- Bine si acum ... Story time ! Spune Christian punandu-si mana pe coapsa lui Ashley
- Am spus ca voi sta langa tine , nu ca te voi lasa sa ma pipai ! Imbecilule ! Spune aceasta impingand-ul .
- Gata boss ! Spune Christian ridicand mainile in aer in semn de predare . Ashley , noi te curtam pentru ca tu esti ALEASA .
- Aleasa ? Ce dracu mai e si asta ? Intreba Ashley nervoasa .
- Aleasa e fiinta menita sa fie , toata viata , cu vampirul suprem , care momentan e tata .
- Si de ce eu ? Intreaba Ashley indignata .
- Pentru ca unul dintre noi s-a indragostit de tine , adica Aiden .
- Si tu de ce ? De ce te dai la mine ?- Pai e super simplu , eu cu Aiden suntem gemeni , si , fiindca am implinit varsta de 24 de ani , trebuie ales un nou vampir suprem . Este prima data cand 2 fii concureaza la titlul de vampir suprem . Vampirul suprem e nimic fara aleasa , si in asta consta ultima proba .
- Proba ? Intreba Ashley nedumerita .
- Da proba , sunt 3 probe .
1. Forta
2. Intelect
3. Aleasa
- In ce constau aceste lupte ? Intreaba blonda curioasa .
- Pai , prima proba este lupta corp la corp intre mine si Aiden . In a doua proba sunt intrebari de cultura generala . Iar in ultima proba sunt intrebari despre tine , iar , la sfarsit , tu , trebuie sa spui cine a raspuns cel mai bine , si , cui ii vei sta alaturi , chiar daca e sau nu vampirul suprem .
- Iar cel care ramane fara ?
- Cel care ramane fara , isi cauta o fiinta care sa-i fie alaturi .
- Aha ... Si ce e asa de special la aleasa ? Intreaba Ashley interesata .
- Pai aleasa e putin din fiecare fiinta supranaturala .
- Adica ?
- Ea e : varcolac , vrajitoare , vampir ! Cele mai importante 3 fiinte supranaturale .
- Eu ? Supranaturala ? De cand ? Spune mirata Ashley .
- De acum 3 ani , de cand s-a indragostit Aiden de tine . Spune Christian relaxat .
- 3 ani !?! De 3 ani ? Atunci de ce nu s-au manifestat in vreun fel ?
- Pentru ca tu nu ai avut legatura ca supranaturalul , pana acum !
- Nu , nu are cum ! Eu nu sunt supranaturala , sunt un om normaaall ! Tipa Ashley la el .
- Imi pare rau sa te contrazic , nu esti un om normal , nici macar nu esti om !
- Nu te cred , nu e posibil , ma minti , de ce ma minti ? Spune aceasta luand-ul de tricou si zagaltaind-ul .
- Nu te mint iubita , de ce as face asta ? Spune Christian zambind .
- Nu stiu , dar o faci ! Si o faci asa de bine ! Opreste-te ! Spune urcandu-se peste el dand cu pumnii in pieptul lui .
- Bine , calmeaza-te ! Oricat de mult mi-ar placea pozitia in care ne aflam , vreau sa-ti demonstrez ca esti , asa ca , nu cred ca zic asta , dar , iti poti misca fundul ala mare de pe mine ? Spune acesta fara pic de jena . Ashley rosi observand pozitia in care se aflau si se dadu repede de pe el .
- Acum , hai sa vezi , spune si cu o viteza supraomeneasca a ajuns in dreptul lui Mark si-l musca de gat...
Gata si cu asta , sper sa va placa , va iub , bye 😍👄😌
CITEȘTI
A ta
ParanormalPosesivitate , cel mai bun cuvant pentru al descrie pe "el" , misteriosul barbat care nu-i da pace lui Ashley . Ashley , o fata calma , si cu o afacere in floare , si-o relatie aparent perfecta . Dar stiti cum se spune " Aparentele inseala " Ce se...