- Ti-o pot rapi cateva minute ? Intreaba o voce masculina din spatele ei .
- Sigur frate ! Spune acesta putin nedumerit .
Femeia inghiti in sec si isi intoarse incet capul pentru al vedea pe cel care-i intrerupse discutia . Cand in sfarsit reusi sa priveasca in spate-l vazu pe ... stai nu-l cunostea , era un om mare , musculos , imbracat la costum .
- Cine esti ? Intreba femeia holbandu-se la el .
- Asta trebuie sa lamurim intre patru ochi ! Spuse barbatu uitandu-se sugestiv la blondul de alaturi .
- Gata boss . Spune acesta si se indreapta spre bar.
- Cine dracu esti si ce vrei ? Era foarte important ! Tuna femeia aruncandu-i o privire criminala .
- Domnisoara vorbiti frumos . Nu se cade ca o femeie ca dumneavoastra ! O atentiona barbatul .
- Hai las-o moarta ! Spune o data am treba ! Spune dandu-si ochii peste cap .
- Bine , hai sa trecem la subiect . Spune devenind serios deodata . Trebuie sa vii la firma .
- Nu plec de aici , spune femeia hotarata , sa se ocupe Christian ! Nu e chiar atat de incompetent ! Asa-i ?
- Domnisoara , el vrea sa veniti ! Ii explica acesta
- Sa astepte , mi-ai alungat clientul ! Spune femeia nervoasa
.- Doamna e urgent ! Spuse acesta , femeia injura in barba si-l atinti cu privirea pe cel din fata ei .
- Vin in cinci minute ! Spuse aceasta ridicandu-se de pe scaun
- Poti pleca ! Spuse Ashley dar acesta nu se misca . - Pleaca , ma descurc , ok ? Se rasteste aceasta la el .
- Dar ...
- Niciun dar , pleaca , m-ai enervat destul azi , nu crezi ?
- Cum doriti ! Spuse isi lua servieta si disparu' din raza ei vizuala . Aceasta se indrepta , calma , spre bar , avea de dat ceva explicatii . Ajunsa acolo se aseza pe scaunul din fata blondului .
- Uite ...
- Hei , nu te scuza inteleg daca iubitul tau vrea sa te vada ! Spuse zambind .
- Ce , nu , nu-i iubitul meu , e un angajat care a venit sa ma anunte ca trebuie sa plec , a intervenit ceva la firma , imi pare nespus de rau , dar nu mai pot sta .
- Nu-i nimic , poti pleca , stabilim urmatoarea intalnire la telefon .
- Esti un dulce ! Spune Ashley si se ridica de pe scaun , si incepand sa mearga spre iesire .
- Ashley stai ! O striga blondul iar aceasta se opri brusc din mers , in mijlocul restaurantului ca mai apoi sa-si intoarca privirea spre sursa zgomotului .
- Zack , ma numesc , Zack ! Spune acesta .
- Bine , pa Zack ! Spune aceasta continuandu-si drumul .
- Dupa 30 de minute -
- Ce vrei ? Spune femeia rece intrand val-vartej in birou .
- Niciun buna , salut , te iubesc , nimic ? Spuse Christian ironic .
- Vai ce gluma buna , spune Ashley privindu-l serios . Ce vrei ?
- Ia loc , am o propunere pentru tine . Spune iar Ashley se aseza pe canapeaua mare din piele neagra . Christian se ridica de la birou si se pozitiona in fata femeii .
- Te ascult ! Spuse aceasta .
- Uite ce e Ashley , spune el serios , eu te plac , iti dau bani , masini , case , orice , numai fii iubita mea .
Ashley nu facu nimic , doar il privi pret de cateva secunde . Se ridica deodata in picioare si-ii trase un pumn in nas si sangele ii tasni instant .
- Ho femeie nebuna , mi-ai spart nasul ! Spune acesta incecand sa-si stearga nasul .
- Prostule , ma crezi curva ? Nu sunt materialista , tine-ti banii , vei regreta ce-ai spus chiar ... Acum ! Paza ! Tipa Ashley cat o tineau plamanii incepand sa planga . Pe usa intrara doua namile .
- Ce s-a intamplat domnisoara ? Intreba unul dintre ei .
- Acest domn , spune printre suspine , a incercat sa ma violeze ! Spune izbugnind intr-un plans violent .
- Ba nu , minte ! Spune acesta repede - De ce minti ? O intreba pe Ashley care nu facea altceva inafara de a plange .
- Afara ! Spuse unul dintre ei .
- Bine , voi pleca ! Spuse acesta - A da si Ashley spune-i iubitelului tau ca PACTUL a fost rupt , spune acesta iesind din camera .
Gata si cu asta , sper sa va placa . Scuze pentru intarziere , bye 😍😘❤
CITEȘTI
A ta
ParanormalPosesivitate , cel mai bun cuvant pentru al descrie pe "el" , misteriosul barbat care nu-i da pace lui Ashley . Ashley , o fata calma , si cu o afacere in floare , si-o relatie aparent perfecta . Dar stiti cum se spune " Aparentele inseala " Ce se...