Capitolul IX

1.1K 65 6
                                    

-Esti acasa la mine si o sa afli ce vreau de la tine. Si spunand asta scoate din sertarul de langa pat un pustol. Il indreapta spre mine si...si Neji ii ridica mana in sus.

Sasuke apasa degetul pe tragaci,dar glontul se oprii in geam,acesta spargandu-se.
Simt cum pulsez sange din ce in ce mai des si cum inima incepe sa imi bata tare,atat de tare incat incepe sa doara.

Dupa sunetul puternic produs de geamul spart,Sasuke pare acum ca s-a calmat,iar pe fata lui se citea putin teama. Sau..ce naiba tot zic eu aici?! El nu are frica de nimic. El este in stare sa joace pe oricine in picioare fara vreun motiv,doar din amuzament. Acum ma gandesc la ai mei. Oare ce fac ei?! Imi duc lipsa sau doamma directoare?! Daca nu era ea acum eram la mine in camera ascultand muzica si nelipsindu-mi nimic. Stau si ma ganfesc la vremurile...

Dar sunt intrerupta de Neji care vine la mine si ma ia in brate pe sus. Se indreapta cu mine spre usa care da afara din camera mea. O deschide si intram pe un hol destul de lung plin cu usi de aceiasi culoare. Cand acesta inchide usa camerei in care am stat eu,pe usa era o placuta cu numele meu. La vederea lui,am inghetat. Si la propriu si la figurat. Doamne! Cat au ei de gand sa ma tina ostatica aici?! Neji mergea calm pe holul lung decorat cu tablouri. Cred ca sunt niste tablouri scumpe si valoroase. Holul se termina si intram intr-o camera uriasa. Doamne,cat de frumos! De sus pana jos cred ca erau 10 metri ,iar sus ,de tavan era suspendat un cadelabru imens cu diamante. In sala aceasta vad ca dau mai multe holuri ca cel de mai devreme.

Neji ma duc intr-o incapere care s-ar zice ca este bucataria. Ce bucatarie imensa! Pentru ce naiba o ditamai bucataria?! Neji ma pune cu fundul pe masa,scoate o cutie de pizza din care iesea aburi si vine langa mine.

-Ia si mananca! Ai nevoie de mancare! Esti foare slabita!

-Dar de ce va pasa voua! Nici nu stiu unde dracu sunt!

-Esti acasa la Sasuke! Acum i-a si mananca!

Asta e casa lui Sasuke?! Asta e dracu catedrala,nu casa! Ce naiba...

Nu mai stau pe ganduri si mananc. Chiar e buna. Sau imi este mie prea foame?!

In timp ce mestecam,Neji se uita suspect la mine si la gatul meu. Fara sa ezit il intreb...

-Ce am patit la gat?

-Nimic. Nu mai pune atatea
intrebari.

-De ce ma tine aici?

-Tocmai ce ti-am spus sa nu mai pui atatea intrebari...

Termin de mancat,beau o cana de apa si Neji ma duce in camera iar. Nu din nou aici...

------------------------------------------------------
Hei. Sper sa va placa. Nu uitati sa votati capitolul. Pentru mine fiecare vot in plus conteaza.De asemenea astept si comentarii referitoare la acest capitol! Spor la citit! Va pup!

Sasusaku - Ești la mâna mea. +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum