Capitolul 17

1.5K 97 9
                                    

Isi da tricoul jos , o saruta pe abomen pana ajunge la chiloti si ii imana tricoul lui .

- Ia-l ! Daca mai vrei sa fii virgina desigur . Spune si zâmbește . Ashley se facu rosie ca racul si insfaca c-o viteza uimitoare tricoul lui privindu-l rusinata .

- Mersi ! Spune aceasta timid fata si se ridica in picioare .

- Acum vezi ? Intreaba barbatul .

- Ce sa vad ? Intreba femeia nedumerita privindu-l c-o spranceana ridicata .

- Ca-mi pasa ! Si-mi pasa chiar mult ! Spune luand-o de mana .

- Asta nu dovedește nimic ! Spune aceasta coborand in graba scarile lasandu-l in urma cu mult .

- Ce ? Nimic ! Tipa din urma ei Aiden .

- Da nimic , acum daca ma scuzi , mi-e foame , apoi trebuie sa merg la o întâlnire ... Spune femeia cotrobaind prin frigider .

- Ce ? Intalnire ? Izbugni barbatul .

- Da , la o intalnire de afaceri ! Spune blonda luând din frigider ingredientele care-i trebuiau pentru o salata .

- De ce n-ai spus asa din prima ! Se rasteste acesta la ea , așezându-se pe un scaun .

- Pai daca nu ma lasi sa-mi termin ideea ! Spune femeia dandu-si ochii peste cap .

Termina repede de facut salata si se aseza la masa .

- Vrei ? Intreaba aceasta aratand cu degetul spre salata .

- Nu , sunt ok ! Spune privind-o in ochi .

- Pierderea ta ! Exclama aceasta si incepu' sa ia furculițe mari pline de salata si sa le manance cu pofta . Barbatul o privea amuzat , se comporta ca un copil .

- Ce-i ? Intreba aceasta oprindu-se brusc din manacat .

- Nimic ! Spune simplu .

- Aha ... . Spune Ashley suspicioasa in timp ce-si verifica telefonul apoi sare ca arsa de pe scaun .

- Ce s-a întâmplat ? Intreaba acesta îngrijorat ridicandu-se la randul lui de pe scaun .

- Intarzii ! Spune fata si incepu' sa alerge pana-n dormitor , se imbraca cu ce apuca si iesi la fel de repede .

- Cum arat ? Intreba fata asezandu-se in fata lui Aiden .

- Arati superb ! Spune si-o saruta pe obraz .

- Imi pare rau Aiden , dar n-am timp de asta ! Spune si pleca pe usa .

*** 30 de minute mai tarziu ***

- Buna ziua , ma scuzati c-am intarziat dar... . Spune fata grabita danad mana cu un barbat de vreo 25 de ani , inalt , suplu , musculos , blond cu ochii negrii , cel cu care trebuia sa se intalneasca .

- Hei , nu-i nimic , ok ? Nu mai fi asa stresata , nu-i mare chestie . Spune blondul cu zambetul pe buze .

- Vrei ceva de baut ? Intreba barbatul .

- O cafea te rog ! Spune aceasta cotrobaind prin geanta in speranta ca-si va gasi telefonul .

- Si Ashley , ce-ai zice sa extinde... . Dar acesta se opri brusc , facand-o pe Ashley sa-l priveasca curioasa .

- Ti-o pot rapi cateva minute ? Spune o voce masculina din spatele ei .

Bun , nu ma omorati , v-am sus ca nu voi mai posta asa des :( . Sper sa va placa , bye .

A taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum