Pov. Diana
'Diana ben je bijna klaar?' Roept Harry vanaf beneden. 'Ja! Ik kom eraan!'roep ik terug. Vandaag ga ik met hun mee terug naar Londen. Ik heb m'n moeder nog steeds niet gesproken, maar dat hoeft ook niet van mij. Met Tessa heb ik nog wel gesproken. Ze vond het jammer dat ik naar Londen ging maar ze begreep het wel. 'Diana! Schiet op! Anders komen we te laat!'roept Harry nog een keer. Ik loop naar beneden met mijn zware koffer. Net bij de laatste treden hou ik mijn evenwicht niet meer en val ik voorover. Ik hoor gelach en gelijk weet ik dat het de jongens zijn. 'Ja gaat goed hoor, bedankt voor het helpen.'Zeg ik sarcastisch tegen mezelf. Kreunend sta ik op. Ik pak mijn koffer en zet die naast de jongens als ze zijn uitgelachen. Ik kijk ze chagerijnig aan. 'Voor straf mogen jullie mijn koffer in de auto doen, en ik vertel jullie dat is geen pretje.'zeg ik lachend. Nu zijn hun stil en ben ik aan het lachen. Mokkend lopen ze naar de auto.
*-*
Als we in Londen zijn aangekomen worden we met de auto naar hun -nu ook mijn- huis/vila gebracht. We stappen uit en pakken de koffers. Als de deur van het huis open is kijk ik mijn ogen uit. 'Als de gang al groot is wil ik derest niet eens zien.'zeg ik en ik loop door. Als ik het hele huis heb gezien loop ik naar mijn kamer toe. Ik pak mijn kofferbuit en leg alles in mijn inloopkast. Dit is eigenlijk 1 van de logeerkamers maar binnenkort maken we dit mijn kamer. Dan moet ik tijdelijk bij 1 van de jongens slapen. Niet dat ik dat heel erg vind.
*-*
Het is de volgende ochtend. Gelijk sta ik op uit bed en ren ik naar de badkamer. Ik hang snel boven de wc en spuug alles eruit. 'Diana?' Harry komt bezorgt de badkamer binnen. Dit heb ik al een week. Iedere ochtend. Dit kan toch nooit goed zijn. 'We moeten iets doen, dit kan toch niet zo door blijven gaan?'vraagt Harry aan mij. 'Ik weet het, maar ik weet toch ook niet wat ik moet doen?'zeg ik terwijl ik mijn mond spoel. 'Ben je niet... Zwanger?'vraagt Harry voorzichtig. 'Ach wel nee Harry, doe niet zo gek. Van wie zou ik zwanger moeten zijn?'zeg ik snel, al ben ik niet zo heel zeker van mijn antwoord. Maar ik heb opzich wel gelijk. Van wie zou ik zwanger moeten zijn? Zolang ik me kan herineren ben ik niet met iemand naar bed geweest. Of zou het die avond zijn gebeurt met Harry en mij in het steegje? Nee man, anders had ik dat toch wel geweten? 'Ik zie je denken. Weetje wat, ik haal voor de zekerheid een zwangerschapstest, het zekere voor het onzekere.'Zegt Harry snel. 'Dankje Haz.'zeg ik. Wat ben ik toch blij met een broer als hem. 'Als je maar weet dat ik je steun met alles.'zegt hij en hij knuffelt me. Ik knuffel terug.
*-*
Harry is net weg. Ik zit er echt mee, Straks ben ik wel zwanger? Wat dan? Ik weet niet eens hoe je kinderen moet opvoeden! Ik moet het even aan iemand kwijt. De enige aan wie ik nu denk is Niall. Zou hij naar me willen luisteren? Ik loop naar beneden. 'Niall kan ik je even spreken?'vraag ik aan Niall als ik zie dat hij beneden op de bank zit. 'Tuurlijk babe.'Zegt Niall en hij loopt achter me aan naar mijn kamer. We gaan op mijn bed zitten. 'Niall kan ik je vertrouwen?'vraag ik voor de zekerheid, ookal weet ik dat Niall het toch niet doorvertelt. Hij knikt. 'Okeeii, uhh het zit zo: Je weet dat ik sinds een week iedere ochtend misselijk ben en moet spugen?'vraag ik. Hij knikt. 'Nou uhh... Harry en ik denken dat ik zwanger ben, maar ik zou niet weten van wie. Want zolang ik weet heb ik niks gedaan.'zeg ik en ik kijk naar beneden bang voor zijn reactie. Opeens voel ik 2 armen om me heen. 'Ik steun je in alles wat je doet.'Zegt Niall. 'Bedankt, Harry is nu een zwangersschapstest halen, wil jij erbij zijn als de uitslag er is?'vraag ik onzeker. 'Tuurlijk!'zegt hij snel. We horen beneden de voordeur open en dicht gaan. Dat zal Harry wel zijn want ik hoor voetstappen naar boven. Als Harry binnen komt ziet hij Niall zitten. 'Uhmm....'Zegt hij aarzelend. 'Niall weet ervan en hij gaat me net zoals jou steunen zei hij.'Zeg ik snel. 'Okeei dan is het goed, Hier.'Zegt Harry en hij overhandigt mij een plastic tasje. Im ga naar de badkamer en doe wat er op het doosje staat. Als ik klaar ben loop ik terug naar mijn slaapkamer. Daar zitten Harry en Niall druk pratend op mijn bed zitten. Als ik binnen kom maken ze het gesprek af en richten zich dan op mij. Ik ga naast ze zitten. Het ding piept. 'Kijken jullie maar ik durf niet.'Zeg ik bang. Ik kijk naar Harry en Niall's gezicht. 'Uhh... Diana, ik weet niet of je dit leuk gaat vinden of niet maar uhh... Je bent zwanger.'Hoor ik Niall zeggen en mijn hart slaat een bonk over.
JE LEEST
Does He Know || Harry Styles
FanfictionDit verhaal gaat over Diana Styles. Ja, het zusje van Harry Styles. Ze weet niet eens of Harry wel weet dat hij een zusje heeft. Als Diana en haar vriendin Tessa in de stad rond lopen komt er opeens een jongen hun kant op lopen. Die jongen kent ze m...