Chapter 12

45 2 0
                                    

Pov. Diana

Louis is al een tijdje weer weg. Ik voel iets bewegen. Niall wordt wakker. Hij kijkt me met z'n slaperige ogen aan.

'Hee, Nialler. Lekker geslapen?' vraag ik grinnikend. Hij gaapt.

'Ja hoor. Sorry dat ik in slaap was gevallen.' Hij gaat weer recht op zitten.

'Dat geeft toch niet. Daar hoef geen sorry voor te zeggen.' Hij glimlacht zachtjes. Ik denk dat nu het moment is dat ik het moet vragen. Anders komt er nooit wat van. 'Ni?' Hij kijkt me aan en knikt. 'Ik heb even een vraagje.' begin ik twijfelachtig.

'Wat is er?'

'We kunnen niet zo blijven door gaan.'

'Met wat?'

'Nou, ik moet iemand kiezen. Ik kan niet met 2 jongens hebben.' zeg ik voorzichtig.

'Oh.' zegt hij zacht. 'En wie kies je?'

'Ik weet het niet. Toen jij sliep heb ik met Louis gepraat.' Ik zucht even. 'Hij zei dat ik moest kiezen. Ben je klaar voor het vaderschap?' vraag ik.

'Di, ik kan het niet. Ik zou het zo graag willen maar ik kan dat echt niet aan.' Ik knik.

'Maar waarom zoende je me dan?'

'Ik miste je. Ik wou bij je zijn.' Ik word een beetje boos.

'Is dat het enige?' Hij knikt. 'Niall, besef je niet dat je met iemands gevoelens speelt?' Hij zegt niks. 'Je maakt het verdomme met me uit omdat je niet klaar bent voor het vaderschap. Dat snap ik nog maar dat je daarna vervolgens ook nog eens met m'n gevoelens zit te spelen dat is gewoon... Ja, weet ik veel wat het is.'

'Het spijt me.' piept hij.

'Ja, goed zo. Het spijt je, dat had je misschien eerder kunnen zeggen. Bedankt, Niall. Heel erg bedankt.' Hij wil wat zeggen maar sluit dan toch maar weer z'n mond. 'Zeg maar niks meer. Ik heb hier geen zin meer in. Ga alsjeblieft weg.' Hij knikt en staat op van bed. Hij loopt naar de deur en gaat meteen weg. Ik schreeuw uit frustratie en ga dan achterover liggen. Ik ga weer recht op zitten en pak m'n gitaar die in het hoekje van de kamer staat. Ik ga weer op bed zitten en speel een paar akkoorden.

If I could fly,

I'd be coming right back home to you.

I think I might, give up everything just ask me to.

Pay attention I hope that you listen, 'cause I let my guard down.

Right now I'm completely defenceless.

For your eyes only, I'll show you my heart.

For when you're lonely, and forget who you are.

I'm missing half of me, when we're apart.

Now you know me, for your eyes only.

For your eyes only.

I've got scars, even though they can't always be seen.

And pain gets hard, but now you're here and I don't feel a thing.

Pay attention I hope that you listen, 'cause I let my guard down.

Right now I'm completely defenceless.

For your eyes only, I'll show you my heart.

For when you're lonely, and forget who you are.

I'm missing half of me, when we're apart.

Now you know me, for your eyes only.

For your eyes only.

I can feel your heart inside of mine.

(I feel it, I feel it)

I've been going out of my mind.

(I feel it, I feel it)

Know that I'm just wasting time, and I hope that you don't run from me.

For your eyes only, I'll show you my heart.

For when your lonely, and forget who you are.

I'm missing half of me, when we're apart.

Now you know me, for your eyes only.

For your eyes only, I'll show you my heart.

For when you're lonely, and forget who you are.

I'm missing half of me, when we're apart.

Now you know me, for your eyes only.

For your eyes only, for your eyes only, for your eyes only.

Ik zucht en leg m'n gitaar weer weg. Als ik me omdraai schrik ik me dood. Harry staat daar glimlachend in de deuropening.

'Hoe lang stond je daar al?' vraag ik.

'Sinds jij begon met zingen. Je kan echt heel mooi zingen, Di. Je zou er wat mee moeten doen.' zegt hij en hij loopt naar me toe. Hij gaat voor me staan en legt z'n armen om me heen.

'Nee joh, zo mooi was het nou ook weer niet.' grinnik ik.

'Dat was het wel, dat meen ik serieus.' Ik bloos.

'Dank je.' Hij grinnikt en drukt een kort kusje op m'n lippen.

'Wat was er trouwens tussen Niall en jij?' vraagt hij. We gaan op bed zitten. Hij tilt me op en zet me tussen zijn benen in. Hij legt z'n armen om me heen en z'n handen op m'n dikke buik. Ik leun tegen z'n borst.

'Beloof me dat je niet boos wordt.' zeg ik. Ik wil niet tegen hem liegen, als ik een relatie heb dan wil ik dat we eerlijk tegen elkaar zijn en bovendien als Harry met iemand anders zou zoenen zou ik ook willen dat hij het eerlijk vertelde.

'Ik kan niks beloven, maar je weet dat ik niet snel boos word.' Ik knik.

'Vanochtend was ik me aan het klaar maken voor de begrafenis. Ineens kwam Niall de badkamer binnen en hij begon me te zoenen, ik deed mee maar Louis betrapte ons. De hele tijd heb ik met een schuld gevoel gezeten omdat ik me schuldig voelde tegen over jou. Toen Niall en ik na de begrafenis film gingen kijken viel hij in slaap. Louis kwam binnen en ik vroeg hem om hulp. Hij zei dat ik moest kiezen. Dus toen Niall wakker werd gingen we praten en vroeg ik of hij klaar was voor het vaderschap. Hij zei dat hij het niet aan kon. Toen werd ik boos omdat hij met m'n gevoelens aan het spelen is. Toen heb ik hem de kamer uitgestuurd. Dat is er gebeurd.' leg ik uit. Het is even stil. Zou hij boos zijn? 'Het spijt me echt heel erg, Haz. Ik was echt heel erg in de war en ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen.' zeg ik.

'Het geeft niet, Di. Ik ben niet boos. Ik begrijp het wel, gevoelens gaan niet zo maar weg. Je hebt gelijk, Niall mag niet met je gevoelens spelen en ik snap dat je dan boos wordt. En Louis heeft ook gelijk, je moet kiezen.' Ik knik. 'Je mag er nog wel even over nadenken.' zegt hij.

'Dat hoeft niet.'

'Dat mag wel hoor.'

'Nee ik bedoel, ik hoef niet meer na te denken. Ik heb m'n keuze al gemaakt.' zeg ik.

'Weet je het zeker?' Ik knik.

'Ik ga voor jou, Haz. Ik weet het zeker. Ik kan niet constant gaan blijven wachten tot Niall klaar is. Het kleine wondertje komt ook binnenkort en ik weet nu zeker dat ik hem of haar samen met jou wil opvoeden. Ook al ben je m'n broer, dat kan me helemaal niet schelen.' Hij glimlacht.

'Dankjewel, Di. Ik ben blij dat je je keuze hebt gemaakt. Ik wil hem of haar ook samen met jou opvoeden.' Hij geeft me een kus op m'n hoofd en wrijft over m'n buik. Ik leg mijn handen op die van hem. Dat is ook 1 van de redenen dat ik voor hem ben gegaan. Hij twijfelt niet.

'Ik hou van je.' fluister ik.

'Ik ook van jou, Di.'




Does He Know || Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu