- Kalacak yer

31 7 4
                                    

Taylanla sahile doğru yürüdük. Ve bir bankın üstüne oturduk. Taylanin kumral uzun dalgali saclari hafif rüzgardan dolayi ucuşuyordu.

"Demekki özelgücünü kullandın." dedim.

"Ya onu yapmasamda gelecekti ben işi sadece biraz hizlandırdım." dedi sinsi bir gülümsemeyle.

"Sana güvenende suç zaten!" diyerek gözlerimi devirdim.

"Abartma ya ne güzel yemek yedik işte, hatta sende benden birşey isteyebilirsin." dedi bir tebessümle.

"O olur bak Tekinden özurdilemeni istiyorum." dedim bir gülümsemeyle karşılık vererek.

"Tekin derken?" diye sordu.

"O bügünku hayatımı kurtaran çocuk." dedim.

Biranda yüz ifadesi değişmişti...

"Dalgamı geciyorsun sen?" dedi somurtarak.

"Cocuğa çok sert davrandin haksizmıyım?" diye sordum.

"Bana doğru dürüst cevap verseydi bunların hiçbiri olmayacaktı, o cocuğumu savunuyosun sen!"

"Savunmakla bir alakasi yok!"

"Var çok alakası var madem onun tarafını tutuyorsun ozaman neden benim evimde kalıyorsun!"

"Ne nededin sen? ben keyfimdenmi kaliyorum! Merak etme ben istenmediğim yerde asla durmam!"

Banktan hemen kalkıp koşar adımlarla ilerlemeye başladım ve yine nereye gittiğimi bilmiyordum.

Taylanin "Öyle demek istemedim!" diye bağırdığını duydum. Tek bildigim birşey vardi koşunca düsüncelerinden kaçamıyordun.

Taylaniın açısından ciktiğimdan emin olunca yürümeye başladım.

"Allah Allah kendisi israr etmedimi onun evinde kalayım diye bizmi yalvardık sanki?"

Diye söylenmeye başladım. Şaka maka nerde kalacaktım? Asla oraya geri dönemezdim gururum el vermezdi.

Moralim çok bozulmuştu. Elime telefonumu aldım. Böyle durumlarda hep Elifi arardım ve derdimi anlatırdım. Ama bi bakmıssın derdini anlattığın kişiler derdin olmuş. Telefonumda "Kardeşim" diye kayıtlıydı. Numarasını sildim. Sonra arayabileceğim kimsenin olmadığını fark ettim ve o an hayat yanlızlığımı tekrar yüzüme vurdu....

Aklıma biraz düşündükten sonra sadece bir kişi geldi Tekin. Belki bugün bana kalacak yer ayarlayabilirdi. Bir yandanda üstüne yük olurdum. Aman arayım hiç değilse sokakta yatmaktan daha iyidir. İti var kopuğu var!

Kayayı arayıp kalacak yerim olmadığını söyledim ve kendisi motosikletle beni almaya geldi. Motosikleti görünce aklıma adamlardan kaçtığımız gün geldi. "Selam Tekin."
"Selam hayırdır noldu?"
"Sorma ya Taylanla kavga ettik." "Neden?" diye sordu.
"Sacma sapan birşey için işte." dedim.
Cocuğa tabi senin yüzünden diyemezdim herhalde! "Kalacak yerim yok bildiğin otel falan varmı" diye sordum. "Şimdi otelde yer kalmamıştır istersen bana gel bende kal bu gece."
Biraz gururlu davranmam gerekiyordu gerci bu halde ne gururu yapacaktımki. "Seni rahatsız etmeyim ya." dedim.
"Yok sıkıntı yok benim için."
"Tamam ozaman." diyerek motosiklete bindik ve arkasından sarıldım.

Eve geldiğimizde saat çok geçti ve çok uykum vardı. "İstersen sen benim odamda yat ben salonda yatarım." dedi Tekin. "Yo asla olmaz ben salonda yatarım." dedim. "Olmaz yat benim için sıkıntı yok." dedi Tekin. "Tekin israr etme zaten yük oldum valla ben burda yatarım." dedim. Kayada tamam ozaman diyerek yastık ve örtü getirdi. Ve uyumuştum gecenin bir saatinde aklımdan sesler gecmeye başladı. "Selin dişarıya gel." diye. Kabus olarak Taylanın sesleri geciyordu icimden. Gözümü portleterek açtım. "Cama gel" Diye bir ses geçti tekrar içimden Taylan özel gücünü kullanıyordu! Hemen camı açtım ve Taylan karşımda duruyordu. "Ne yapıyorsun sen burda!" dedim fısıldayarak. "Çık dişari eve gidiyoruz." dedi. "Ben hic biryere gitmiyorum!" dedim. "Gel yoksa bağırıp bütün mahalleyi ayağa kaldırırım." dedi. "Türk filmimi bu ya ne bağırması saçmalama!" dedim. " 3 2 1" Diye saymaya başladı bu çocuk piskopat bağırır falan Tekinde sinirlenir mevzu çıkar. "Tamam ulan tamam bekle geliyorum." dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sihirli kasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin