Daisy P.O.V.
De volgende ochtend werd ik wakker, door de zon die door het kiertje van de gordijnen, nog in dezelfde outfit als gisteravond. Mijn hoofd bonkte als een gek.
Glimlachend keek ik naar Louis, die naast me lag met zijn armen rond mijn middel. Zuchtend hees ik mezelf iets omhoog, waarna Louis onbewust zijn greep verstrakte.
‘Louuuuuuuis,’ zei ik zuchtend terwijl ik me over hem heen liet vallen. Hij kreunde en wilde zich omdraaien, wat niet ging omdat ik over hem heen lag. Ik keek op toen ik mijn ringtone hoorde, rolde van Louis af en stond op. Ik verloor mijn evenwicht en greep me meteen vast aan het bed.
‘Waar ligt dat ding,’ mompelde ik.
‘In je tasje,’ murmelde Louis, die met zijn gezicht in het kussen lag. Ik keek zoekend in het rond naar mijn tasje.
‘Naast het nachtkasje.’ Hoorde ik Louis weer. Gehaast liep ik naar het nachtkastje, en viste mijn telefoon uit het tasje.
‘Met Daisy!’
‘Daisy! Met Max, ik probeer Tessa al de hele dag te bereiken, waar is ze?!’ riep Max in paniek.
‘Wow, relax, ik krijg hoofdpijn van je,’ mompelde ik. ‘Tessa slaapt nog geloof ik, en ik ben net wakker.’
‘ZE SLAAPT NOG ?’ Ik hielde de telefoon weg van mijn oor toen die begon te schreeuwen.
‘En
‘Jullie zijn hier, over een halfuur.’ Daarna hoorde ik piepjes. Hij had opgehangen.
‘We moeten naar Max..’ mompelde ik. Louis zuchtte en hees zichzelf om hoog. Ik keek in de spiegel.
‘Ok, zo kan ik daar niet heen.’ Mijn haar stond alle kanten op, en mijn jurkje was enorm verkreukeld.
Ik pakte snel wat kleding uit mijn kast. ‘Ik ga even snel douchen!’ Zonder op antwoord te wachten rende ik naar de badkamer. Ik deed de douche alvast aan, kleedde mezelf ondertussen uit en sprong eronder. In een raptempo waste ik mijn haar en mijn lichaam.
‘LOUIS!’
‘Jaa?
‘Kan je alsjeblieft Tessa, Harry, Eline en Niall wakkermaken? Zayn en Liam mogen wel blijven liggen.’
‘Ja isgoed!’ Ik hoorde Louis nog weglopen. Snel trok ik een donkere skinny aan, een zwart hemdje en een rood baseball vest. Ik bond mijn natte haren in een knot.
Gehaast stapte ik in mijn rode vans en liep naar beneden. De enige die al beneden was, was Louis. Hij stond in de keuken en was zo te zien een glaasje sap aan het maken. Hij keek op en glimlachte toen hij me binnen zag komen lopen.
‘Hoe voel je je na gister?’
‘Goed, alleen een kater..’ Louis knikte.
Ik sprong op het aanrecht, en keek toe hoe hij zijn drinken maakte. Hij keek af en hoe op, en glimlachte dan verlegen. Het zag er ontzettend schattig uit. Hij schonk het goedje in een glas, en nam er een slok van. Ik wiebelde met mijn benen, ik zat nu veel hoger, maar Louis was nog steeds groter dan mij.
Louis kwam voor me staan, en plaatste zijn handen aan de zijkant van mijn bovenbenen. Vlinders namen onbewust mijn buik over. Zijn blauwe ogen doorboorde die van mij. Zijn gezicht kwam langzaam dichterbij, ik sloot mijn ogen en glimlachte toen ik zijn lippen tegen de mijne voelde. Het voelde zo veel beter dan dat ik had verwacht. Voorzichtig legde ik mijn hand in zijn nek.
‘Zijn jullie klaar?’ hoorde ik Tessa roepen. Geschrokken liet ik Louis los, en toen ik omkeek zag ik Tessa met een grijns staan. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen.
JE LEEST
Take The Picture(One Direction fanfiction)
Fiksi PenggemarDe twee modellen Tessa en Daisy genieten van hun luxe leventje in hun grote huis. Braaf doen ze altijd de shoot die ze moeten doen. Totdat ze een paar weken lang shoots moeten doen met de jongens van One Direction, waar ze een grote hekel aan hebben.