Vântul dulce de vară se simțea în micul sat Kahona. Un sat micuț, în care, nu se întâmplau prea multe . Sau asta este doar ce credeau localnici. În acest sat liniștit locuia o adoleștentă de vreo 16 ani,care până la aceasă vârstă părinții ei au avut grijă ca prințesa lor să nu ducă grijă de nimic.
Într-o cameră mare,unde rozul predomină,Sakura,pe numele ei,ascultă muzică. Prinsă în lumea ei,aruncă o privire plictisitoare la ceas și sare ca și arsă. Era 07:30 ,iar ea la 8 începe cursurile la liceu. Intră în baie,aruncă hainele după ea, lăsând la iveala un corp de invidiat și intră în cabina de duș. După zece minute iese din baie înfășurată într-un prosop și se îndreaptă către dulapul mare ,de culoare roz din colțul camerei. Îl deschide și alege de acolo o pereche de blugi mulați negri,un tricou negru mulat și niște botine negre cu toc interior. Se îmbracă repede,își ia geanta cu câteva caiete și aleargă către școală.
Sakura e genul de fată dulce și copilărosă ,care nu ar rănii pe nimeni niciodată. Este deșteaptă,notele sale fiind toate de zece,cu toate că la ea în clasă ,deseori ,se fac diferențieri între divele clasei și restul,ea făcând parte din restul de adoleșcenți care nu au pile pentru a lua o notă mare. Până acum ea nu a avut nici-un iubit față de colegele ei care au luat la rând toată școala. Ea,spre deosebire de alte fete,crede că dragostea doare decât spsă facă bine și tocmai de acesta s-a axat mai mult pe școală,lâsând destinul să-și pună amprenta îl ale dragostei.
Revenind la Sakura,acesta alerga pe strazile pustii ale satului ei natal,încât nu realiză când intră în curtea școlii. Se oprește brusc în mijlicul curții și se uită îl jur. Colegii ei erau pe o bancă unul peste altul,îngrămădindu-se să stea fiecare pe biata bancă care deabia se mai ținea. Sakura îi ignoră pe colegi,așa că intră în liceu, dar nu apucă să facă un pas că directoarea o anunță că este așteptată în biroul ei. Cu un oftat lung, Sakura se întreabă ce a mai făcut iară și se îndreaptă leneș către biroul directoarei. Când ajunge în fața biroului,copoțelul se aude sunând ,iar zarva de pe hol se liniștește. Bate la ușă și intră. În fața era directoarea,o femeie de 56 de ani,cu parul blond,fradată strident,îmbrăcată provocator,cu tocuri de 15 cm și o rochie cu o palma deasupra genunchilor.
-Sakura,intră!
- ce s-a întâmplat? Dacă e vorba de senvișul mâncat în ora de religie,jur! Îmi era prea foame!
-Sakura! Te-am chemat aici doar ca să te anunț că...