Kitabin başının devamı:
Daha ne olduğunun farkına varamadan 3 tane maskeli adam girdi içeri.
"Bırakın beni!" diye bağırmaya başladım her ne kadar sesim çıkmasada.
"Kes çeneni! Yoksa canını yakarım." dedi adam.
"Hadi! ne bekliyorsunuz?" diye bağırdı adamlardan bir tanesi sesinden anlaşıldıgı kadarıyla yaşlı biriydi yüzlerini göremiyordum.
"Doktor gelmedi daha."
Ne doktoru ya? Kesin organ mafyaları bunlar! Yoksa ne doktoru?"İmdat imdatttt yardım edin." diye bağırmaya çalısıyordum. Gözlerimden damla damla yaş akıyordu.
Yaşlı adam "Ben gidiyorum siz halledersiniz." deyip gitti.
Tam kurtulacağımın umudunu yitirirken bir kuş gördum ucarken ve aklıma bir plan geldi.
"Ağzımı acarmısın nolur? Ağzım çok acıyor." dedim.
"Bagırmayacağına söz verirsen." dedi.
"Söz"
Ve ağzimdaki bantı sertce asıldı. Yavaş lan ökuz dedim, tabikide içümden.
Baş parmağının üstünde kalp şeklinde bir dövme vardı adamın dikkatimi çekmişti.
Sonra adamların birtanesinin telefonu caldı. "Ne trafiğe mi yakalandın?"
Adam telefonda konuşurken öbür adam iğneler getirdi beni uyuşturmak için herhalde.
Adam telefonu kapattı ve "Doktor trafiğe takılmış gel onu almaya gidiyoruz." dedi.
"Öbür adam "Kızı ne yapacağız ağabey?" diye sordu diğer adama.
"O kalsın sesini burda zaten kimse duymaz." deyip gittiler.
Siz öyle sanın dedim içimden. 15 dakika civarı sonra bir kedi gördüm binanın içinde ve hemen konuşmaya başladım "Yardim et bana nolur, beni kaçırdılar!"
Kedi saşırmıstı "Nasil konuşuyorsun sen?" diye sordu.
"Onu sonra anlatırım nolur yardım et bana."
"Tamam yardım cağırmaya gidiyorum." deyip gitti.
Arkasından "Acele et." diye bağırdım.
Aradan 5 dakika geçmeden adamlar geldi yanlarında biri daha vardı oda doktordu galiba. Olamaz şimdi gelemezsiniz. Planim berbat oldu. B planıda yok ki ona geçiyim. Doktor kiyafetlerini giydi ve tam eldivenlerini takarken içimden bir ses geçti ama o ses benim sesim değildi.
"Merak etme kurtaracağım seni oradan." diye.
Korkudan hayal kurduğumu sanarken
"Kapıdayım sana yardım edeceğim oyala onları." diye bir ses geçti tekrar içimden. Kapıya baktığımda kumral bir oğlan gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli kasaba
ChickLitBen Selin. Ben normal biri değilim. Yıllardir bir sırla dolaşıyorum. Bu sırrımı bilen tek bir kişi vardı oda sırtımdan bıçakladı beni. Süpergücüm var ama süperkahraman değilim. En garibi ise tek süpergüclü insan ben olduğumu sanıyordum ama meyersem...