- Nu stiu cred ca ...
- Crezi ca ce ! Spune femeia nervoasa .
- Nimic ! Spune el la fel de nervos .
- Haide spune-mi ! Ii spune femeia privindu-l in ochii ai carei culoare nu o distingea .
- Nu stiu , cred ca suntem conectati ! Spune acesta .
- Conectati ? Intreba aceasta - Cum adica ?
- Pai nu stiu cum sa-ti explic , pot simti ce simti si tu ! Incerca sa-i explice acesta .
- Serios ? Intreba aceasta indreptanduse spre el - Tu , spune inpungandu-l cu degetul in pieptul lui tare , simti ce simt si eu ? Intreba aceasta nedumerita .- Adica imi poti citi gandurile sau cum ?
- Da , hai sa probam , spune acesta - Gandeste-te la ceva , la orice vrei tu .
- Bine , spune femeia si incepu' sa se gandeasca cum iar sta cu mov in cap .
- Te gândești cu ti-ar sta cu mov in cap . Afirma barbatul
- Asta a fost usor , incearca acum , spune si incepe sa se gandeasca la un om facut din pizza , ii era foame .
- Te gandesti la un om din pizza , ti-e foame !
- Cum ai ? Cum de ? Ce dr... .
Dar nu apuca sa-si termine propozitia caci barbatul isi lipi buzele de ale ei . Era un sarut bland , plin de iubire , tandru , barbatul se juca cu buza inferioar a femeii cerandu-i permisiunea , aceasta acorandandui-o fara sa se gandeasca prea mult , acum limbile lor valsau , un vals atat de frumos , parca nu voia sa se termine .
Fara sa rupa sarutul incepura sa mearga catre pat , ajunsera in dreptul acestuia se lasa incet in jos pe pat . Aiden ii pune mana pe coapsa dreapta mangaind incet .
- Aiden ... . Spune femeia incet .
- Stiu iubito , mai lasa-ma putin , spune sarutand-o iarasi . Ii ridica incet rochia alba , nu se schimbase , nu avusese timp . Io dadu-se jos , se indeparta de ea , o privi putin si-si dadu tricoul jos , femeia il privi cu teama . Isi lua tricoul in mana si-ii spuse femeii .
- Imbraca-l si hai sa ne culcam ! Spune imanandu-i tricoul sau negru . Aceasta il insfaca repede si-l imbraca . Se uita putin la barbat si-l lua in brate gest care o surprinse si pe ea .
- Nu stiu de ce-o fac dar asta simt ca trebuie sa fac ! Ii spuse aceasta .
- Hai la somn ! Spune barbatul lund-o in brate in stil mireasa si asezand-o usor pe pat pupand-o pe frunte . Ocoli patul si se puse langa ea tragand-o in bratele lui .
- Noapte buna , te iubesc ! Spune furandui un sarut
- Si eu , spune incet astfel incat doar ea s-a auzit .
~ Dimineața ~
Se trezeste destul de devreme , el nu mai era acolo dar ea inca purta tricoul lui , singura chestie pe care n-o intelegea era faptul ca Aiden ii putea citi gandurie . Ce naiba n-avea cum ! Era asa de usor de citit ? Asa de previzibila ? Nu mai intelegea nimic si probabil nu va intelege niciodata ! Adica iubirea chiar putea face asta ? Chiar era ea atat de puternica ? Se indoia de asta . Iubirea era un simplu sentiment , o simpla emotie si totusi te facea sa te simti ... perfect asa de liber , parca toata lumea e a ta . Dar gata trebuia sa plece . Intarzia . Telefonul incepu sa-i bazaie , stia exact cine era .
~ Convorbire telefonica ~
- Alo , spune Ashley
-...
Gata . Deci am facut 1k ! 1k va dati seama ? ^.^ . Sunt asa fericita , asta imi arata ca nu scriu degeaba , ca va pasa , va multumesc si va iubesc ♥
CITEȘTI
A ta
ParanormalPosesivitate , cel mai bun cuvant pentru al descrie pe "el" , misteriosul barbat care nu-i da pace lui Ashley . Ashley , o fata calma , si cu o afacere in floare , si-o relatie aparent perfecta . Dar stiti cum se spune " Aparentele inseala " Ce se...