Hier is deel 5 het volgende hoofdstuk zet ik erop bij 5 votes gaat lukken toch ?xxx
-----------------------------------------------------------------------
Tessa pov:
“Hoe ging het?” vroeg ik aan Eline die terug kwam lopen. “Wel goed hoor, Liam heeft een sixpack.” Eline lachte. Ik keek naar Daisy, die bezig was met haar shoot. Ze ging op haar tenen staan en het leek wel of ze rook aan Louis nek. Oké, vreemde pose. Daarna deed ze hetzelfde bij Zayn en toen glimlachte ze. Niet veel later was Daisy klaar. Oké, nu was het mijn beurt. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig geworden naar die sixpack van Liam en ik vroeg me af of Harry er ook een had.
Max nam mijn ochtend jas aan en ik liep naar voren. Liam en Harry kwamen nu ook aanlopen. Ze droegen allebei een blauwe boxer, in de kleur van de strikjes op mijn ondergoed. Mijn blik bleef hangen op hun buiken, allebei hadden ze een sixpack. Een speelse glimlach speelde om mijn lippen. Ik voelde hoe hun blikken over mijn lichaam gleden, wat me wel onzeker maakte. “Hoi,” zei Harry terwijl hij naast me kwam staan. “Hai,” zei ik glimlachend. “Okee genoeg gekletst, laten we beginnen,” zei de fotograaf. Terwijl ik poses aannam met de jongens, keek ik steeds stiekem naar Harry’s sixpack. Ik nam de laatste pose aan waarbij mijn hoofd ongeveer op Harry’s buik lag en Liam mijn handen vast hield. Harry had zijn armen om mijn middel gelegd. Ondanks dat ze me allebei vasthielden, viel ik met een klap op de grond, precies op mijn stuitje.
“Aah!” schreeuwde ik keihard, aangezien het heel erg pijn deed. Ik beet op mijn onderlip om niet te gaan huilen. “Gaat het?” vroeg Liam. Ik gaf geen antwoord. “Tessa? Gaat het goed?” Harry hurkte naast me neer. Ik schudde even mijn hoofd maar probeerde toen op te staan. “We kunnen wel weer verder,” zei ik met een soort jankstem.
“Nee dat kan niet Tessa,” zei Max terwijl hij mijn kant op kwam lopen. “Ga maar even zitten,” zei hij. “Doet het pijn?” vroeg Harry. Ik knikte terwijl er een traan over mijn wang liep. “Hé, niet huilen.” Harry veegde met zijn duim mijn traan weg.
Liam en Max waren allebei bij de fotograaf gaan staan, dus nu liep ik alleen met Harry.
“Wil je wat water?” vroeg Harry. Ik knikte. “Ga maar even zitten.” Harry wees naar een stoel en ik ging er op zitten. Even later kwam Harry teruglopen met een zwarte joggingbroek aan, een flesje water, een icepack en een grijze trui. “Hier, je hebt het vast koud,” zei Harry terwijl hij de trui over mijn hoofd trok. Ik lachte even en trok de trui aan. Omdat hij waarschijnlijk maat XXXL was kwam hij bijna tot mijn knieën en zat hij heel laag. “Dankje,” zei ik glimlachend. Harry kwam naast me zitten en hield het icepack in de lucht. “Waar doet het pijn?” vroeg hij.
“M’n stuitje en kont,” zei ik lachend. “Sta eens op dan.” Ik keek hem verbaasd aan en stond op. Harry hield het icepack tegen mijn stuitje aan, het deed pijn omdat het zo koud was. “Ah dat doet pijn,” zei ik. “Ja, maar anders is morgen je hele stuitje blauw. Ga maar weer zitten hoor.” Ik ging zitten en Harry kwam naast me zitten terwijl hij nog steeds ongeveer met zijn hand op mijn kont zat. Alleen zat er een icepack tussen.
Harry gaf me het flesje water. “Gat het weer een beetje?” vroeg hij. Ik knikte. “Ik denk dat mijn stuitje morgen sowieso blauw is.”
“Ja, dat denk ik eigenlijk ook. Je deed de shoot wel goed trouwens.”
Ik lachte, “oh dank je. Jij ook hoor.” Net op dat moment kwam Max aanlopen. “Hé Tes. Gaat het weer?” vroeg hij. “Ja hoor,” antwoordde ik, maar aan de tranen in mijn ogen en mijn pijnlijke gezicht kon iederen wel zien dat het pijn deed.
“Je bent klaar hoor voor vandaag, rust maar even gewoon lekker uit,” zei Max. “Oké,” zei ik glimlachend.Daisy pov.
Nadat het ook weer met Tessa’s stuitje weer wat beter ging, vroegen de jongens ons of we wat met hun wilde drinken. We besloten maar mee te gaan, aangezien we toch niet veel beters te doen hadden, samen met Eline en de jongens stapte we onze limo in. Edgar reed ons naar onze favoriete smoothie bar, hier kwamen we sowieso elke week voor een smoothie.
JE LEEST
Take The Picture(One Direction fanfiction)
Fiksi PenggemarDe twee modellen Tessa en Daisy genieten van hun luxe leventje in hun grote huis. Braaf doen ze altijd de shoot die ze moeten doen. Totdat ze een paar weken lang shoots moeten doen met de jongens van One Direction, waar ze een grote hekel aan hebben.