Capitolul 21

1.4K 79 3
                                    

- Acum sa va zic de ce sunt aici , spune Christian ridicandu-se si pozitionandu-se in fata lui Ashley.

- Imi spui sau ce ? Spune aceasta vizibil deranjata de apropierea dintre ei .

- Usor pisicuto ! Spune acesta , asezandu-si mana pe obrazul ei .

- Ia-ti dracu' mana de pe fata mea ! Spune Ashley inlaturandu-i brutal mana de-acolo .

- Sa inteleg ca nu sunt preferatul tau ? Spune acesta

- Nici nu te aflii printr- e preferinte ! Spune aceasta zambind .

- Auuu , mai ranit . Spune acesta ironic facando pe Ashley sa-si de ochii peste cap .

- Foarte matur , ce sa zic ?

- Ne zici sau te mai dai mult la ea ? Spune Mark deranjat .

- Dar de ce sa ne grabim ? Intreaba Christian . - Avem tot timpul din lume

- Vorbeste in numele tau ! Eu ar cam trebui sa ma grabesc , asa ca poate catadicsesti si tu sa spui ceva ! Spune Ashley acid

- Bine , poate va suna prostesc dar , eu sunt un VAMPIR ! Spune Christian zambind

- Da , da si eu sunt printesa Daiana ! Spune Ashley plictisita .

- Ma indoiesc , am cunoscuto , si ghici cine a omorato ?

- Tu ... Spune Ashley cu dispret

- Vai ce perspicace esti azi ! Spune Christian razand

- Buna printesa Daiana , eu sunt Christian , vampirul Chrisian ! Spune aceasta iar ochii ii capatara o culoare rosiatica , iar coltii iesira la suprafata . Fetele ramasesera cu gura cascata , in special Ashley care era la 30 cm distanta de el.

- Ce dracu ? Asta macar e real ? Nu sunt la camera ascunsa , ceva ? Spune Ashley speriata .

- Ai vrea tu sa fii la camera ascunsa , spune acesta atingandui cu coltii pielea gatului .

- Ia-ti aia de pe gatul meu ! Spune Ashley cu glas stins

- Ca daca nu ce ? Vine Aiden sa te salveze ? Imi pare rau sa-ti spun iubita , dar , Aiden e plecat , i-am dat de lucru . Spune cu-n zambet malefic pe buze .

- Treaba ? Ce fel de treaba ? Intreba Ashley sfioasa , se temea de raspuns pe care-l v-a da Christian .

- Pai , iubito , am omorat si eu o haita de varcolaci , iar acum , Aiden incearca sa refaca pacea . Tipic lui ,strange tot timpul dupa mine ! Rade acesta .

- Stii ce nu inteleg eu ? De ce va da-ti amandoi la mine ? Adica , gaseste-ti pe altcineva omule ! Spune aceasta .

- Pai hai sa-ti povestesc , spune acesta luando de mana si ducando pana in fata canapelei .

- Stai jos ! Spune acesta aratand spre locul de langa el . Fata stramba din nas , gest care-l enerva pe Christian . - Stii daca vrei sa aflii povestea v-a trebui sa stai aici ! Spune acesta cu-n zambet victorios pe fata .

- Ah ! Bine ! Spune Ashley asezandu-se langa Christian .

- Bine si acum ... Story time !

Voiam sa-l postez de ziua mea ( adica miercuri ) dar m-am luat cu sarbatoritul si , n-am mai postat . Stiu ca e scurt , dar se apropie finalul . Asa , era sa uit , daca vreti promovare , va fac , m-am gandit sa fac asta la fiecare capitol de acum in colo . Ok ?

A taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum