-Bun! Deci sunteți gata de plecare. Sper să învățați ceva din toată nebunia asta! Spune directoarea rastit.
-Și dacă nu vrem să facem asta?
-Gura,Sasuke!
După schimbul de venin dintre cei doi,o mașina de culoare neagră și-a făcut apariți. Sasuke și-a dat ochii peste cap și îmbrâncind-o pe Sakura,a intrat in masină. Cei trei au stat pe bancheta din spate în timp ce Sakura statea prinsă în gânduri pe scaunul de lângă șofer.
Gândurile ei erau asemenea unei furtuni. Veneau câte o mie de gânduri pe minut și nu facea altceva decât să își facă griji. Nici măcar nu îi băga în seamă pe cei trei din spate,doar se uita pe geam și se gândea.
După două ore de mers cu mașina,au ajuns în sfârșit la destinație. Au coborât toți din mașină ,iar în fața unei case micuțe, dar bine îngrijită,statea o femeie în vârstă,cu o expresie bravă.
-Saru'mâna tanti! Zice Sasuke lingușitor
-Papușel,stai parcat! Deci voi sunteti cei 4 netrenici care nu știu să se poarte. Las' ca va învăt eu minte.
Sakura simtea nevoia să plangă. Ea nu facuse nimic,iar aceasta femeie o bagase in aceiași oală cu ei. Ea este o fire foarte sensibilă. Nu suporta sa o jicneasca cineva, si niciodata nu dadea ocazie.
Dupa scurta prezentare a femeii, acestia au intrat in casa. Casa nu era extravaganta,dar avea un aer placut si primitor. Avea 3 camere 2 bai ,o bucatarie si o sufragerie si din moment ce gazda dormea intr-o camera,ei aveau sa stea cate 2 in camera.-Bun frumosilor. Dupa cum am stabilit eu, blondu si cu par lung asta stau intr-o camera ,iar duru asta sta cu rozalia.
-Eu cu asta in camera? Nu mai pleaca asta de aici virgina.
La auzul acestor cuvinte,Sakura se inspaimanta. Nu s-a gandit niciodata la asa ceva.
-Iar dai ma cu ciocu? Si poti sa faci ce vrei cu ea atata timp cat folosesti un prezervativ ,daca sti ce e ala.
Toti au chicotit,doar Sakura nu o schitat nimic. Sasuke fierbea de nervi,dar cu toatea acestea,se controla destul de bine. Au intrat amandoi in camera. Era o camera obisnuita,un pat mare,un dulap alb din lemn de stejar,un birou,parchet si un covor pufos pe mijlocul patului. Aici isi vor petrece ei vacanta de vara,trei luni de zile.
Dupa ce au aruncat o privire la camera,Sasuke se arunca pe pat. O tacere mortala se lasa intre cei doi pana cand Sasuke ii spune rastit.
-Patul e al meu,podeaua e a ta.
-Sa o crezi tu asta!
-Daca te prind in pat o sa fac altceva cu tine.
Sakura nu a mai spus nimic si s-a dus in dreptul ferestei. S-a asezat in fund pe jos,cu spatele la Sasuke si a inceput sa verse lacrimi de neputinta. Nu stia ce sa faca. Ii era frica de el. Ii era frica sa ii zica ceva.
Incet,incet a venit noaptea. Sakura nu a coborat la masa si asa a ramas singura in camera. Dupa jumatate de ora,Sasuke s-a reintors din camera si i-a zis Sakurei sa se imbrace.
-Ce?! Dece?
-Mergem la club. Sau mai bine zis ne furisam la club.
-Eu nu vin nicaieri.
-Ba vi. Daca nu te arunc pe geam si tot vi. Nu te lasam aici. Ne poti turna si nu vreau sa vina baba sa ma ia cu caruta de la club.
Sakura stia ca nu poate ceda tot mereu ,asa ca a opus rezistenta. L-a refuzat pana cand Sasuke s-a dus la ea,a lipit-o de perete si in momentul urmator...