Chapter 8

244 17 11
                                    

Hier is mijn nieuwe chapter btw straks zal ik mijn nieuw verhaal posten: When you give up yours dreams for love

“Tot vanavond dan!” zei ik terwijl ik Harry een zoen gaf en Louis’ auto uitstapte. “Tot vanavond!”Louis en Harry zouden ons ophalen ’s avonds, en dan zouden we uitgaan. De andere jongens gingen ook mee en wij moesten Eline nog even opbellen. “Wat gaan we eten Dais?” vroeg ik aan Daisy terwijl we ons appartement inliepen. Daisy haalde haar schouders op en ging samen met haar beer, die louis voor haar had gewonnen, op de bank liggen.“Ik kijk wel even,” beantwoordde ik mijn eigen vraag, aangezien Daisy niet echt actie ondernam om antwoord te geven. Sloffend liep ik naar de keuken, waar ik alle kastjes open trok. Geen eten.

“Dais we hebben geen eten.”

“Bestel dan iets.”

“We bestellen altijd, dat is stom.”

“Ga dan iets halen.”

“Dan moet ik de deur uit.”

“Dan eten we niets.”

“Ik bestel wel chinees.”

Zuchtend pakte ik de telefoon en tikte ik het nummer van de chinees in. De chinees was om de hoek maar ik was te a3 om daar heen te lopen. Hij kwam maar lekker hierheen.

Ik ging op het aanrecht zitten en wachtte tot er iemand op nam. Eindelijk hoorde ik een man met een vreemd hoog stemmetje chinees praten.

“Eh hallo k wil graag bestellen?” zei ik. Hij zei iets terug in het chinees. What the fuck, dacht die man dat ik chinees kon ofzo?

“Wat is uw bestelling?” zei hij uiteindelijk. Ik moest eerst heel lang nadenken over wat hij zei, want ik verstond het niet zo goed.

Ik noemde op wat we allemaal wilde hebben en de man hing weer op, zonder doei te zeggen. Nou ja, misschien zei hij doei in het chinees. “Waarom denken die mensen van de Chinees altijd dat je meteen chinees kan praten als je chinees eet?” vroeg ik hardop.

“Weet ik veel. Omdat ze dat leuk vinden?” zei Daisy. Ik zuchtte nog eens diep en liep naar de eettafel, die ik begon te dekken. “Sms jij Eline ook nog even of ze mee gaat?” vroeg ik aan Daisy. “Is good!”

“Hé kijk eens wie daar zijn!” zei Daisy ineens. Ik keek naar de tv en zag een liedje van one direction, met hun clip. “Haha over een tijdje zien we daar ons in die clip,” zei ik lachend. “Stoer.”

Ik bleef nog even kijken naar Harry’s solo, waarbij je hem ingezoomd zag. “Mijn vriendje is wel lekker hè,” zei ik.

“Is het nou officieel tussen jullie of niet?” vroeg Daisy. “Ik weet niet, volgens mij wel.” Ik haalde mijn schouders op en liep weer naar de keuken, waar ik borden pakte die ik even later op de tafel neerzette. Precies toen de tafel was gedekt ging de bel. Dat was vast de chinees.

“Hallo!” zei ik vrolijk. Hung Chong(dat las ik op zijn naamkaartje) stond in de deuropening. “Uw bestelling,” zei hij met een vreemd accent. “Dank u wel!” Ik pakte het eten aan van hem en betaalde hem. “Hou het wisselgeld maar,” zei ik om aardig te doen. Hij bedankte me en liep toen weer weg. Ik zette het eten op tafel en riep naar Daisy dat we gingen eten. Daisy kwam aanlopen met mijn mobiel in haar handen. “Het is officieel zegt hij.”

“Zegt wie?”

“Harry.”

“Daisy? Wat heb jij gedaan?”

Ik pakte mijn mobiel uit haar handen en begon te lezen wat Daisy had gestuurd.

Yo Harry dit is Daisy. Ik wilde alleen even vragen of het nou officieel is tussen jou en tessa? Doei x

Take The Picture(One Direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu