Chapter 1

232 6 1
                                    

Pov. Diana

Samen met m'n vriendin Tessa loop ik uit school. 'Wat zullen we doen?'vraag ik. 'De stad in?'vraagt ze. Ik knik. We pakken onze fietsen en fietsen naar de stad. Bij de stad zetten we onze fietsen in een rek en lopen we naar de Forever 21.

*-*

Even later zitten we in Nando's. 'Pffff wat heb ik honger zeg.'mompelt Tessa als ze de tassen neer zet. 'Inderdaad zal ik wat halen?'vraag ik. Ze knikt. Net als ik wil opstaan komt er een jongen naar ons toe. Hij heeft een muts en zonnebril op. 'Uh kan ik je helpen?'vraag ik. De jongen reageert niet. 'Nou dan niet. Net als ik wil weglopen knuffelt de jongen me. Ik herken de geur, maar weet niet van wie. Opeens weet ik het weer. Van Harry, zo snel mogelijk duw ik hem weg. 'Harry?'zeg ik boos. 'Diana?'vraagt hij. 'Ja ik ben Diana ja, het is een wonder dat je me nog herkent na 5 jaar.'zeg ik met nadruk op "5 jaar". 'Het spijt me Di.'zegt hij. Ineens weet ik niet meer wat ik moet doen en kijk hem boos aan. Tessa ziet dat ik hier weg wil en wil me meenemen maar Harry houdt ons tegen. 'Wat moet je nou Harry?'vraagt Tessa bot. 'M'n zusje.'zegt hij zacht. 'Nou zij wil dat blijkbaar niet, en by the way nu is ze ineens wel je zusje? Wat ben jij voor broer. Als je het ons niet kwalijk neemt wij willen weg, dus ga aan de kant. Doei Harry.'zegt Tessa weer bot. Opeens weet ik weer wat ik moet doen. ik duw Harry aan de kant en ren weg. Ik ren naar een steegje. Daar ga ik op de grond zitten.

*-*

het is al iets van 23.00 uur en ik zit hier nog steeds. Opeens komt er iemand deze kant opgelopen. Ik word bang en verschuil me in m'n jas. 'Diana?'vraagt de onbekende. 'Ja.'zeg ik zacht. 'Ik ben het..... Zayn.'antwoord hij. Eerst moet het bij mij nog ff binnen komen maar dan weet ik het weer. Hij was vroeger mijn en Harry's beste vriend. Ik spring op en ren in de armen van Zayn. 'Ik heb je gemist.'mompelt hij. 'Ik jou ook.'mompel ik in zijn shirt. 'Wat doe je hier?'vraagt hij. 'Uh uh ja ik ben boos weg gerent van Harry.'leg ik uit. 'Waarom ben je boos op hem?'vraagt Zayn. 'Zullen we ff gaan zitten?'vraagt Zayn. Ik knik en we gaan zitten op m'n jas. 'Nou kom op vertel Uncle Zayn waarom je bent weggerent van Harry.'zegt Zayn als een vader. Ik grinnik. 'Nou Harry zit dus in een band met jou Louis, Liam en Niall maar je weet dat Harry en ik vroeger heel close waren toch?'vraag ik. Hij knikt. 'Nou en hij had mij dus laten stikken, hij zei dat hij zo snel mogelijk zou terug komen. Maar dat deed hij dus niet en nu na die 5 jaar komt hij opeens en zegt hij sorry, maar ik weet niet of ik hem wel wil vergeven. Ik bedoel hij heeft me 5 jaar laten zitten en dan nu komt hij opeens.'leg ik uit. Zayn knikt en hij geeft een teken dat ik op zijn schoot moet gaan zitten. 'Ik begrijp je, Harry had het ook steeds over je, dat hij je mist en alles. Ik begrijp hem wel, maar ik begrijp jou ook. Voor jou is het natuurlijk ook niet leuk dat hij nooit in de vakantie's van ons kwam. ik snap ook eigenlijk niet dat hij gewoon niet kwam bij jullie want hij had het wel steeds over jou maar hij ging nooit.'legt Zayn uit. Aandachtig luister ik naar zayn. 'Misschien was hij wel bang, of durfde niet.'zegt Zayn. Ik knik. 'Maar anders kwam hij vanmiddag ook niet naar me toe lopen als hij bang was of niet durfde.'zeg ik. 'Ja da's ook weer waar.'zegt Zayn. 'Wat deden jullie eigenlijk in Holmes Chapel?'vraag ik. 'We hebben hier een vakantie huisje, Harry zei dat hier leuke vakantie huisjes waren. Misschien zei hij dat wel zodat hij naar jou toe kon?'vraagt Zayn. 'Ja kan.'antwoord ik afwezig. 'Eigenlijk heb ik best honger.'zeg ik grinnikend. 'Dat begrijp ik, ik weet niet hoelang je hier al zit maar vast lang.'zegt Zayn. 'Ga anders wat slapen dan gaan we morgen wat eten goed?'vraagt Zayn. 'Hier?'vraag ik verbaasd. 'Ja waarom niet, zo koud is het ook weer niet.' 'Oke weltrusten dan.' 'weltrusten.' Zayn mag dan wel 21 zijn en ik 19 maar hij blijft als een vader en broer voor mij. Een ècht broer. Dat kan je van Harry niet zeggen, oke dat klinkt gemeen but who cares? Hij heeft me laten zitten. Al die jaren dat ze weg waren had ik altijd nog contact met Zayn, en soms kwam hij stiekem langs -Ookal mocht het niet- Hij kwam toch. 'Diana? Slaap je al?'vraagt Zayn. 'Nee.'zeg ik zacht. 'Kan jij ook niet slapen?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik moet je eigenlijk iets opbiechten.'zegt Zayn. 'Tisser?'vraag ik iets harder. 'Ik uh uh vind je leuk.'zegt hij zacht. Wat? 'Wat? Jij vind me leuk? Zo'n lelijk kind?'vraag ik verbaasd. 'Je bent niet lelijk, en ja ik vind je leuk.' Dat laatste zegt hij wat zachter. 'Jij?'vraagt Zayn. 'Ik uh jou uh ook.'stamel ik. 'Echt?!'vraagt hij verrast. Ik knik zacht. 'Aangezien we niet op date kunnen omdat de fans je dan haat gaan geven wil je m'n vriendin zijn?'vraagt hij zenuwachtig. 'Tuurlijk.'zeg ik. Ik sta op van zijn schoot en ga tegenover hem zitten. 'Waarom ga je weg? Ik heb het nu koud.'zegt hij treurig. Hij buigt wat naar voor en ik ook. Langzaam voel ik zijn lippen op de mijne. Hij schuift me naar hem toe en ik toe sla mijn benen om hem heen. Dat allemaal zonder te stoppen met zoenen. Zijn tong tikt tegen mijn lippen en ik geef toestemming. Opeens worden we ruw onderbroken door iemand. In het donker kan ik niet goed zien wie het is. Hij tild Zayn bij zijn kraag op. 'Wat denk jij wel niet?! Even m'n zusje zitten aflebberen?! Hm? GEEF ANTWOORD!!'schreeuwt....... Harry dus. Ik herken hem aan zijn stem. Hij geeft Zayn een klap. 'Sorry dude.'zegt Zayn onschuldig. Ik geef Harry een trap zodat hij Zayn los laat. Eigenlijk mag je je broer niet schoppen maar ik wel. 'BLIJF MET JE TENGELS VAN ZAYN AF!'schreeuw ik. Harry  staat op en gaat recht tegenover me staan. Een tijdje staan we zo. Harry komt steeds dichterbij met z'n hoofd. Wathefuck doet hij. Opeens voel ik 2 lippen op de mijne. Het zijn die van Harry. Ik wil hem weg duwen maar hij duwt me tegen de muur. Ik probeer hem weg te duwen maar Harry pakt mijn handen beet. Ik zie vanuit mijn ooghoek dat Zayn tranen in zijn ogen krijgt. Ooh nee hij denkt toch niet dat ik mee doe? zayn rent huilend weg. Volgens mij heeft Harry het niet in de gaten want hij is te druk bezig. Harry probeert zijn tong in mijn mond te krijgen maar ik hou mijn lippen stevig op elkaar. Harry tilt me op en slaat mijn benen om zijn middel waardoor ik gil en hij zijn tong in mijn mond doet. Dit is eigenlijk een soort verkrachting van je broer. Ik sluit mijn ogen in de hoop dat dit snel voorbij is.

Does He Know || Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu