Chapter 6

97 5 0
                                    

Pov. Diana

'Waar niet achtergekomen zijn?'vraagt Harry nog een keer. 'Dat Uhh.... ' 'Dat ik vannacht in mijn broek had geplast!'roept Louis snel. Harry kijkt ons ongeloofwaardig aan. 'Okeeii?'zegt Harry vragend. Snel lopen we naar boven voordat hij meer vragen gaat stellen. 'In je broek had geplast? Wat is dat voor slechte smoes?'zeg ik lachend. 'Ja ik moest toch iets verzinnen, weet ik veel.'zegt Louis ook lachend. Niall kan niet stoppen met lachen en valt op de grond. En daardoor liggen Louis en ik ook weer in een deuk. 'Wat gebeurt daarboven?'horen we Zayn vragen. We kunnen niet eens meer antwoorden door het lachen. Als we zijn uitgelachen kijken we elkaar grinnikend aan. 'Wauw om zoiets kleins lagen we in een deuk, wij zijn echt raar.'zegt Louis. 'Jìj bent raar, ìk niet.'zegt Niall lachend. 'Ook goed.'zegt hij terwijl hij nog half lachend naar zijn slaapkamer loopt. 'Kom.'zegt Niall. Hij trekt me mee naar zijn slaapkamer. 'Niall?' 'Ja honey?' 'Wil je een liedje voor me spelen op je gitaar?'vraag ik. 'Uhh... Tuurlijk.'zegt hij terwijl hij zijn gitaar pakt.

I’m like a crow on a wire

You’re the shining distraction that makes me fly

I’m like a boat on the water

You’re the raise on the waves that calm my mind

Oh every time

And I know in my heart you’re not a constant star

And yeah I’ve let you use me from the day that we first met

But I’m not done yet

Falling for you

Fool’s gold

And I knew that you’d turn it on for everyone you met

But I don’t regret falling for your

Fool’s gold

I’m the first to admit that I’m reckless

I get lost in your beauty and I can’t see two feet in front of me

And I know in my heart, you’re just a moving part

And yeah I’ve let you use me from the day that we first met

But I’m not done yet

Falling for you

Fool’s gold

And I knew that you’d turn it on for everyone you met

But I don’t regret falling for you

Fool’s gold

Yeah I know your love's not real

That’s not the way it feels

That’s not the way you feel

And yeah I’ve let you use me from the day that we first met

But I’m not done yet

Falling for you

Fool’s gold

And I knew that you’d turn it on for everyone you met

But I don’t regret falling for you

Fool’s gold

Met tranen in mijn ogen luister ik naar Niall's mooie stem.

'Hoe... Vond je het?'vraagt Niall onzeker. 'Super mooi Niall!'zeg ik enthousiast. Niall geeft me een zoen. Opeens komt er iemand naar binnen stormen.

Pov. Harry

Boos loop ik naar boven. Ik weet heus wel dat Niall en Diana wat hebben. Opeens hoor ik Niall en Diana praten in de kamer van Niall. 'Niall?' 'Ja honey?' 'Wil je een liedje voor me spelen op je gitaar?'hoor ik Diana vragen. 'Uhh.... Tuurlijk.'hoor ik Niall zeggen. Dan begint het liedje. Ik moet zeggen; het is echt een mooi liedje. Maar goed Diana en Niall hebben tegen me gelogen. Waarom doet hij dit. Diana is van mij. Als het liedje is afgelopen storm ik de kamer van Niall binnen. 'Waarom Diana?'vraag ik boos. Geschrokken kijken Niall en Diana op als ze hebben gezien dat ik het heb gezien. 'Ik uhh...' ik laat haar niet uitspreken. 'Wat uhh.... je bent gewoon een slet, ik snap niet dat Niall jou leuk vindt. Jij kan ook echt nooit normaal doen he, weetje dat ik je vroeger ook al haatte? Altijd het mama's kindje, maar weet je wat Diana? Ga maar lekker met Niall ik zal iedereen wel vertellen dat je zwanger bent. En dat je een slet bent want ik weet zeker dat ze dat wel geloven!'roep ik kwaad

Pov. Diana

Geschrokken kijk ik Harry aan. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik sta op en loop dan snel weg. Als ik buiten de deur sta begin ik te huilen. Ik zak door m'n knieën. In de kamer waar ik net ook nog was hoor ik Niall en Harry ruzie maken. Ik hoor dat iemand de trap op komt. Het is Louis. 'Diana? Wat is er? En waarom hebben Harry en Niall ruzie?'hoor ik hem vragen. 'Kom.'zegt hij, en hij helpt me opstaan. Hij neemt me mee naar zijn kamer. 'Okee adem rustig in en uit, en vertel me dan wat er is gebeurd.' Ik adem rustig in en uit en begin dan te vertellen. Als ik het hele verhaal heb uitgelegd kijkt hij me geschrokken aan. Ondertussen is Liam al bij Harry en Niall. 'Maar waarom is Harry zo boos? Want je hebt toch gewoon met Niall? En je bent geen slet hoor, Harry zit fout. Hij heeft jou tenslotte een soort van verkracht.'zegt Louis. 'Dankje Lou, ik denk dat ik maar weer terug ga naar Niall.'zeg ik dan. 'Is goed mop, en bedankt dat je het wou vertellen.'zegt Louis als we zijn kamer uitlopen. Als ik door wil lopen blijft Louis opeens staan. 'Wat?'vraag ik terwijl ik hem aan kijk. Ik kijk vanuit zijn ogen naar waar hij kijkt. Net zoals Louis blijf ik ook geschrokken staan. Niall heeft een bloedneus en een paar blauwe plekken. En Harry heeft ook een bloedneus met schrammetjes op z'n gezicht, en natuurlijk ook een paar blauwe plekken. 'Niall!'roep ik, en ik spring in zijn armen. 'Wat heb je gedaan? Gaat het wel goed?'vraag ik bezorgt. 'Ik heb gevochten, voor jou.'zegt hij met een schorre stem. 'Kom, dan help ik je even.'zeg ik terwijl ik hem mee neem. Voordat ik de badkamer in loop kijk ik Harry nog met een kwaad gezicht aan.

*-*

Als ik Niall een beetje heb verzorgt ga ik naar mijn kamer toe. Ik ga op bed liggen met mijn hoofd in het kussen. Ik weet dat iedereen zegt dat het Harry's schuld is, maar op de 1 of andere manier geloof ik Harry. Ik ben gewoon een slet. Zachtjes begin ik te huilen. Zonder dat ik het weet voel ik iemand over mijn rug wrijven. Voorzichtig met tranen in mijn ogen kijk ik op. Het is Harry. 'Ga weg!'zeg ik bot. 'Het spijt me Di, ik had al die woorden nooit mogen zeggen. En ik had Niall niet mogen slaan. Niall had al het recht om mij te slaan.'zegt Harry. 'Denk je dat ik het je nu nog steeds ga vergeven? Ik ben nog steeds zwanger hoor?'roep ik boos. 'Ik weet het maar-' ik onderbreek hem en ga staan. 'Harry ik wil dat je me gewoon met rust laat! Hoe haal je het in je domme kop om mij te verkrachten! Om Niall te slaan! Om die woorden te zeggen! En vooral dat je denkt dat ik je nu nog vergeef! Ik haat je, ik haat je, ik haat je zo fucking erg!'roep ik boos terwijl ik hem sla tegen zijn buik. Geschrokken komt Niall binnen. 'Diana! Rustig!'roept hij en hij pakt me beet. 'Laat me los!'roep ik kwaad. 'Rustig maar Diana, alles komt goed.'zegt Niall terwijl hij me zachtjes in een knuffel neemt. Ik begin te huilen tegen zijn borstkas aan. 'Ik kan het gewoon niet meer Niall, het wordt me allemaal te veel.'zeg ik huilend. 'Het lukt je wel, je bent sterk genoeg. En je hebt ten slotte nog steun van ons allemaal. Het komt goed mop.'zegt Niall lief. Ondertussen staat Harry nog steeds toe te kijken. 'Slim van je Harry om gelijk een paar minuten erna naar haar toe te gaan.'zegt Niall. 'Oohwjaa? E-'Niall onderbreekt hem als hij ziet dat Harry hem weer wil slaan. 'Stop Haz! Denk je dat Diana dat leuk vindt? Zo doe je haar alleen nog maar meer pijn!'roept Niall. Boos loopt Harry weg. 'Dankje Ni, je bent echt de beste.'zeg ik als ik alweer wat gekalmeerd ben. 'Ik hou van je Di.'zegt Niall. 'Ik ook van jou Ni, ik ook van jou.'antwoord ik terug terwijl we nog steeds knuffelend in mijn kamer staan.

Does He Know || Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu