- Suntem suflete pereche ! Spune acesta privind-o in ochi
- Omule , nu exista prostii din astea , cred ca te uiti prea mult la filme ! Suflete pereche , ce suntem noi ? Niste lupi sau ce ? Spune aceasta , deranjata de afirmatia lui Zack , adica nu avea de unde sa stie de chestiile astea , doar din filme , sau ...
- Nu , nu suntem lupi , suntem varcolaci , e o diferenta ! Stiu ce esti , aleaso ! Spune acesta rautacios . Dar cred ca nu e un loc bun de discutat chestiile astea . Hai cu mine-n haita . Te pot ajuta sa scapi de toata chestia asta cu aleasa , poti sa nu mai fii vampir , nici vrajitoare ! E un ritual vechi , facut de mama , si ea trebuia sa fie aleasa , dar , n-a vrut , vampirii sunt rai si egoisti , nu au nici o legatura cu natura , ei au fost creati de cel rau , pentru ca la randul lor sa faca rau ! Dar noi Ashley , noi , cand ne transformam suntem una cu natura , nimeni nu ne opreste , nu aveam nevoie sa ranim pentru a ne hrani , suntem ca o mare familie , asta e sansa ta ! Isi termina Zack discursul .
- Uite Zack , suna atat de bine ...
- Atunci vino , vom trai impreuna , nu v-a trebui sa-ti fie frica de nimic , te voi iubi , voi avea grija de tine , si stiu ca si tu ma vei iubi , lupul tau deja o face ! Si avea dreptate , lupul ei se topea de dragul lui , sau mai bine zis de dragul lupului lui .
- Nu stiu ce sa zic , il iubesc pe Aiden ! Si o schimbare asa de brusca , trebuie sa ma gandesc ! Nu stiu daca e bine .
- Iti voi da timp , nu te presez , dar totusi gandeste-te ca saptamana viitore e , " alegerea " ! Spune Zack plecand .
" Ne vedem maine , la 16 : 30 in padure , lasa-te ghidata de miros , ma vei gasi , haita te asteapta cu drag ! "
Spune Zack dandu-i un link mintal .
" Eu cum fac asta ? " isi spune Ashley
" Tocmai ai facut-o , oarecum , suntem suflete pereche , iti pot citi gandurile " Spune Zack ranjind
" Si intimitatea mea ? "
" Daca nu vrei , nu le voi citi , dar tot iti voi simti toate sentimentele "
" Si eu le voi simti pe ale tale ? " Spune Ashley , megand spre casa , agale , obosita fizic si ... psihic .
" Da , stiu ca esti obosita , dar macar ti-am tinut companie pana acasa " Spune Zack , Ashley , abea atunci realizand ca deja ajunse acasa ...
Da stiu , foarte scurt , dar e pus devreme , si sunt destul de multe " explicatii
L-as fi facut mai mare , dar am vrut sa fie un capitol " Zack si Ashley "
Ce credeti ca v-a face Ashley , mare presiune pe ea , v-a rezista ?
Vreau parere
CITEȘTI
A ta
ParanormalPosesivitate , cel mai bun cuvant pentru al descrie pe "el" , misteriosul barbat care nu-i da pace lui Ashley . Ashley , o fata calma , si cu o afacere in floare , si-o relatie aparent perfecta . Dar stiti cum se spune " Aparentele inseala " Ce se...