-Sakura e posibil să nu se mai trezeasca...
-Ce naiba tot indrugi acolo? Cum sa nu se mai trezeasca?
Autor POV.
Atmosfera era tensionata,iar pe chipul lui Neji se putea citi teama. Sasuke ramase fara cuvinte.
-Inima ei nu stim daca va mai rezista,dar daca se va trezi trebuie sa manance. Ea e desihratata si spui ca nu a mancat de zile bune ,dar..
Conversatia lor a fost oprita de un zgomot venit din camera Sakurei. Ce Dumnezeu!? Acolo era doar Sakura. Sasuke si Neji dau navala in camera si o zaresc pe Sakura stand in pat,aceasta plangand de frica,teama citindu-i-se pe chim.
Neji,stiind in ce stare se afla fata,il lasa pe Sasuke in spate si se duce usor spre ea.
-Sakura! Nu mai plange,te rog! Nu iti face nimeni nimic. Nu te mai agita!Sakura s-a oprit pentru o secunda din suspinete si ,spre mirarea tuturor,Sakura l-a luat in brate pe Neji,iar acesta fiind derutat de miscarea rozaliei,nu s-a miscat.
Sakura POV.
Plang! Si nu stiu de ce! Ma simt neajutorata,singura in timp ce stau singura in camera asta intunecoasa ,dar deodata dau buzna in camera mea Sasuke si cu Neji care se uitau la mine ca la masini straine. Plangeam in fata lor. Stiam ca ma umilesc plangand ,dar chiar nu mai imi pasa. Ma simteam ca naiba si Neji statea doar la 20 de cm departare de mine . Stau ma uit la el si...spre surprindere tuturor ma arunc in bratele lui. Oh...ce bine e aici. Ma simt protejata ,iubita ,dar la naiba. Ca el e doar un inganfat al liceului care probabil va rade de mine dar acesta..
-Uite. Asteapta aici! Ma duc sa iti aduc ceva de mancare si fara refuzuri!
Am ramas cu gura cascata! Stai ce? Ce dracu s-a intamplat si de cand ii pasa lui daca mananc sau nu?!
Cei doi ies pe usa si eu raman din nou singura. Ma uit prin camera si nu imi gasesc telefonul,dar in schimb il vad pe al lui Sasuke il coltul opus al patului. Ma intind dupa el ,il iau sa ma uit cat este ceasul ,dar nu apuc sa vad ca pe usa intra Sasuke. Ne uitam unul la altul nestiind ce sa spunem,dar privirea lui rece se transforma in una foarte furioasa. Se aproprie incet spre mine,cu pumnii stransi ,iar eu ma dau tot mai in spate,inca fiind pe pat. Nu dureaza mult si ajunge la mine. Isi baga mana in gatul meu si...
-Asculta aici nesuferit-o! Daca ai impresia ca de acum ne vom intelege bine te inseli. Aseara te-am facut aproape sa mori! As putea sa o fac la fel de usor si a doua oara! Doar atingem lucrurile si poti sa te consideri moarta!
La auzul cuvintelor lui,am inghetat! Ce Dumnezeu tot spune?! Nu e intreg la cap? Cum sa ma omoare? Acum inteleg de ce Neji e atat de ingrijorat...
Sirul gandurilor sunt intrerupte de Neji care intra in camera cu o tava de mancare. Cand vede scena dintre mine si Sasuke face ochii cat cepele...
-Ia mana dupa ea!
Si Sasuke se conformeaza. Vrea sa iasa pe usa,dar Neji il opreste.-Unde te duci?
-Sa mananc ceva! Imi este sete!
Si pleaca inchizand usa in urma lui. Hm. Cam ciudat. A zis ca merge sa manance ca ii este sete! Ce dracu?!
-Ia si mananca ,te rog!
-Am sa mananc,dar ma poti lasa singura, te rog? Si dupa ce am spus asta , Neji paraseste camera. Uf. Deci e prima mea zi aici si toate merg ca dracu. Trebuie sa schimb ceva,dar ce? Stiu! Ma voi schimba eu! Daca voi fi o proasta care fac doar ce vrea ei e clar din prima ca nu voi mai ajunge acasa vie,dar daca voi incerca sa fiu dura macar am o sansa sa ii pun la punct pe idiotii astia! Si ceva imi spune ca voi reusi.
Ma opresc din gandit cand il vad pe Sasuke intrand in camera cu pantalonii plini de noroi. Unde a fost asta sa manance? In padure? Nu imi spune nimic si vine la mine. Ce naiba vrea sa faca?!
-Ia si mananca!
-Nu vreau! Nu imi este foame!
-Uuu. Esti dura,a? Mananca sau iti bag mancarea pe gat cu tot cu tava!
Fara sa mai zic nimic,mananc cat pot. Totusi mancarea a fost geniala. Sau poate mi-a fost mie prea foame. Ma uit pe geam si vad cum se face lumina. Se pare ca a doua zi va incepe. Si odata cu ea,noua eu!
------------------------------------------------------
Buna dragii mei! Ma bucur sa vad ca imi cititi cartea si apreciez acest lucru ,dar tot nu stiu ce sa fac!Sa o continui ,sa nu.. Asta va las pe voi sa decideti! Deci? O continui sau nu?