şirin uyan tatlım."

Şirin:"Uyanamam uyanamam."

Bunda nevar dediğinizi duyar gibiyim. Konuşmak son derece normal birşey ama konustuğunuz kişi bir hayvan olunca işler değişiyo tabi. Evet bu benim süpergücüm hayvanlarla konuşabiliyorum.

Şirin benim kuşum onu 2 yıl önce parkta yaralıyken bulmuştum o gün bugündür bizimle beraber yaşıyor.

Şirin benim kuşum onu 2 yıl önce parkta yaralıyken bulmuştum o gün bugündür bizimle beraber yaşıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resimdede gördüğünüz gibi çok Şirin isminide burdan aldı.

Üzerimdeki ağırlık ile kalkıp banyoya ilerledim yüzümü yıkadim ve mutfağa girdim.

"Selin sana bir mektup var!" diyerek mektubu bana uzattı Elif.

Bu arada mutfaktan bir sosis bulup ağzıma attım. Mektubu açtım ve içimden okumaya başladım:

Sihirli kasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin