Capitolul IV

1.3K 61 6
                                    

L-a refuzat pana cand Sasuke s-a dus la ea,a lipit-o de perete si in momentul urmator...
Mana lui Sasuke a facut contact cu obrazul ei.

-Tu nu te contrazici cu mine! Daca eu am zis ca vi,vi si gata! Acu pune mana si imbracate!

Sakura a ramas paralizata de perete. Odata ce a iesit Sasuke din camera,lacrimile Sakurei se prelingeau pe obraji. Vrea sa fuga,sa tipe si sa se intoarca acasa ,dar o astepta o vara lunga alaturi de el,fiinta care o lovito ,dar in acelasi timp si persoana pe care o iubeste cel mai mult .

Sakura POV.

De ce a facut asta? Nu i-am spus niciodata nimic. Nu l-am deranjat cu nimic. Vreau doar sa stau in casa. N-am mai fost niciodata intr-un club si nici nu vreau sa merg acum,dar chiar nu mai vreau sa il enervez.

Ma duc spre bagajul meu de unde scot o pereche de colanti negrii foarte subtiri ,un maieu rosu mai largut care trece usor peste fund si o pereche de pantofi negrii cu toc de 7 cm. Ma imbrac destul de repede si ma indrept spre baie. In oglinda observ ca obrazul meu este inrosit. Chiar se vedea urma de la palma lui. Iau putin fond de ten si imi dau pe obraz. In rest,ma mai machez putin cu un creon negru,rimel si un ruj rosu. Cand intru in camera il observ pe Sasuke care era si el gata. Avea o pereche de blugi negrii destui de mulati si o camasa neagra desfacuta la primii 3 nasturi. Arata atat de bine,dar in acelasi timp atat de infricosator. Vine la mine,ma ia de mana si ma trage dupa el. Iesim pe hol unde ne intalnim cu Naruto si Negi care si ei aratau wow. Era totul destul de ciudat deoarece nimeni nu scotea un cuvat . Am incercat sa spun ceva,dar in acel moment Sasuke mi-a pus mana la gura . Acum am inteles. Nu stia nimeni ca noi plecam la club. Of. O vom incurca cu totii. Daca as putea sa ma duc in camera,dar Sasuke este in spatele meu si ma impinge sa merg.

Coboram scarile in cea mai mare linste si ma mir cum am putut sa merg incet cu tocurile mele. Iesim din casa si libertate. Toti cei 3 baieti au luato la fuga intimp ce eu ma chinuiam sa ma misc pe tocuri.

Acum merg pe strada ,Naruto tinandu-ma de mana sa nu fac vreo prostie. De unde naiba stiu ei cum sa ajunga la club?

Afara este chiar o vreme placuta de vara. In linistea asurzitoare se auzeau doar pasi facuti de tocurile mele. Peste 10 mimute am ajuns in fata unui club care se vedea destul de plin. Stateam toti 4 in fata clubului si nu stiam ce sa facem.

-Intram? Zice Naruto

-Da,hai!

Dar eu timida..

-Va rog,haideti inapoi. Dar in momentul in care am spus asta,Sasuke vine la mine,ma ia de mana si ma trage dupa el.

Inauntu,clubul era plin de lume rea,prostituate si pe aici pe colo cate un cuplu care se sarutau de zor. Sasuke ma trage dupa el pana la o masa libera unde ne asezam. Baietii isi comanda cate un pahar de cola. Ma bucur ca nu au inceput cu alcool. Sau cel putin nu inca.

Stau ai ma uit prin jur cand observ ca am ramas singura la masa. Perfect. Ce naiba fac eu singura aici? Dintr-o data ma luat o sete..unde naiba a fost setea asta cand am comandat? Ma uit in jur si nu vad nici pe Sasuke ,Naruto sau macar pe Neji. Ma uit pe masa si vad paharele lor. O sa beau putin din a lui Sasuke. Imi este prea sete si pana la urma daca va zice ceva ii dau banii pe el. Iau paharul de pe masa si iau o gura din el cand...

------------------------------------------------------
Buna! Sper sa va placa! Cum vi se pare pana acum?

Sasusaku - Ești la mâna mea. +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum