-Olamaz

59 13 2
                                    


Gözlerimin dolduğunu hissettim. Donup kalmıştım. Ağlamamaliyim. Boğazim düğümlendi hani ağlamak istemezsin ama gözlerin seni zorlar. Midemdeki boşluğa vursalardı bukadar çok acımazdı. Gözumu kırpınca gözyaşları akmaya başladı.

Ece ve Taylan şaşkın bir şekilde bana bakiyorlardı.

Daha fazla burda duramazdım ve koşmaya başladım hiçkira hiçkira nereye gittiğimi bilmeden. Yeterinçe uzaklaştıgımı hissetiğim bir yerde durdum deniz manzaralı bir yere oturdum.

Ben onun annesi ölmesin diye ölmeyi göze almıştım o beni bile bile ölume terk etti...

Keske ölseydimde bu ihaneti yaşamasaydım. Ölsem bukadar acımazdı çünkü.

Inanması cok zordu, ama doğruydu. Bütün yollar onu gösteriyodu. Mektubu o bana vermişti, gitmediğimi söylediğimde rengi atmıstı, ve taksiciyi o cağırmıstı...

"Üzülme sen güclu bir kızsin." diye bir ses gecti icimden.

Taylan...

"Ben ona güvenmiştim."

"Değmeyecek insanlar icin üzme kendini be ğüzelim."

"Ne yapmaliyim peki" dedim.

Eline bir taş aldı ve denize firlattı. "Seni acitanları bu taşa yükleyip denize at."

Gözgöze geldik...
Gözlerinin güzelliğini orda fark ettim.
Ela bal renği...

Elime bir taş aldim, ve denize firlattim azda olsa rahatladim.

"Tessekkür ederim."

"Vay senden bu kelemeleride mi duyacaktik artik ölsemde gam yemem." dedi.

"Yaa cok kötüsun" dedim bir gülümsemeyle Taylanın ğöğüsüne vurarak.

"Tamam tamam dalga geciyorum."

Muhabbet ederken biranda Ece arabayla olduğumuz yere geldi.

"Gencler hemen atlayin kötu adamlar peşimizde." dedi.

Taylan kolumdan asıldı ve arabaya koşmaya basladık. Hemen arabaya bindik kapıyı kapatır kapatmaz Ece gaza bastı. Arkadan büyük siyah bir minibus geliyordu onlardı.

"Gaza bas daha hızlı!" diye bağırdı Taylan.

"Özurdilerim başınıza bela oldum." Dedim.

"Ne belası ya."

"Atlattık galiba." dedi Ece.

Arkadaki araba kaybolmuştu. Tam icim rahatladı derken sağ sokaktan cıktı.

"Bizimle oyun oynuyorlar." dedim.

"Oyun oynama yaşını gectik kiminle oynadiklarını bilmiyorlar." dedi Taylan.

"Ece cekil direksiyondan."

"Ne yapacaksin Taylan." dedi Ece.

"Işi kokunden cözeceğim." deyip gecti direksiyona.

"Talimat verdiğimde arabadan asağa atlıyacağız."

"Bana uyar" dedi Ece.

"Ne atlaması ya dalgamı geciyorsun?" dedim bağırarak.

Beni dinlemeden gaza yüklenmeye başladı ileride ucurum... Atlamak zorundaydım.

1 2 3 diye saymaya başladı. Ve ŞİMDİ! Korkuyla kapıyı acıp atladım ellerim ile yüzumu kapattım ve sertce yere cakıldım.

Hemen büyük bir kayanın arkasına saklandık. Orda bacağımda kücük sıyrıklar olduğunu farkettim başımda kanıyordu. Taylanında ağzı kanıyordu. Eceye birşey olmamıştı çünkü o arabadan atlamadan önce kuşa dönusup camdan cıkmiştı.

Sihirli kasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin