2

27 2 0
                                    

Po shake'u razem z Michaelem poszlismy na krótki spacer.
To mnie naprawdę uspokoilo, to jakis life goal, że mam tak wspaniałego chłopaka? Czemu inni nie widzą jaki on jest idealny? Albo co z innymi jest nie tak?
W każdym razie Mike był DLA MNIE ideałem i to się liczy.

- Idziemy do szkoły? - spytał Michael kiedy skrecalismy w uliczkę obok naszej szkoły

- Nie wiem, nie chce tam iść zwłaszcza że po szkole czeka mnie awantura i musimy razem jechać z matką.. - odpowiedziałam i od razu humor mi się pogorszył

- Ej skarbie, nie myśl tak. Znajdź coś pozytywnego! Mowilas że Twoja babcia to spoko babka! - powiedział i scisnal mi mocniej rękę.

- Tak, ona jedyna mnie rozumie. Nie wiem jakim cudem jest inna niż jej sama córka.

- Widzisz!

- Do babci jadę 2h w tym czasie muszę wysluchiwac jak się ubrałam, jak wygladam ..

- Nie rozumiem... Wyglądasz jak bijons! - Mike to powiedział po czym obaj wybuchnelismy śmiechem!

- Jak Ty to robisz... Tylko Ty potrafisz mnie pocieszyć

Bylismy już obok szkoły, niestety najpiękniejsze chwile w ramionach chłopaka się skończyły i musieliśmy wracać na lekcje.. Na drugą lekcje..
Akurat kiedy wyszlismy z szatni zadzwonił dzwonek i tłum bachorow wybieglo z każdej sali po kolei.
Czy te dzieci są normalne?
Nigdy nie będę miała dzieci, NIGDY.

Lekcje minęły naprawdę szybko, normalnie bym się cieszyła. W końcu kolejne imprezy z Mike'iem, ale kto potrafi zniszczyć życie? Rodzice!
Kiedy już zadzwonił ostatni dzwonek poczulam dreszcze

- Zaraz to piekło się zacznie - powtarzalam ciągle w myślach
Starałam się jak najwolniej iść do szatni po kurtkę i szalik a później jeszcze wolniej do samochodu w którym czeka ukochana rodzinka.

Wychodzilam już przebrana w kierunku do wyjścia i tu co, moja rodzicielka :)

- Do cholery, Selena do samochodu - krzyknęła mama, widać było że jest wściekła.

Z jednej strony przyniosło mi to satysfakcje, bo w końcu to przeze mnie się wkurzyla, ale z drugiej strony czulam się upokorzona.
18 LAT I MAMUSIA PRZYCHODZI ZEBY ODEBRAC CIE ZE SZKOLY, CZEGO CHCIEC WIECEJ? :))

Chwyć Za Ręke MnieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz