-Sakura, te-am chemat aici ca să îți propun un lucru de maximă responsabilitate!spune directoarea pe un tot răstit.
-Eu? Responsabilă? Cred că ați greșit persoana,spune Sakura râzând.
-Sakura! Termină! Bănuiesc că ai auzit de evelimentele din clasa ta și sigur ști ce am de gând să le fac scumpilor tai colegi.
-Sasuke,Naruto și Negi? Sunt ghimpii clasei ,dar totuși?! Să îi trimiteți în alt oraș la o babă screlozată să îi educe nu este o soluție!
-Nu îmi evalua tu mie decizile! Mă vei ține la curent cu tot ce fac! Acu mișca și fa-ți bagaje! În două ore să fii în fața liceului!Naruto este un coleg înalt,blond cu cei mai frumoși ochii din tot liceul,de un albastu cristalin,dar pe cat de frumos este pe atat de rece si de nesuret e! Neji este înalt,cu parul lung,ochii negri și un corp de milioane. Iar ultimul,nu cel din urmă,este Sasuke. Un tip înalt,cu parul negru,mai lung în fața și cu țepi în spate,cu ochii negrii și cu un corp..oh Doamne! Acel corp! Aceștia sunt cei mai cool tipi din tot liceul. Orice fata si-ar dori macar o pauza sa fie impreuna cu unul din ei.
Sakura are sentimente puternice pentru Sasuke înca din copilarie,dar niciodată nu a lasat pe nimeni sa afle acest lucru. Chiar daca parintii ei sunt cei mai bogați din Kahona,știe un lucru sigur și acela cã banii nu il pot cumpara pe Sasuke.Ajunsă acasă,Sakura urcă în camera sa și într-un troler de marime medie îsi pune haine,încălțăminte și lucruri pe care la va folosi. În 30 de minute bagajul era gata. Încă bulversată de vestea primită,încearcă să se relazeze intrand în dus. Apa se izbea de corpul ei,dar ea era prinsă cu gândurile ei . Se gandea cum va putea ea să reziste langă persoana pe care o iubeste fară să îl atingă,fără să îi zică ce simte Dupa 15 minute iese din dus parca și mai îngrijorată decât intrase. Îsi înfășoară trupul perfect într-un prosop pufos și merge spre dulapul imens de unde îsi alege o bluză neagră, niște blugi albi și o pereche de sandale. Se îmbracă,își arânjează părul puțin și pleacă spre liceu. La 12 trebuia să fie acolo si era ceasul 11:30. Ajungand acolo,o observă pe directoare care le ținea colegilor ei a nu știu câta morală pe ziua aceea. Când baieții o vad se întrbă ce dracu caută o fată de zece pe linie într-o excursie disciplinară. Sakura se aproprie destul de încet,iar lui Sasuke îi apare un zâmbet pervers pe față.