Tessa pov.
De auto stopte en Daisy en ik stapten uit. Met mijn tas in mijn hand liep ik het gebouw binnen, gevolgd door Daisy en Max. We liepen naar boven en ik pleurde mijn tas neer.
Een van de visagisten trok me mee en duwde me op een stoel. Oké.. aardig. Daarna trok ze heel hard aan mijn haar terwijl ze het in een staart deed. Jeetje mens, doe rustig.
Toen ze me genoeg pijn had gedaan, begon ze aan mijn make-up. Ook dat deed ze heel erg irritant, maar ja, ik moest er mee leven. Eindelijk was ze klaar, en toen ik in de spiegel keek, was het eigenlijk niet eens mooi.
“Klaar, ga maar je jurk halen bij Kisha,” zei ze met een Russisch accent. Ik knikte, tuurlijk, ik wist precies wie Kisha was. Het werd duidelijk toen een vrouw een jurk voor mijn neus hield. Ik pakte hem aan en trok hem aan. Toen ik weer naar buiten kwam, zag ik dat Daisy ook al klaar was.
“Ah jou jurk is veel mooier dan de mijne!” zei ik, wijzend naar Daisy’s lange mint groene jurk. Ik had een lelijke witte met een hele lange sleep, het leek net een bruidsjurk.
“Hup meisjes, richting de catwalk!” Max pakte onze armen en trok ons mee.
We liepen de show perfect en ik was blij toen ik de jurk uit mocht doen en de lelijke make-up eraf kon halen. Toen ik er weer normaal uit zag, verlieten we het gebouw. De show was verder erg saai, dus ik wilde zo snel mogelijk weg.
We gingen terug naar het hotel, waar ik meteen een douche nam. Ik waste en föhne mijn haar en maakte me daarna op. Terug in de kamer pakte ik mijn mobiel en zag ik dat het half zes was.
“Daisy! Ik heb honger. Zullen we ergens in de stad wat gaan eten?” stelde ik voor. Daisy, die op haar bed zat/lag, knikte. “Is goed.” Ze stond op en we liepen onze kamer uit. Ik vroeg bij de receptie van het hotel of er ergens vlakbij een leuk restaurantje was en hij gaf me een lijstje. Ik bedankte hem vriendelijk en liep samen met het lijstje en Daisy het hotel uit.
“Oké zullen we maar gewoon even kijken waar we heen gaan?” stelde Daisy voor. Ik knikte en even later zaten we met een glas rode wijn in het zonnetje op een terrasje in het hartje van Parijs, wachtend op ons eten.
Heey peepz ik weet dat he lang duurt voor dat ik verder schrijf maar ik heb nu geen inspiratie meer dus neem een laaaaaange pauze :) ( als iemand inspiratie heeft zeg het gerust :D )xxxxxx
JE LEEST
Take The Picture(One Direction fanfiction)
FanfictionDe twee modellen Tessa en Daisy genieten van hun luxe leventje in hun grote huis. Braaf doen ze altijd de shoot die ze moeten doen. Totdat ze een paar weken lang shoots moeten doen met de jongens van One Direction, waar ze een grote hekel aan hebben.