- Salut Louis ! Spun Ashley si Christian in cor .
- Oh Ashley ! Spune Mark privind-o ciudat .
- Stati , spune Mira , voi doi va cunoasteti ? Intreba aceasta entuziasmata .
- Da noi am fost ... . Incepe Mark .
- Cei mai buni prieteni in generala , nu Louis? Intreba femeia cu subînteles .
- Da , cei mai buni ...
- Louis hai i-a loc , trebuie sa-l cunosti pe iubitul lui Ashley , Christian .
- Iubit ? Intreba acesta mirat , gelozia punand stapanire pe el .
- Da iubit ! Spune Ashley luându-l de mana pe Christian , mai mult voia doar sa-i faca-n ciuda .
- Felicitari ! Spuse Mark printr-e dinti . El nu prea trecuse peste despartirea lor si nici nu-si schimbase naravul pentru femeile usore , chiar daca Mira deja i se daruise . Ba chiar inainte sa ajunga aici o clacase rau de tot din cauza lui Ashley
Flashback
Femeia se apropia de el din ce in ce mai mult , era imbracat doar in boxeri si femeia hmmm... era goala avea doar o pereche de tocuri uriase-n picioare .
~ 18+ ~
El era asezat pe un scaun cu spatar asteptand sa vada urmatoarea ei miscare . Ajunsa in fata lui femeia al carei nume nu-l stia isi separa picioarele asezandu-se in poala lui, sfarcurile ei intarite erau lipite de pieptul barbatului lucru care-l facu sa geama , iar , boxerii erau asa de stramti acum cand feminitatea femeii era asezata acolo .
- Hai sa scapam de astia ! Spune femeia bagandu-si mana in boxerii barbatului prinzandu-i barbatia intarita .
- Ahh ... . Spuse barbatul la contactul mainii ei cu membrul sau . - Da-i jos ! Ii ordona barbatul .
- Dorinta ta e porunca pentru mine ! Spune si se aseza-n genunchi dandui boxerii jos cat de lent putu ! - Dar ce-avem noi aici ? Spuse femeia atingandui penisul barbatului ! - Hai sa te rasfat un pic ! Spuse ea introducandul in cavitatea ei bucala .
- Mai repede ! Spuse Mark prinzandu-i capul si impingand mai repede . Peste vreo 2 minute barbatul ajunse la orgasm dandu-si drumul in gura ei .
- Ce gust bun ai ! Exclama ea luandu-si capul dintre picioarele lui , se aseza apoi din nou desupra lui la fel cum se asezase la inceput si incet se lasa in jos pana cand intra in el . O mica durere puse stapanire pe ea dar se diminua repede din cauza experientei si fu inlocuita de placere pura . Mai intra o singura data in el , cu forta , apoi sfarsira intr-un orgasm maret !
- Ashley ! Spuse barbatul inca pe culmile placerii doarece femeia nu iesise din el .
- Ashley ? Cine-i Ashley ? Intreba femeia nervoasa ridicandu-se brusc de acolo .
- Ce ? Intreba barbatul nedumerit . - Vino si terminati treaba ! Ii ordona .
- Nu ! Sa mi-o termine Ashley ! Spune ea parasind incaperea .
~ 18- ~
Si de asta a si intarziat Mark la intalnire , mintind-o pe Mira ca avut un program foarte incarcat in accea zi .
End flashback
- Si cum v-ati cunoscut ? Intreba Mark .
- Mi-e lene sa ma repet ! Spuse iritata femeia .
- Vai dar irascibila suntem astazi ! Replica Mark privind-o intens .
- Si inca cum ! Spuse femeia fiind la un pas de-al lovi in fata .
Boom , hai ca l-am postat ! Avem nevoie de trailer oameni buni ! Daca cineva ma poate ajuta sa-mi dea mesaj in privat sau comm ceva . Am pus si-o scena 18+ ca de mult n-am pus :))) . Bye
CITEȘTI
A ta
ParanormalPosesivitate , cel mai bun cuvant pentru al descrie pe "el" , misteriosul barbat care nu-i da pace lui Ashley . Ashley , o fata calma , si cu o afacere in floare , si-o relatie aparent perfecta . Dar stiti cum se spune " Aparentele inseala " Ce se...