"Kalksana kizim saat kaç oldu." deyip Ece beni uyandırdı.
Yorgun bir şekilde kalktım banyoda yüzümü yıkadım. Oturma odasına gittim kahvaltı hazırdı.
"Günaydin gencler" dedim.
"Günaydin uykucu" dedi Taylan.
Kaya ve Elifte günaydın dediler."Ya icim gecmiş napayım." Dedim gülümseyerek.
Elif: "Bakma sen Taylana bugün ilk defa erken kalktı hava atıyor."
"Elif sanada Maşallah herşeyi ispiyonluyorsun." Dedi Taylan gülerek.
Elif: "Yalanmı" 😂
"Vay yıllardır koynumuzda yılan beslemişiz Kaya." dedi Taylan.
Sucuklu yumurta vardı kahvaltıda. Yemeye başladık. Catallı salatalığa batırırken Taylan elimdeki sıyrıkları fark etti.
"Hayırdır eline noldu?"
Duvarı yumrukladım diyemezdim herhalde.
"Biz arabadan atladık ya ozaman olmuş." diye hemen bir bahane uydurdum oda yedi.
"Dediklerini yemedim ama bu seferlik yemiş gibi yapıyorum." diye bir ses gecti icimden.
Uf ya yalan söylemeyi beceremiyorum galiba.
"Eline sağlık Ece."
"Afiyet olsun"
"Bidahaki sefere senin kahvaltınıda yeriz bak." dedi Kaya.
"Olur neden olmasin."
"Bügün kermes varmış hazırlanın hep beraber gidiyoruz."
"Ya ben gelmesem." dedim.
"Olmaz öyle ya hem sanada değısıklık olur ve ben yeni bir fotograf makinesi aldim onuda denerim." dedi Ece.
"Peki tamam" deyip odama gittim hazırlanmaya. Makyajımı yaptim kiyafet olarak bunları giydim.
Ve hazirlandiktan sonra oturma odasına gittim. Zil caldi.
Elif: "Ben acarım!"
"Selaaamm" diyerek tanımadığım bir kiz girdi iceri.
Taylanı öperek "Naber aşkım" dedi.
Ükala birine benziyordu sonra bana baktı bu kim der gibi.
"Tanıştırıyım Selin Ecenin arkadaşı bizle kalacak artık." dedi Taylan.
Nedenini bilmiyorum ama "Ecenin arkadaşı" demesi beni azda olsa acıtmıştı. Taylanın yüzündende anlaşıldığı gibi onunda hoşuna gitmemişti bu durum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli kasaba
ChickLitBen Selin. Ben normal biri değilim. Yıllardir bir sırla dolaşıyorum. Bu sırrımı bilen tek bir kişi vardı oda sırtımdan bıçakladı beni. Süpergücüm var ama süperkahraman değilim. En garibi ise tek süpergüclü insan ben olduğumu sanıyordum ama meyersem...