S E X

170 10 0
                                    

16 år.
Dom satt tillsammans i hans säng framför någon tråkig film.
Tillslut blev han less att titta på den enormt tråkiga action filmen så han yttrade ett "jag kommer snart" och gick ut ur rummet.

Fem minuter senare kom han tillbaka med en vinflaska och två glas. Han tittade på henne med en blick som betydde "ska vi?" och hon nickade bara och sträckte sig efter ett av glasen. Försiktigt hällde han upp vinet i hennes glas och sedan i hans egna.

Det började med att de bara drack lite grann. Sedan blev det mer och mer efter mängderna de hade fått i sig.

Dom satt där tillsammans och fnittrade åt lite allt möjligt och var allt annat än nyktra.

Tillslut slutade det med att han lämnade en kyss på hennes läppar. En kyss som sedan blev allt mer intensiv.
efter ett tag började hon rycka i hans tröja i försök om att förstå att han skulle få av sig den, vilket han förstod. Direkt efter gjorde även hennes tröja sällskap med hans på golvet. Hans händer letade sig uppåt och försökte få loss hennes bh spänne medan deras läppar fortfarande arbetade mot varandras. Hon fnittrade svagt när han irriterat drog ifrån kyssen då försöket att få upp hennes bh misslyckades totalt. Tillslut fick han upp den och slängde ner den på golvet och pressade sedan ihop deras läppar igen. Hans läppar sökte sig ner till hennes käke och lämnade små kyssar hela vägen. Sedan fortsatte han ner för hennes hals där han också lämnade ett litet sugmärke. Hon stönade tyst och han flinade svagt innan han fortsatte ännu längre ner mot hennes nyckelben.
Tillslut lämnade han en lös kyss precis vid hennes byxkant innan han försiktigt drog av hennes byxor.

***
oklart

Ignored » o.mWhere stories live. Discover now