Capitolul 20

1.4K 81 2
                                    

- Mai incet nebuno ! Tipa cat o tin plamanii Mira .

Va intrebati de ce ? Ei bine , se urcase in masina cu Ashley asa-i ? Pai , micuta blonda , la ora 14:30 , goneste pe autostrada cu nu mai putin de 160 km\h . Si pe langa toate aste le mai urmareste si politia .

- De ce ? Parca iti placea adrenalina . Tipa aceasta la randul ei , dand mai tare volum la melodia " Stitches " de " Shawn Mendes " ( media ) . Acum , masina vibra la propriu .

- Ne urmareste politia ! Cand ne vor prinde vom fi ca si moarte ! Spune Mira panicata .

- Stai chill , cine a spus ca ne vor prinde ? Intreaba Ashley , cu-n zambet smecheresc pe buze .

- Te-ai drogat , ai baut gaz ? Ce-i cu tine femeie ?

- Traieste clipa ! Tipa blonda si accelereaza si mai mult , lasand o distanta considerabila intre masina ei si cele ale politistilor .

- Ce ai de gand ? O intreba prietena ei stresata .

- Uite in stanga ! In stanga era o padure mare , care , pot spune ca era o scurtatura catre cabinetul lui Marcus .

- Esti nebuna , ma jur , nu mai merg in viata mea cu tine in masina !

- Bla , bla ,  bla ! Tine-te bine ! Spune si vireaza brusc in partea stanga intrand in padure , iar masina lor pierzandu-se printre copaci batrani .

- De ce ai facut asta ? De ce , nu puteai merge si tu cu viteza legala , pe un drum normal spre cabinetul lui Mark ?

- M-am eliberat de stres ! Spune Ashley simplu . - Mare chestie

- Mare chestie , mare chestie ? Tu realizezi ce spui , era sa ne primda politia si sa facem accident si , si , si ...

- Calmeaza-te Mira , s-a intamplat ceva din tot ce-ai palavragit tu acolo , NU ! Ok ? Stiam ce fac . Nu ti-as pune viata in pericol .

- Nu asta spun si faptele ! Zice Mira punandu-si mainile in san privind pe fereastra . - Mai avem mult ?

- Am ajuns visatoare-o . Spune Ashley iesind din masina .

- Ce ? Cum ? Spune Mira nedumerita .

- Pai daca nu te-ai fi crizat atat ti-ai fi dat seama c-am ajuns ! Lasand astea la o parte , hai sa mergem !

Intrara amandoua in cladirea impunatoare . Mersera pana la receptie si surpriza , aceeasi receptionera de data trecuta .

- Tu din nou ? Intreba receptionera dezgustata .

- Da papusa , nu scapi asa usor de mine ! Vezi ca mergem in cabinetul lui Mark , pa ! Spune Ashley cu superioritate .

- Drum bun ! Spune aceasta zambind .

- O cunosti ? Intreba Mira incercand sa tina pasul cu blonda .

- Poti spune si asa . Spune Ashley zambind pe sub mustati . Marira pasul pana ajunsera la usa cabinetului lui Markus .

- Acum-i acum ! Spune Ashley apasand incet clanta . Intra timida cu Mira in spatele ei , iar , cand vazu' cine era inauntru se mira .

- Stai ce ? Spune Ashley privindu-l intens pe Christian , da chiar acel Christian , care state pe fotoliu impreuna cu Markus .

- V-am asteptat ! Spune acesta zambind .

- Stiati ca vom veni ? Intreba Mira .

- Normal dulceata . Spuse Mark razand . - De ce nu luati un loc ?
Incearca acesta sa destinda atmosfera .

- Eu stau bine aici . Spuse Ashley lipindu-se de perete .

- Pe mine ma cam dor picioarele . Spune Mira asezandu-se pe-un scaun .

- Stai comod ? Spune Christian tintind-o cu privirea pe Ashley .

- Cel mai . Afirma aceasta dandu-si ochii peste cap .

- Bine , daca toata lumea este bine , sa va spun de ce suntem aici ...

Voiam sa-l fac mai mare , dar , trebuie fie grandios , asa ca , l-am amanat pentru capitolul viitor unde se va schimba tot ☺ . Va iub , bye ❤✋

A taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum