hey peepz hier is men nieuwe chapter :) hope you enjoy xxx
Daisy P.O.V
Het leukste aan deze shoot was, dat we de kleding mochten houden. Ze hadden ons verteld dat we een groot voorbeeld voor ze waren, en dat ze graag nog een keer een shoot met ons wilde doen.
Met de auto van Max werden we weer opgehaald? “MAXIEE mag ik alsjealsjealsjeblieft rijden?” vroeg ik smekend aan Max. Ik kon auto rijden, ik kwam alleen moeilijk bij de pedalen.
“Nee.” zei Max meteen.
“A TOE A TOE A TOE A TOEEEEE?” jammerde Tessa mee.
“Nee.”
“Nou.” Ik stapte in de auto en deed m’n gordel om. Max had een grijns op zijn gezicht, de hele weg richting huis. “Waarom grijns je zo eng..” vroeg Tessa. ‘Je maakt me bang.” Max schudde zijn hoofd. “Dat is een verassing.”
“AH MAX DAT IS NIET EERLIJK JE WEET DAT IK NIET VAN VERASSINGEN HOU VERTEL VERTEL VERTEL NOU,” gilde ik. Max schudde zijn hoofd. Boos sloeg ik mijn armen over elkaar, net als dat een klein kind dat zou doen. Het leek alsof Max de snelheid barrière overtreed, want hij nam enorm scherpe bochten. “Max, misschien was het beter als ik reed..” Max nam weer een enorm scherpe bocht waardoor Tessa tegen mij aan belandde. Toen Max dan eindelijk de auto parkeerde voor ons hotel, klikte ik opgelucht de gordel los. “Serieus, volgende keer rijd ik Max.” Hij grinnikte. “Ga nu naar binnen, jullie verassing wacht!”
“OHJA!” Ik sloeg de autodeur met een klap dicht en rende het hotel binnen, gevolgd door Tessa. Als een gek drukte ik op de liftknop, hopend dat die dan eerder zou komen. Ookal wist ik dat dat onzin was. De lift ging eindelijk open en Tessa drukte op onze verdieping. “Wat zou de verassing zijn? Misschien nieuwe kleding?” Tessa en ik verzonnen allemaal dingen wat het kon zijn. Tessa stopte de sleutel in het slot van onze kamer, zij was diegene die het bij moest houden, aangezien ik toch alles kwijtraakte. Nog druk aan het praten over wat onze verassing kon zijn liepen we naar binnen. Ik voelde twee armen rond mijn middel. “Surprise,” fluisterde een bekende stem met een engelachtige klank in mijn oor. Ik draaide me om en keek recht in de blauwe kijkers van Louis. “LOUIS?!” Ik vloog hem om de hals en voor me zag ik dat Harry Tessa ookal had laten schrikken. “Wat doen jullie hier?” vroeg Tessa verbaasd toen we uit geknuffeld waren. “We moesten voor onze tour naar Parijs, en we wisten dat jullie hier waren, dus we slapen hier vanavond,” vertelde Harry alsof het niks was. “Ohh echt waar? Dat is geweldig!” Ik drukte mijn lippen kort op die van Louis. “Hoe lang zijn jullie hier al?”
“Eh, misschien net twee uurtjes, hiervoor waren we nog even weg met de jongens.” Ik knikte. “En wat wilde jullie doen vanavond?” vroeg Tessa na een tijdje.
“De jongens gaan uit, misschien kunnen we mee?” Ik keek Tessa aan en knikte. “Goed, we gaan ons klaarmaken!” Ik trok een outfit uit de kast en trok hem aan. Mijn haar stak ik simpel op. Er zal toch wel niet veel paparazzi in Parijs zijn? Ach, en anders maar wel toch? Ik haalde nog een paar keer een borstel door mijn haar en vond dat ik toen wel klaar was. De jongens hadden zich ookal omgekleed en nu was het alleen nog even wachten tot Tessa klaar was.
Tessa P.O.V
“Deze of deze.” Ik hield zwarte pumps en groene ballerina’s voor Daisy’s neus. “Doe die ballerina’s, anders ben je zo groot,” zei ze lachend. Ik keek naar Daisy’s schoenen, hakken. “Jij hebt toch ook hakken aan,” zei ik.
“Ja maar als jij ook hakken draagt ben je weer zo groot.” Ik lachte en stapte in mijn ballerina’s. “Ben je klaar?” vroeg ik aan Daisy, die knikte. Nog snel checkte ik mijn outfit in de spiegel en liep daarna achter Daisy aan de kamer uit. We liepen naar de lobby, waar de jongens en Eline, Milou en Marlou stonden te wachten.
JE LEEST
Take The Picture(One Direction fanfiction)
FanficDe twee modellen Tessa en Daisy genieten van hun luxe leventje in hun grote huis. Braaf doen ze altijd de shoot die ze moeten doen. Totdat ze een paar weken lang shoots moeten doen met de jongens van One Direction, waar ze een grote hekel aan hebben.