Capitolul XI

1.1K 60 11
                                    

Sakura Pov...

Incet incet incep sa imi simt corpul atat de greu si dintr-o data o caldura ma cuprinde. Incep sa imi deschid ochii si clipesc de cateva ori lumina puternica obligandu-ma sa-i inchid. Ma uit insictiv pe geam si vad ca e dimineata sau dupa-amiaza. Oare cat o fi ceasul?!

Ma ridic in capul oaselor si observ ca sunt in asa zisa mea camera in sutien si chiloti. Ma intreb oare ce dracu am facut aseara? Imi arunc privirea catre masa si observ sticla goala de wisky. Fasii micute imi revin in minte si stai! Sasuke a venit la mine si nu mi-a facut nimic. Nu a zis absolut nimic. Ma intreb azi cand o sa ne vedem ce va avea de spus? Ce va spune cand ma va vedea treaza? Macar daca vrea sa dea...putea sa dea aseara. Si asa nu simteam nimic si cu putin noroc nici nu-mi aminteam nimic.

Ma ridic in fund si dau sa ma ridic din pat cand o durere de cap pune stapanire pe intreg corpul si cad inapoi. Ce dracu e durerea asta? Simt cum mi se misca creierul in cap.

Mai incerc sa ma ridic odata din pat cand usa se deschide si pe ea intra nimeni altul decat Sasuke. Era furios iar in ochii lui se citea manie pura! Nu am mai vazut atata ura in ochii cuiva! Vine spre mine cu o viteza uimitoare,ma ia si ma tranteste de perete. De unde naiba atata forta?!

-Sakura,imi explici si mie ce ai facut aseara si de ce?

-Eu...eu...

-Vorbeste Sakura!

-Nu mai tipa la mine! Nu sunt obligata sa iti dau tie explicatii!
Asta am spus ca am simtit cum o durere imi acapareaza fata. Ma lovise! Da,a ridicat mana la mine...

-Tu de acum esti in grija mea! Nu mai ai parinti nu mai ai nimic!

-Cum..adica nu mai am parinti?

-...i-am ucis!

-Nu te cred! Esti un mincinos! Un las! Si in momentul acela palma mea pleaca si se opreste fix de obrazul lui,dar nu stiu de ce am impresia ca m-a lasat sa fac asta! M-a lasat sa il lovesc. Oare de ce?

Dar dupa palma primita un zambet trist ,dar totusi malefic in apare pe fata si scoate din buzunar o poza cu...parintii mei morti ,plini de sange si intinsi pe podeaua sufrageriei noastre. In momentul acela toata lumea mea s-a prabusit,totul era negru si mii de intrebari apareau in mintea mea! Ce am sa fac fara ai ei? Fara oamenii aceia care au fost acolo indiferent de probleme si mi-au dat tot ce au avut ei mai bun. Simteam cum sufletul se rupe in mine, iar printre lacrimi am spus:

-Cum ai putut? Cum poti tu sa imi faci asta? Esti persoana pe care o iubesc cel mai mult si dupa cate imi faci eu stau aici bucurandu-ma ca macar imi oferi ceva! Fie ca sunt palme, pumni sau perversitate! Stau aici asteptand ceva mai bun cand puteam sa sar de mult de pe balcon sau chiar de pe geam! Cand o sa incetezi din a ma trata ca pe un obiect?

Am spus toate acele lucruri parca dintr-o suflare si nu imi venea sa cred ce am spus. Mai bine imi puneam mana la gura! Brunetul s-a uitat la mine si avea gura intre deschisa,dar nu a schitat vreo emotie sau vreun sentiment. Ma ia brutal de o mana si ma tranteste pe pat. Se duce si scoate din dulap o pereche de catuse. Ce Dumnezeu! Sper ca nu vrea sa faca vreo prostie. Si de cand sunt alea acolo?
Vine,imi prinde mainile de pat cu o usurinta fantastica. Nu cred ca voi intelege vreodata cum a facut asta si se pune peste mine. Imi da lenjeria intima jos lasad tot la suprafata. Imi desface picioarele tragand brutal de ele si necontrolabil incep sa-mi curga lacrimi pe obraji. Se uita la partea mea neatinsa de nimeni si spune :

-Asa cum credeam. Printesica e virgina. Si isi da jos pantalonii ramanand in boxeri. Se repune peste mine,el fiind cu barbatia lui intre picioarele mele,cele doua locuri intime fiind despartite doar de materialul boxerilor lui.

El isi plimba limba pe gatul meu un fior trecandu-ma si ii simt dintii cum ar vrea sa muste acel loc ,dar parca ii este frica . Cu o miscare isi da boxerii jos si isi aseaza barbatia peste acea zona neatinsa.
Emotiia crestea ,iar sentimentul de teama ma face sa tremur si sa soptesc un incontrolat "Nu , te implor !" spus printre lacrimi!

Isi fixeaza prietenul la intrarea in mine si impinge ,patrunzandu-ma putin incat sa-mi provoace o durere insurpotabila si ramanand asa imi sopteste:

- Vrei iubire,na iubire! De acum in casa asta esti ceea ce zic eu ca esti. Faci ce vreau eu si daca nu faci iese rau. Ai inteles?!

Am ramas muta cand a zis ce a zis,iar vazand ca nu raspund la intrebare a mai impins putin aprofundand durerea facandu-ma sa zic un " Da" mai mult spus de durere.

Auzind raspunsul dorit se imbraca si paraseste incaperea,lasandu-ma sa plang de durere atat fizica ,dar mai ales psihica.



------------------------------------------------------Stiu ca nu ar avea rost sa va explic de ce am pus next-ul atat de greu,dar trec printr-o perioada destul de naspa si bla bla bla. Sper sa va placa si promit sa aduc next-ul cat de repede voi putea.
Va pup! Nu uitati sa lasa-ti un vot si un comentariu deoarece parerea voastra inseamna mult pentru mine!
Spor la citit!

Sasusaku - Ești la mâna mea. +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum